• Komende dinsdag is er een All time low concert in Amsterdam, dat is vast niks nieuws c': Ik mocht een lange tijd niet gaan van mijn ouders, maar nu heeft een vriendin van mij kaartjes gewonnen voor dat concert en omdat ze zelf niet wil heeft ze die aan mij gegeven. Hartstikke lief, natuurlijk. Maar mijn ouders willen me nog steeds niet laten gaan, waar ik dus vrij boos over ben. Hun probleem is dat ik de dag daarna naar school moet en ik laat thuis zal zijn omdat Amsterdam redelijk ver van mijn huis is (1,5 uur). Dat kan ik dan nog begrijpen, maar we gaan met 5 à 6 mensen, dus veilig is het sowieso en slapen zou ik in de auto kunnen als het moet. Verder slaap ik vrijwel altijd slecht of ik nou naar school moet of niet en ik kom er elke dag goed uit.
    Dat vertelde ik aan mijn ouders en ze zeiden "Ja, maar natuurlijk ga je dan naar school, zonder meer". Dus ik snap het probleem niet zo goed. Ik vind gewoon niet dat ze me dit nu kunnen afpakken. En dan komt er als antwoord "Maar er zijn nog zat concerten waar je over een paar jaar zonder problemen naar toe kunt".

    We zijn btw rond half 1/1 uur thuis, dus ontzettend laat is dat natuurlijk ook niet.
    Nog tips?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:16 ]


    No matter what, you deserve to smile. Don’t let anyone ever take that away from you.

    Je mag die kaartjes anders aan mij geven? (:
    Ik weet het eigenlijk niet, ik ben 20 en koop gewoon kaartjes om dan de dag op voorhand te zeggen dat ik die avond weg ben. Of ik slaap in Gent en ze weten dan meestal van niks.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:56 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt súper lullig. Het is wel een doordeweekse dan enzo, maar een keer moet kunnen. Al helemaal als die kaartjes je gewoon gratis aangeboden worden. Ik word niet snel chagrijnig op mijn ouders, echt helemaal niet snel, maar hier zou ik ook echt behoorlijk chagrijnig van worden.

    Ik zou er gewoon alles aan doen om ze over te halen. Vertellen dat je niets belangrijks hebt op school, dat het niet uitmaakt dat je wat slaperiger bent. Dat je meteen op bed zult gaan als je thuis komt en dat je dan nog best wat slaap hebt. Nouja, gewoon op die manier. Dat zou ik doen in elk geval.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.