• Nuocere


    De zeventienjarige Ally heeft haar zonnige leventje thuis - wat misschien minder zonnig is als je alle feiten op een rijte zet - verruild voor twee weken betoverend Italië. Ze maakt deze reis samen met het gezin van twee vrienden waaronder bovendien haar bijna vriendje Thijs. Alles verloopt volgens plan en ze heeft de tijd van haar leven. Tot... het noodlot toeslaat.

    “Nee! Nee! Nee!” gilde ik. Twee grote handen grepen me van achteren vast, de vingers in de plooien van mijn zij. Nagels die iets te lang waren voor mannelijke begrippen staken uit en prikten zachtjes in mijn huid. Weerbarstige lach achter me, een strakkere greep, opnieuw een gil.
    “Dat had je gewild!” zei een donkere stem.


    Het gaat geen standaard verhaal worden en het wordt mijn eerste story op Quizlet dus ik ben heel benieuwd naar reacties en eerste indrukken (: Enjoy!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:54 ]

    Leuk dat je een story bent gestart, met jouw super schrijfskills moet dat wel geweldig worden en het klinkt spannend! Ik ga 't eens bekijken =D


    “Love is a contradiction.”

    Je bent een schat! Dankjewel (: Ben blij dat je het leuk vind en ondanks de zeer belabberde flaptekst toch bent gaan lezen, het was laat en mijn hersenen wilden niet meer meewerken.

    Anyhow, Hoofdstuk tre

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 14:59 ]

    Hoofdstuk vijf, zes en zeven staan ook online maar het wordt zoveel gepowerpost als ik dat stuk voor stuk ga vermelden, dus. Hoewel iedereen met een abo dit topic heus niet bekijkt, maar bon.

    Unwritable schreef:
    Hoofdstuk vijf, zes en zeven staan ook online maar het wordt zoveel gepowerpost als ik dat stuk voor stuk ga vermelden, dus. Hoewel iedereen met een abo dit topic heus niet bekijkt, maar bon.

    Ik bekijk het wel =D
    Zet ze anders in 1 berichtje samen, als je er weer een paar hebt?
    In elk geval gauw verder, je schrijft echt super en 't is erg spannend, I love it! (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Zet je je geweldige cover er ook nog eens bij? =D


    “Love is a contradiction.”

    Hoofdstuk otto
    Hoofdstuk nove

    En dankjewel, E <3