• FIRST OF ALL. DIT IS EEN ONE DIRECTION TOPIC, EN IK MOET DIT KWIJT AANGEZIEN IK AL 20 MINUTEN LANG AAN HET GILLEN EN SCHREEUWEN BEN OKÉ. DUS ALSJEBLIEFT BEAR WITH ME.

    Oké, dus ik zat op mijn Tumblr, door de foto's the scrollen etc etc. Toen ik opeens dit tegenkwam;


    Dit zijn Harry's oude bandmates. Let op de jongen in het rode shirt.


    Dit is Harry van vroeger. Obviously. Let op de handen, oren, wangen en gesloten ogen. LET EROP.


    HANDEN = GELIJKENIS
    WANGEN = GELIJKENIS
    OGEN = GELIJKENIS
    HANDEN GUYS. HANDEN.
    OREN = GELIJKENIS.

    En die rechter jongen, lijkt wel heel erg op zijn oude bandlid die op de eerste foto te zien was.

    ZIEN JULLIE WAAR IK AL TWINTIG MINUTEN LANG OVER AAN HET SCHREEUWEN BEN. Het spijt me, maar als dit Harry is - en ik zeg niet dat het zo is, maar komaan de gelijkenis is gewoon dgjndfkjbn - dan ugh okay.

    What do you guys think? Does this sound fair?


    Levensgenieter.

    Uneventful schreef:
    Harry is bi. Dat was al bekend.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 21:06 ]

    Wa maakt het uit of iemand bi of homo is is zou gewoon naar hun muziek blijven luisteren.

    Die derde foto is asdfghjkl cute, echt ahah. Maar het lijkt me echt leuk als hij uit de kast zou komen. Maar goed, het maakt mij eigenlijk niet uit op wat hij valt, ik bedoel, hij blijft Harry.

    Ik heb stiekem altijd al gehoopt op een relatie tussen de bandleden... O-o
    En als die geruchten van die ene Nick waar is word de kans alleen groter...

    Sorry dat ik terugkom op de bromances... Xx.

    Agnus schreef:
    (...)
    Louis heeft een relatie? Waarom zou hij homo zijn? Dan nog altijd bi toch?

    I know, volgens veel fans is hij gay, maar niet gay, maar toch wel gay. En zoals iemand zei, het kan ook gewoon een dekmantel zijn. Of hij is bi. Maar ik geloof eerder van Harry dan van Louis.


    Save me from myself.

    Bridgewater schreef:
    (...)
    I know, volgens veel fans is hij gay, maar niet gay, maar toch wel gay. En zoals iemand zei, het kan ook gewoon een dekmantel zijn. Of hij is bi. Maar ik geloof eerder van Harry dan van Louis.


    Het is bij Louis té duidelijk. Er bestaat ook zoiets als vrouwelijke mannen. En bij interviews waarin Larry werd besproken was Louis zo hard met "Nee, we hebben geen relatie" "Nee, we hebben nog nooit gezoend." dat het bij mij bijna overkomt alsof hij nog sneller de pest aan homo's heeft dan dat hij er zelf één is. Al denk ik dat hij Haz door en door zal steunen. Maar ik snap waarom Lou er zo kwaad om wordt. Als je continu wordt gezegd dat je een relatie hebt met je beste vriend, verteld dat je op jongens valt dan zou ik ook kwaad worden.

    Lou en Eleanor zijn samen, natuurlijk kun je geloven in larry of nouis of zouis of lilo, maar het feit dat Eleanor en Louis hun relatie bijna kapot ging door al die speculaties, zou me ook kwaad maken.

    Ik brabbel, maar als het er te dik mogelijk op ligt is het sneller niet zo.


    Levensgenieter.

    Ze zijn gewoon een beetje verwijft, punt uit.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    jacksgap schreef:
    (...)

    Het is bij Louis té duidelijk. Er bestaat ook zoiets als vrouwelijke mannen. En bij interviews waarin Larry werd besproken was Louis zo hard met "Nee, we hebben geen relatie" "Nee, we hebben nog nooit gezoend." dat het bij mij bijna overkomt alsof hij nog sneller de pest aan homo's heeft dan dat hij er zelf één is. Al denk ik dat hij Haz door en door zal steunen. Maar ik snap waarom Lou er zo kwaad om wordt. Als je continu wordt gezegd dat je een relatie hebt met je beste vriend, verteld dat je op jongens valt dan zou ik ook kwaad worden.

    Lou en Eleanor zijn samen, natuurlijk kun je geloven in larry of nouis of zouis of lilo, maar het feit dat Eleanor en Louis hun relatie bijna kapot ging door al die speculaties, zou me ook kwaad maken.

    Ik brabbel, maar als het er te dik mogelijk op ligt is het sneller niet zo.

    Goed punt.
    Het zou ook duidelijk verklaren waarom Louis zei dat het echt niet meer leuk was, al die bromance grappen.
    Want in dat stukje zei hij duidelijk dat het niet alleen zijn relatie met Eleanor beïnvloedde, maar ook hoe hij met Harry omgaat en dan met name in het openbaar.
    Bovendien zou ik ook gek worden van al diezelfde vragen in al die interviews in echt elk land ter wereld.



    Agnus schreef:
    Ze zijn gewoon een beetje verwijft, punt uit.

    Dat kan niemand ontkennen! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo