• FIRST OF ALL. DIT IS EEN ONE DIRECTION TOPIC, EN IK MOET DIT KWIJT AANGEZIEN IK AL 20 MINUTEN LANG AAN HET GILLEN EN SCHREEUWEN BEN OKÉ. DUS ALSJEBLIEFT BEAR WITH ME.

    Oké, dus ik zat op mijn Tumblr, door de foto's the scrollen etc etc. Toen ik opeens dit tegenkwam;


    Dit zijn Harry's oude bandmates. Let op de jongen in het rode shirt.


    Dit is Harry van vroeger. Obviously. Let op de handen, oren, wangen en gesloten ogen. LET EROP.


    HANDEN = GELIJKENIS
    WANGEN = GELIJKENIS
    OGEN = GELIJKENIS
    HANDEN GUYS. HANDEN.
    OREN = GELIJKENIS.

    En die rechter jongen, lijkt wel heel erg op zijn oude bandlid die op de eerste foto te zien was.

    ZIEN JULLIE WAAR IK AL TWINTIG MINUTEN LANG OVER AAN HET SCHREEUWEN BEN. Het spijt me, maar als dit Harry is - en ik zeg niet dat het zo is, maar komaan de gelijkenis is gewoon dgjndfkjbn - dan ugh okay.

    What do you guys think? Does this sound fair?


    Levensgenieter.

    jacksgap schreef:
    (...)

    Daarom gaat ook het gerucht dat de kaarten voor de tour volgend jaar al zo vroeg ik verkoop zijn gegaan. Omdat mocht Haz uit de kast komen, veel fans hun kaarten al hebben.
    En hoewel de meerderheid achter Harry zal staan, er fans sowieso uit het fandom stappen door zijn seksualiteit. Zulke fans zullen er altijd zijn.

    Idd spijtig genoeg wel, achja daar kunnen we niet aan veranderen. Mij maakt het niet uit. En ik denk dat de meeste zo wel zullen denken. Zeker de fans die ook wel al wat langer in de gaten hebben dat hij niet volledig hetero is. We zullen het allemaal we horen en zien als het zover is. Het zal zeker zijn commotie niet missen als dat openbaar gemaakt wordt.


    Tears are words the heart can't say.

    Hoyos schreef:
    Die derde foto is behoorlijk cute om eerlijk te zijn. c:

    ^ En sinds wanneer is het algemeen bekend dat Harry bi is? Heb ik iets gemist?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 14:45 ]


    Save me from myself.

    Ik snap hier echt even niks van hoor!
    En inderdaad, sinds wanneer is het algemeen bekend dat Harry bi is??


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    of hij nu wel of niet bi is, mij maakt het niet uit. Ik ga hierdoor niet stoppen om de leidjes te luisteren(:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 14:57 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bridgewater schreef:
    (...)
    ^ En sinds wanneer is het algemeen bekend dat Harry bi is? Heb ik iets gemist?

    Indeed...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Memoria schreef:
    Lang leve Larry Stylinson<3


    And again. Dit gaat niet om Larry.


    Levensgenieter.

    Brynjar schreef:
    (...)
    Indeed...


    Geruchten. Bewijs. Lees maar terug. Het is best duidelijk het is gewoon nooit besproken of bevestigd. Maar ook nooit ontkent.


    Levensgenieter.

    Rembrandt schreef:
    Ik vind de laatste foto heel schattig.
    En mij maakt het echt niet uit of hij nu een bi is of homo. Hij blijft geweldig. :')


    Tell me about it, stud.

    jacksgap schreef:
    (...)

    And again. Dit gaat niet om Larry.

    Ik weet het
    Maar ik schreef alleen wat er het eerste in mij opkwam toen ik de boventekst las. En ik was te lui om het hele topic te lezen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ach ja, dat zal dan wel zo zijn. Wel scherp dat je dat gevonden hebt :'D


    effort never betrays you

    Cuteness overheerst ;3
    Ik vind hun management echt k.u.t als ik dat even kwijt mag. Ze zijn hunzelf helemaal niet meer. Ik denk niet dat fans geen kaartjes meer gaan kopen als Harry bi of homo blijkt te zijn. Ook vind ik het verdomd naaiend voor Harry dat ze zich daarom op Niall gaan richten. Het gaat toch om hun 'talent' of niet soms? Liam, Zayn en Louis mogen ook wel een beetje in de 'spotlight' komen. Zij kunnen toch ook mooi zingen? Ik vind dat het management hun echt hunzelf moeten laten zijn. This makes me angry.(no_chears)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 12:01 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    Cuteness overheerst ;3
    Ik vind hun management echt k.u.t als ik dat even kwijt mag. Ze zijn hunzelf helemaal niet meer. Ik denk niet dat fans geen kaartjes meer gaan kopen als Harry bi of homo blijkt te zijn. Ook vind ik het verdomd naaiend voor Harry dat ze zich daarom op Niall gaan richten. Het gaat toch om hun 'talent' of niet soms? Liam, Zayn en Louis mogen ook wel een beetje in de 'spotlight' komen. Zij kunnen toch ook mooi zingen? Ik vind dat het management hun echt hunzelf moeten laten zijn. This makes me angry.(no_chears)


    Opzich heeft het management niet heel veel te zeggen. De jongens hebben best een grote stem in alles. Het management is er alleen voor zodat ze zo lang mogelijk aan de top blijven. En ik denk dat als het aan het management lag, Harry voor altijd in de kast zou blijven zitten.
    Oh en by the way;



    (:


    Levensgenieter.

    jacksgap schreef:
    (...)

    Opzich heeft het management niet heel veel te zeggen. De jongens hebben best een grote stem in alles. Het management is er alleen voor zodat ze zo lang mogelijk aan de top blijven. En ik denk dat als het aan het management lag, Harry voor altijd in de kast zou blijven zitten.
    Oh en by the way;



    (:

    ik vindt het eigenlijk best wel gemeen, harry kreeg vroeger de meeste aandacht en nu nialler.
    kunnen ze niet gewoon allemaal even veel aandacht krijgen?
    en Nialler en Louis wat meer solo's geven(A)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uneventful schreef:
    Harry is bi. Dat was al bekend.


    Life is full of fake people

    jacksgap schreef:
    (...)

    Opzich heeft het management niet heel veel te zeggen. De jongens hebben best een grote stem in alles. Het management is er alleen voor zodat ze zo lang mogelijk aan de top blijven. En ik denk dat als het aan het management lag, Harry voor altijd in de kast zou blijven zitten.
    Oh en by the way;



    (:

    Jaa maar wat nou als ze, bij wijze van spreken, hunzelf moet opgeven voor die top. Als Harry echt bi is, vind ik dat hij dat niet al die jaren in de kast had moeten houden. Oh en ik zie je plaatje niet ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.