• You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het niet heel geweldig. Leuk bedacht, maar een beetje.. raar.

    Sofinite schreef:
    Ik vind het niet heel geweldig. Leuk bedacht, maar een beetje.. raar.


    Het is niet leuk, in tegendeel zelfs want het is waar!


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat vind ik nou een goed filmpje.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik snap het niet.

    CURLYMONSTER schreef:
    Dat vind ik nou een goed filmpje.


    Ik ook en ik vond dat het gedeeld moest worden.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik snap hem niet zo.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2013 - 18:25 ]


    •*• Lululu •*•

    Het gaat om cyberpesten en dat wordt vergeleken met een virus die zich verpreidt. De geïnfecteerden zijn de pesters en degene die daar onder lijdt is de gepeste. Als je het zou vergelijken met een computer, zouden de pesters de virussen zijn en zou de gepeste de computer zijn. That's all.

    Is wel een goed filmpje trouwens.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Limits schreef:
    Ik snap het niet.


    Het gaat over cyberpesten, sinds socialmedia zoals facebook, twitter, ect er zijn worden -nog- meer mensen ge cyberpest zonder dat ouders of leraren hier iets van weten, dit kan gevolgen als emotionle littekens, depressie en zelfs zelfmoord hebben, dat is natuurlijk niet goed en jij, ik en iedereen kunnen hier wat aan doen. Sta op tegen cyberpesten en doe er wat aan als je het ziet gebeuren.


    You were born original, don't die as a copy.

    Pythias schreef:
    Het gaat om cyberpesten en dat wordt vergeleken met een virus die zich verpreidt. De geïnfecteerden zijn de pesters en degene die daar onder lijdt is de gepeste. Als je het zou vergelijken met een computer, zouden de pesters de virussen zijn en zou de gepeste de computer zijn. That's all.

    Is wel een goed filmpje trouwens.


    Dat is de korte uitleg ja en ik vond het zelf ook een goed filmpje.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik betwijfel dat het helpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SPECS schreef:
    (...)

    Het is niet leuk, in tegendeel zelfs want het is waar!


    Met leuk bedoel ik 'creatief'. Het is wel waar, maar ik vind dat ze het op een nogal rare manier brengen.

    Ik vind het mooi, omdat cyberpesten met me gebeurd is. Mensen weten of willen niet realiseren hoe een klein beetje aardigheid iemands leven kan beinvloeden.


    -

    Ik vind cyberpesten echt zo laf.
    Lekker vanachter je computertje, laptop of telefoontje.
    Maar ik ben sowieso al tegen pesten in het algemeen, omdat ik zelf altijd een buitenbeentje was op school. En niet alleen op de middelbare school.

    DarkSavior schreef:
    Ik betwijfel dat het helpt.


    26 - 02 - '16

    WildSprinkle schreef:
    Ik vind het mooi, omdat cyberpesten met me gebeurd is. Mensen weten of willen niet realiseren hoe een klein beetje aardigheid iemands leven kan beinvloeden.


    You were born original, don't die as a copy.