• FIRST OF ALL. DIT IS EEN ONE DIRECTION TOPIC, EN IK MOET DIT KWIJT AANGEZIEN IK AL 20 MINUTEN LANG AAN HET GILLEN EN SCHREEUWEN BEN OKÉ. DUS ALSJEBLIEFT BEAR WITH ME.

    Oké, dus ik zat op mijn Tumblr, door de foto's the scrollen etc etc. Toen ik opeens dit tegenkwam;


    Dit zijn Harry's oude bandmates. Let op de jongen in het rode shirt.


    Dit is Harry van vroeger. Obviously. Let op de handen, oren, wangen en gesloten ogen. LET EROP.


    HANDEN = GELIJKENIS
    WANGEN = GELIJKENIS
    OGEN = GELIJKENIS
    HANDEN GUYS. HANDEN.
    OREN = GELIJKENIS.

    En die rechter jongen, lijkt wel heel erg op zijn oude bandlid die op de eerste foto te zien was.

    ZIEN JULLIE WAAR IK AL TWINTIG MINUTEN LANG OVER AAN HET SCHREEUWEN BEN. Het spijt me, maar als dit Harry is - en ik zeg niet dat het zo is, maar komaan de gelijkenis is gewoon dgjndfkjbn - dan ugh okay.

    What do you guys think? Does this sound fair?


    Levensgenieter.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jup. You're right.
    En als de directionaters vinden van niet, regelen de directioners dat wel. If you know what I mean.


    Ja maar dat is het dus. Ik krijg zo vaak te horen dat het raar zou zijn als Harry biseksueel zou zijn en dat Larry Stylinson niet bestaat en weet ik veel. Natuurlijk gaan sommige fans te ver. De Elounor/Larry fight is gewoon uit de hand gelopen. Maar vroeg of laat krijgen de mensen die reëel denken altijd gelijk. Believe me.

    EN OH MY GOD DAT FILMPJE IS LIKE THE GREATEST. LIKE REALLYSBVKJNDFKJNHBKFGF.

    En Uneventful, ik denk dat we inderdaad beide willen dat Larry op een dag die verdomde kast uitloopt. haha.


    Levensgenieter.

    Het enige wat ik dacht bij het zien van dit topic; Brokeback Mountain, alles.


    … Dude, ik mis Heath Ledger.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    Het enige wat ik dacht bij het zien van dit topic; Brokeback Mountain, alles.


    … Dude, ik mis Heath Ledger.


    Why is everyone reminding me that my favorite actor is dead? I'm trying to get over it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Why is everyone reminding me that my favorite actor is dead? I'm trying to get over it.

    Sorry!
    Maar serieus, ik heb The Dark Knight nog steeds niet gezien, zodat ik tenminste nog iets "nieuws" heb om te zien, ooit.


    Maar om even on topic te blijven; leave the guys alone.
    Serieus, hoe vaak moeten ze de jongens nog zeggen dat "Larry Stylinson" niet meer leuk is?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    (...)
    Sorry!
    Maar serieus, ik heb The Dark Knight nog steeds niet gezien, zodat ik tenminste nog iets "nieuws" heb om te zien, ooit.


    Maar om even on topic te blijven; leave the guys alone.
    Serieus, hoe vaak moeten ze de jongens nog zeggen dat "Larry Stylinson" niet meer leuk is?


    Ik heb nooit gezegd dat dit topic om Larry draait mate. (;


    Levensgenieter.

    jacksgap schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat dit topic om Larry draait mate. (;

    Daar komt het toch wel weer op uit.
    Het ging nu al niet alleen meer om Harry, maar ook om Louis.
    Laat ze toch, gay of niet.
    Would like to say "who cares", but I guess a lot of people do.
    Just lemme say they shouldn't.
    Zodra ze willen dat je iets weet, krijg je dat echt wel te weten, no doubt 'bout that.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    (...)
    Sorry!
    Maar serieus, ik heb The Dark Knight nog steeds niet gezien, zodat ik tenminste nog iets "nieuws" heb om te zien, ooit.


    Maar om even on topic te blijven; leave the guys alone.
    Serieus, hoe vaak moeten ze de jongens nog zeggen dat "Larry Stylinson" niet meer leuk is?


    The Dark Knight is vier jaar oud? Wanneer ben je van plan om hem te kijken?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit topic ging eigenlijk niet over Larry. Ik vond gewoon een mooi filmpje en deelde hem. En toen pas ging het over Larry.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    The Dark Knight is vier jaar oud? Wanneer ben je van plan om hem te kijken?

    Wel, tot nog toe ben ik goed geweest in het uitstellen, dus ik weet het eigenlijk niet.
    Maar het zou wel handig zijn als het gebeurd voor mijn eigen dood, tho.



    Uneventful schreef:
    Dit topic ging eigenlijk niet over Larry. Ik vond gewoon een mooi filmpje en deelde hem. En toen pas ging het over Larry.

    Nah, je was niet de eerste.
    Doet er ook niet toe, deelde alleen iets mee.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Goed.
    Maar ik word hier niet echt gillerig over.
    I mean, het was al lang en breed duidelijk dat hij niet volledig hetero was.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Kerslake schreef:
    (...)
    Daar komt het toch wel weer op uit.
    Het ging nu al niet alleen meer om Harry, maar ook om Louis.
    Laat ze toch, gay of niet.
    Would like to say "who cares", but I guess a lot of people do.
    Just lemme say they shouldn't.
    Zodra ze willen dat je iets weet, krijg je dat echt wel te weten, no doubt 'bout that.


    Larry of niet. Whatever. Dit is een speculatie over Haz z'n seksualiteit en waar al heel lang over wordt gespeculeerd op Tumblr, en het schijnt dat Haz de kast uit komt deze maand. Larry heeft daar naar mijn idee niets mee te maken.

    Vasilisa schreef:

    Goed.
    Maar ik word hier niet echt gillerig over.
    I mean, het was al lang en breed duidelijk dat hij niet volledig hetero was.


    Dat dacht ik ook. Tot iemand een discussie met mij wilde voeren over dat Harry ABSOLUUT niet op mannen viel. Dus toen ik dit zag wilde ik dat even delen (:


    Levensgenieter.

    Ik vind de laatste foto heel schattig.
    En mij maakt het echt niet uit of hij nu een bi is of homo. Hij blijft geweldig. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zoalng hij gelukkig is maakt het mij niet uit of hij bi, hetero of homo is. Maakt me trouwens bij niemand uit. Home of niet hij blijft dezelfde geweldige Harry. Al ben ik wel eens benieuwd dat als het waar is dat Harry uit de kast zou komen hoe de vele (oppervlakkige dan) fans dan gaan reageren Geen idee of iemand begrijpt wat ik bedoel dus ik heb het eigenlijk op fan die fans die alleen fan zijn van Harry ofzo en alleen voor zijn looks enzo. Maar swat, voor mij is het allemaal oor mij veranderd dit niets. Plus ik denk dat bijna alle 1D fans wel al door hadden dat hij niet volledig hetero was. gelijk, v. En inderdaad die ene foto is echt schattig.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:51 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Oké, dat is wel grappig.


    26 - 02 - '16

    Moonsong schreef:
    Zoalng hij gelukkig is maakt het mij niet uit of hij bi, hetero of homo is. Maakt me trouwens bij niemand uit. Home of niet hij blijft dezelfde geweldige Harry. Al ben ik wel eens benieuwd dat als het waar is dat Harry uit de kast zou komen hoe de vele (oppervlakkige dan) fans dan gaan reageren Geen idee of iemand begrijpt wat ik bedoel dus ik heb het eigenlijk op fan die fans die alleen fan zijn van Harry ofzo en alleen voor zijn looks enzo. Maar swat, voor mij is het allemaal oor mij veranderd dit niets. Plus ik denk dat bijna alle 1D fans wel al door hadden dat hij niet volledig hetero was. gelijk, v. En inderdaad die ene foto is echt schattig.


    Daarom gaat ook het gerucht dat de kaarten voor de tour volgend jaar al zo vroeg ik verkoop zijn gegaan. Omdat mocht Haz uit de kast komen, veel fans hun kaarten al hebben.
    En hoewel de meerderheid achter Harry zal staan, er fans sowieso uit het fandom stappen door zijn seksualiteit. Zulke fans zullen er altijd zijn.


    Levensgenieter.