• Ja, wij hebben frambozen in de tuin! Super lekker!
    Is gewoon aan komen waaien.

    Wat hebben jullie voor eetbare dingen in je tuin?

    Ooit groeide er aardbeien
    Nu alleen gras.
    Ik wil frambroosjes!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij hebben wilde en tamme frambozen en allerlei kruiden zoals mint.


    Your make-up is terrible

    Druiven, aalbessen, ook frambozen en appels, maar die groeien bijna niet. Owja, en kastanjes (tamme).
    Wat hadden een notenboom, maar die is in het voorjaar nog weggehaald :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Frambozen, aardbeien ooit, tomaten en wat mijn vader verder nog heeft staan weet ik niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Is gras eetbaar?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Eerst druiven, maar de druivenplant is laatst dood gegaan lol


    As travars

    ooit hadden we lamoenen, maar dat is natuurlijk geen fruit die je gaat zitten opeten xD


    -

    Wij hebben enkele aardbeiplantjes, 2 pruimenbomen, 2 appelbomen, een notenboom en wilde bramenstruiken die ook aan is komen waaien enkele jaren terug.
    Van bramen kan je heerlijke jam maken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Vanalles, echt waar. Haha!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb geen tuin :Y)

    Zwarte bessen, frambozen, appels, peren, uien, rode bieten, aardbeien (inmiddels uitgegroeid), boontjes, tuinbonen, sjalotjes, boerenkool... misschien waarschijnlijk nog wel iets x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    VanDerVaart schreef:
    Ik heb geen tuin :Y)

    Ja, dat kan natuurlijk ook x'D

    @Erica; Zo, dat is veel. Wij hebben dan geen appelboom, maar we plukken wel appels op t veldje hier voor de deur, die vol staat met appelbomen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 20:34 ]

    Bronx schreef:
    Is gras eetbaar?

    Bieslook, peterselie en wilde aardbeien. Voor de rest zou ik het niet weten en dus ook niet eten.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    zwarte bessen, rode bessen, vier kleuren frambozen, bramen, kleine komkommertjes, cherry tomaatjes, gele tomaten en er zijn nog wat fruit- en notenbomen onderweg:Y)