• FIRST OF ALL. DIT IS EEN ONE DIRECTION TOPIC, EN IK MOET DIT KWIJT AANGEZIEN IK AL 20 MINUTEN LANG AAN HET GILLEN EN SCHREEUWEN BEN OKÉ. DUS ALSJEBLIEFT BEAR WITH ME.

    Oké, dus ik zat op mijn Tumblr, door de foto's the scrollen etc etc. Toen ik opeens dit tegenkwam;


    Dit zijn Harry's oude bandmates. Let op de jongen in het rode shirt.


    Dit is Harry van vroeger. Obviously. Let op de handen, oren, wangen en gesloten ogen. LET EROP.


    HANDEN = GELIJKENIS
    WANGEN = GELIJKENIS
    OGEN = GELIJKENIS
    HANDEN GUYS. HANDEN.
    OREN = GELIJKENIS.

    En die rechter jongen, lijkt wel heel erg op zijn oude bandlid die op de eerste foto te zien was.

    ZIEN JULLIE WAAR IK AL TWINTIG MINUTEN LANG OVER AAN HET SCHREEUWEN BEN. Het spijt me, maar als dit Harry is - en ik zeg niet dat het zo is, maar komaan de gelijkenis is gewoon dgjndfkjbn - dan ugh okay.

    What do you guys think? Does this sound fair?


    Levensgenieter.

    Wow. Ik snap er niets van. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Oke, wat is het punt nu dan c; ?


    Pretty is just a pretty word.

    Harry is bi. Dat was al bekend.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CURLYMONSTER schreef:
    Oke, wat is het punt nu dan c; ?


    dat die misschien toch nog contact heeft met die bandmate.
    Of dat ze elkaar daaronder aanraken?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:51 ]


    -

    ^^ Ik dat trouwens Harry niet op de 2e foto? X

    Naja, ik word hier niet echt gillerig van of iets C:
    Maar ik ben jaloers op die bandmate c:


    Pretty is just a pretty word.

    Als ik het nu bekijk zijn Harry en die andere wel heel erg close op foto 3... Ç;

    Het punt is dat ik laatste een halve discussie met iemand aanging over dat ik dacht dat het algemeen bekend was dat Haz biseksueel is. Geruchten dat hij op de middelbare school uit de kast was, Nick Grimshaw etc etc.

    En dat dit op Harry lijkt en hij naar mijn mening wel in een hele intieme houding zit met zijn bandmate. Als dat Harry is. Idk, het kan aan mij liggen. Maar ik denk dat als Harry dit is, het voor vele wel duidelijk is. Maar oké.


    Levensgenieter.

    jacksgap schreef:
    Het punt is dat ik laatste een halve discussie met iemand aanging over dat ik dacht dat het algemeen bekend was dat Haz biseksueel is. Geruchten dat hij op de middelbare school uit de kast was, Nick Grimshaw etc etc.

    En dat dit op Harry lijkt en hij naar mijn mening wel in een hele intieme houding zit met zijn bandmate. Als dat Harry is. Idk, het kan aan mij liggen. Maar ik denk dat als Harry dit is, het voor vele wel duidelijk is. Maar oké.


    Hhehe, c: Oke, nu voel ik me slecht dat ik niet wist dat hij bi is c: Nou ja, het boeit mij toch niets, want ik houd toch wel van em <3.


    Pretty is just a pretty word.

    Hij is toch met iemand naar bed geweest in de avond van toen hij naar die gaybar ging. Of liegt twitter/tumblr weer?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Hij is toch met iemand naar bed geweest in de avond van toen hij naar die gaybar ging. Of liegt twitter/tumblr weer?


    Ja dat is het gerucht. Caroline Flack en Nick Grimshaw hebben ook voor beide bevestigd dat ze met Harry naar bed waren geweest.

    Nick tweette iets van "lookitsthegirlfromxtrafactorwholikestohavesexwithharrystyles"
    en Caroline tweette terug van;
    "lookitstheguyfromradioonewhoalsolikestohavesexwithharrystyles"
    het rare is ook dat het dezelfde dag nog is verwijderd. Maar ik kan je verzekeren dat ze het hebben getwitterd want ik heb het nog gezien voor ze het hebben verwijderd.

    En ze zeggen dat Harry deze maand uit de kast gaat komen en het management, de fans daarom op Niall laten richten. Ze geven Niall nieuwe looks, meer tweets, meer twitcams etc.
    En ze zeggen ook dat dat de reden is dat de kaarten voor de tours een jaar van te voren in verkoop zijn gegaan, zodat ze niet teveel verliezen als Harry eenmaal uit de kast is.

    Allemaal geruchten natuurlijk maar er is gewoonweg naar mijn idee steeds meer bewijs..


    Levensgenieter.

    Die derde foto is behoorlijk cute om eerlijk te zijn. c:


    What's so bad about being different?

    Hoyos schreef:
    Die derde foto is behoorlijk cute om eerlijk te zijn. c:


    SNAP JE!


    Levensgenieter.

    jacksgap schreef:
    (...)

    Ja dat is het gerucht. Caroline Flack en Nick Grimshaw hebben ook voor beide bevestigd dat ze met Harry naar bed waren geweest.

    Nick tweette iets van "lookitsthegirlfromxtrafactorwholikestohavesexwithharrystyles"
    en Caroline tweette terug van;
    "lookitstheguyfromradioonewhoalsolikestohavesexwithharrystyles"
    het rare is ook dat het dezelfde dag nog is verwijderd. Maar ik kan je verzekeren dat ze het hebben getwitterd want ik heb het nog gezien voor ze het hebben verwijderd.

    En ze zeggen dat Harry deze maand uit de kast gaat komen en het management, de fans daarom op Niall laten richten. Ze geven Niall nieuwe looks, meer tweets, meer twitcams etc.
    En ze zeggen ook dat dat de reden is dat de kaarten voor de tours een jaar van te voren in verkoop zijn gegaan, zodat ze niet teveel verliezen als Harry eenmaal uit de kast is.

    Allemaal geruchten natuurlijk maar er is gewoonweg naar mijn idee steeds meer bewijs..


    That's... a lot.
    En ik zou juist een kaartje kopen als Harry homo blijkt te zijn... Nou ja.
    We kunnen alleen maar afwachten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    That's... a lot.
    En ik zou juist een kaartje kopen als Harry homo blijkt te zijn... Nou ja.
    We kunnen alleen maar afwachten.


    En opnieuw; SNAP JE.


    Levensgenieter.