• FIRST OF ALL. DIT IS EEN ONE DIRECTION TOPIC, EN IK MOET DIT KWIJT AANGEZIEN IK AL 20 MINUTEN LANG AAN HET GILLEN EN SCHREEUWEN BEN OKÉ. DUS ALSJEBLIEFT BEAR WITH ME.

    Oké, dus ik zat op mijn Tumblr, door de foto's the scrollen etc etc. Toen ik opeens dit tegenkwam;


    Dit zijn Harry's oude bandmates. Let op de jongen in het rode shirt.


    Dit is Harry van vroeger. Obviously. Let op de handen, oren, wangen en gesloten ogen. LET EROP.


    HANDEN = GELIJKENIS
    WANGEN = GELIJKENIS
    OGEN = GELIJKENIS
    HANDEN GUYS. HANDEN.
    OREN = GELIJKENIS.

    En die rechter jongen, lijkt wel heel erg op zijn oude bandlid die op de eerste foto te zien was.

    ZIEN JULLIE WAAR IK AL TWINTIG MINUTEN LANG OVER AAN HET SCHREEUWEN BEN. Het spijt me, maar als dit Harry is - en ik zeg niet dat het zo is, maar komaan de gelijkenis is gewoon dgjndfkjbn - dan ugh okay.

    What do you guys think? Does this sound fair?


    Levensgenieter.

    Ik snap het punt niet?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik snap het punt niet?


    "Het punt is dat ik laatste een halve discussie met iemand aanging over dat ik dacht dat het algemeen bekend was dat Haz biseksueel is. Geruchten dat hij op de middelbare school uit de kast was, Nick Grimshaw etc etc.

    En dat dit op Harry lijkt en hij naar mijn mening wel in een hele intieme houding zit met zijn bandmate. Als dat Harry is. Idk, het kan aan mij liggen. Maar ik denk dat als Harry dit is, het voor vele wel duidelijk is. Maar oké."


    Levensgenieter.

    Als Hazza maar gelukkig is!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Larry Stylinson, is all I have to say. It is real bitches.


    None but ourselves can free our minds.

    Het grappige is dat we altijd dachten dat Louis de gay one was, en nu blijkt het -waarschijnlijk- Harry te zijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Het grappige is dat we altijd dachten dat Louis de gay one was, en nu blijkt het -waarschijnlijk- Harry te zijn.


    Dat dacht ik echt nooit =x. Het was té, en het feit dat hij vroeger ook heel veel met drama deed.
    Zayn en Harry plakken er naar mijn mening geen labels op.
    Niall en Liam zijn gewoon straight - hoe hard ik Niam ook ship.
    En Louis idk. Ik wil heel graag geloven dat Larry real is, maar Louis lijkt bijna homofobisch op sommige momenten.


    Levensgenieter.

    If he's Bi so what? he is just the normal Harry as you know him.
    Come on. alot of people are bisexual so because he is famous doesn't make it any special. Be happy he is out?
    If Harry is happy then he is happy let him be happy

    MissNifong schreef:
    If he's Bi so what? he is just the normal Harry as you know him.
    Come on. alot of people are bisexual so because he is famous doesn't make it any special. Be happy he is out?
    If Harry is happy then he is happy let him be happy


    Im more than happy. Believe me. Haha.


    Levensgenieter.

    jacksgap schreef:
    (...)

    Im more than happy. Believe me. Haha.

    Me sorry dat als t raar overkam, ik ben zelf Bi, en heb er heel veel pijn door gehad kwa verleden

    jacksgap schreef:
    (...)

    Dat dacht ik echt nooit =x. Het was té, en het feit dat hij vroeger ook heel veel met drama deed.
    Zayn en Harry plakken er naar mijn mening geen labels op.
    Niall en Liam zijn gewoon straight - hoe hard ik Niam ook ship.
    En Louis idk. Ik wil heel graag geloven dat Larry real is, maar Louis lijkt bijna homofobisch op sommige momenten.


    Ja idd. Maar als ik Louis was, en miljoenen meisjes vertelden me dat ik homo ben met mijn beste vriend, zou ik ook boos worden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MissNifong schreef:
    (...)
    Me sorry dat als t raar overkam, ik ben zelf Bi, en heb er heel veel pijn door gehad kwa verleden


    Same babe. Maar als je ergens vrijuit over seksualiteit kan zijn is dat op het internet denk ik. En vooral als je kijkt hoeveel bromances er hier rondzwerven. Don't worry, :) <3


    Levensgenieter.

    MissNifong schreef:
    If he's Bi so what? he is just the normal Harry as you know him.
    Come on. alot of people are bisexual so because he is famous doesn't make it any special. Be happy he is out?
    If Harry is happy then he is happy let him be happy


    Ze zegt niet dat ze niet wil dat hij bi is hoor. Volgens mij wilt ze net zo graag als ik dat hij gay is.
    ... Liefst met Louis.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ze zegt niet dat ze niet wil dat hij bi is hoor. Volgens mij wilt ze net zo graag als ik dat hij gay is.
    ... Liefst met Louis.

    Ja dat weet ik, ik zeg alleen maar, als hij Bi is is hij bi? Zo is hij gelukkig, met een meisje of jongen maakt niet uit, als Harry maar gelukkig is.

    Oh en voor de Larry shippers, kennen jullie deze;



    I always die when I watch this.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MissNifong schreef:
    (...)
    Ja dat weet ik, ik zeg alleen maar, als hij Bi is is hij bi? Zo is hij gelukkig, met een meisje of jongen maakt niet uit, als Harry maar gelukkig is.


    Jup. You're right.
    En als de directionaters vinden van niet, regelen de directioners dat wel. If you know what I mean.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.