• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Waar dacht je dan over na?' vroeg ze uiteindelijk. Ik had al verwacht dat het niet werkte, maar ik was blij dat ik haar heb laten giechelen. Het voelde goed wanneer ze door mijn haren ging met haar handen. Even vergat ik dat ze wat vroeg.
    'Aan het niet perfecte gedeelte,' piepte ik zachtjes. Ik opende mijn mond weer een stukje zodat ik daar verder door kon ademen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Geen jaloersheid,' zei ik hoofdschuddend terwijl ik opstond. 'Gewoon een buitengewoon grondige hekel aan die gast.'
    Ik sloeg mijn arm om haar middel en liep mee naar binnen waarna ik de deur achter ons dichtdeed met mijn voet. 'Natuurlijk wil ik binnenkomen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en kijk hem aan. 'Je hoort een hekel aan mij te hebben.' Ik kijk hem aan en trek hem mee naar het bed. Ik laat me erop vallen en trek Jasper mee. Ik staar naar het plafond. 'Sorry dat ik net zo uitviel,' mompel ik zachtjes en blijf strak naar het plafond staren door schaamte. Hoe kon ik zo tegen Jasper doen? Ik hield van die jongen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Aan het niet perfecte gedeelte." piept hij zacht en ik krijg medelijden met hem. Ik geef hem een aantal kusjes op zijn hoofd.
    "Daar moet je niet aan denken, Nathan." fluister ik. "Ik denk er tenminste niet aan. Op dit moment kan ik ook even niets bedenken maar goed." glimlach ik. Misschien maak ik alles wel te rooskleurig maar ik vind het best zo.
    "Wees niet zo pessimistisch." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde een aantal kusjes op mijn hoofd. Ze voelden heerlijk.
    'Daar moet je niet aan denken, Nathan,' fluisterde ze. 'Ik denk er tenminste niet aan. Op dit moment kan ik ook even niets bedenken maar goed.' Ik glimlachte en bloosde nogal erg door haar woorden.
    'Wees niet zo pessimistisch,' zei ze en ik slikte eventjes. 'Sorry,' mompelde ik. Ik leunde iets meer tegen haar aan. Ik voelde mijzelf als of ik te veel op had, zo voelde mijn lichaam aan.
    'Als we nu nog stonden, dan was ik allang naar voren gevallen,' fluisterde ik zachtjes. 'Dan was ik tegen jouw benen aan gaan liggen en die gaan knuffelen,' voegde ik er lachend aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Sorry." mompelt hij en hij leunt iets zwaarder tegen me aan. "Als we nu nog stonden, dan was ik allang naar voren gevallen. Dan was ik tegen jouw benen aan gaan liggen en die gaan knuffelen." voegt hij er lachend aan toe en ik moet ook lachen.
    "Je bent gek, Nathan. Maar ook zo lief." Ik knuffel hem even wat steviger. "Waarom zou je dan niet kunnen staan?" vraag ik vervolgens nieuwsgierig terwijl ik hem goed vast blijf houden. Ik wil niet dat hij omvalt of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Maar ik heb geen hekel aan je want ik ben een mens en mensen zijn vreemd en niet objectief wanneer het gaat over mensen waar ze van houden,' zei ik. 'En het maakt niet uit, even flink uitvallen kan soms ontzettend helpen.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Je bent gek, Nathan. Maar ook zo lief,' zei ze en ze knuffelde mij even iets steviger waardoor ik even vergat te ademen.
    'Waarom zou je dan niet kunnen staan?' vroeg ze vervolgens nieuwsgierig. Ik dacht na en haalde vervolgens mijn schouders iets op.
    'Ik weet het niet,' zei ik met een zucht. 'Ik krijg jelly benen. Jou woorden en aanrakingen leiden mij gewoon zo af. Niet dat ik dat erg vind.' Ik ging ietsjes overeind en wreef iets in mijn oog.
    'En af en toe maakt het mij ook slaperig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Ja je hebt waarschijnlijk gelijk.' Ik ga recht zitten en kijk om me heen naar de saaie kamer. Dan kijk ik Jasper aan. 'I,' ik geef hem een kusje op zijn wang. 'Love.' Een kusje op zijn lippen. 'You.' Een kusje op zijn andere wang. Ik grinnik en laat me dan op mijn bed vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij denkt na en haalt dan iets zijn schouders op.
    "Ik weet het niet." zegt hij met en zucht. "Ik krijg jelly benen. Jou woorden en aanrakingen leiden mij gewoon zo af. Niet dat ik dat erg vind." Hij gaat iets overeind zitten en wrijft in zijn oog.
    "En af en toe maakt het mij ook slaperig." Ik moet er zacht om lachen.
    "Oh, ben ik dan zo slaapverwekkend?" vraag ik nep beledigd en lach nog steeds zachtjes waarna ik hem in zijn zij prikt.
    "Nou, bedankt hoor!"


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik kom half overeind en ga half boven haar hang. Ik geef haar een kus op haar neus. 'I,' dan geef ik haar een kusje op haar ene wang. 'Love,' een kusje op haar lippen. 'You.' Een kus haar andere wang. 'Too.'
    Ik streel even over haar wang en ga dan ook weer naast haar liggen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Je hebt mij een kus meer gegeven dan ik jouw,' zeg ik juichend en vrolijk. Ik grinnik en kijk hem aan. Ik rol me op mijn zij en kijk naar de zijkant van zijn gezicht. Zijn neus, mond, ogen... Alles past perfect bij elkaar. Hij is perfect. Ik glimlach en sluit mijn ogen. Met een glimlach op mijn gezicht blijf ik stil liggen. Jasper zijn aanwezigheid voelend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik voel dat ze naar me kijken een draai me op mijn zij om ook naar haar te kunnen kijken. Ze heeft haar ogen gesloten. Ze is prachtig, dat is zeker. Ze zou best nog een model kunnen zijn, zolang ze haar buik niet naakt fotograferen want ze willen geen littekens op een foto maar zijzelf, ze heeft ee prachtig lichaam en ene beeldschoon gezicht.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Oh, ben ik dan zo slaapverwekkend?' vroeg ze nep beledigd, maar gelukkig lachte ze nog wel zachtjes. Ze prikte in mijn zij waar ik zachtjes om moest lachen.
    'Nou, bedankt hoor!' zei ze waardoor ik weer moest lachen. Ik boog voorover en hielde mijn voorhoofd tegen die van haar.
    'Slaapverwekkend op een goeie manier,' zei ik met een glimlachje. 'Je bent niet slaapverwekkend vanwege saaiheid, want geloof me dat ben jij absoluut niet! Je bent slaapverwekkend omdat je zo kalmerend bent. Je geur, je woorden, het gestreel en de rest van jouw aanrakingen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en houd zijn voorhoofd tegen die van mij gedrukt.
    "Slaapverwekkend op een goeie manier." zegt hij met een glimlachje. "Je bent niet slaapverwekkend vanwege saaiheid, want geloof me dat ben jij absoluut niet! Je bent slaapverwekkend omdat je zo kalmerend bent. Je geur, je woorden, het gestreel en de rest van jouw aanrakingen." Ik giechel weer.
    "Nou, dan moet ik maar eens af en toe voor iets minder slaapverwekkends zorgen zodat je wakker blijft, denk je niet?" vraag ik wat ondeugend. Mijn hand laat ik vanuit zijn nek naar beneden over zijn borstkast glijden en stop net boven zijn broekrand terwijl ik hem speels blijf aankijken.


    Your make-up is terrible