• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nee, nee. Dat is prima,' zei ze met een glimlachje nadat ze haar hoofd had geschud. We liepen richting het bankje zonder dat onze handen vast zaten aan elkaar. Ik vond het jammer, maar ik begreep het wel een beetje.
    'Nou, hij ligt er nog steeds,' grinnikte ze. Ik knikte en pakte mijn vest op.
    'Was het lekker buiten?' vroeg ik aan mijn vest en moest eventjes lachen. 'Zeker ook last gehad van die mensen?' Ik lachte weer zachtjes en keek eventjes naar Beck. 'Zullen we?' vroeg ik toen aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik zag Rikki en de jongen van wie de naam niet is blijven hangen gisteren staan, als ik zijn naam al had gehoord. 'Mij maakt het echt niet uit,' zei ik. 'Ik heb ook geen honger dus kies jij maar naar welke van onze kamers je wilt.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Eh...' Ik denk even na en begin dan gewoon te lopen. De twee mensen ontwijkend. 'Maakt mij ook niet uit. Mijn kamer is volgens mij dichterbij,' grinnik ik. Ik laat zijn hand los en sla die om zijn middel. Zijn lichaam tegen de mijne voelt fijn. Beschermend, vertrouwd...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Was het lekker buiten? Zeker ook last gehad van die mensen?" vraagt hij aan zijn vest. Ik lach en hij moet ook lachen. "Zullen we?" vraagt hij dan aan mij en ik knik.
    "Klinkt als een goed idee." Ik draai me om en kijk even naar Jasper en het meisje die voor ons weglopen, die duidelijk hun affectie voor elkaar laten zien en bijt even op mijn lip, vooral omdat ik een stukje van Nathan af blijf lopen.
    "Weer naar boven?" vraag ik aan hem met een klein glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik leg mijn arm om haar schouder en glimlach voor me uit. Net betrapt worden was niet precies wat ik heel erg graag wou maar dat moest ik nu gewoon vergeten want anders zou het de volgende keer dat ik die twee weer zag alleen nog maar ongemakkelijk zijn enik zou ze zeker nog vaak tegenkomen, we zaten hier allemaal vast. 'Dan gaan we naar jou kamer,' zei ik glimlachend.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Klinkt als een goed idee,' zei ze en draaide zich om. Ik volgde haar voorbeeld. Ik keek naar de twee die voor ons voorbij liepen. Eventjes keek ik naar Beck die op haar lip beet. Ze liep een stukje van mij af en eventjes deed ik mijn hoofd schuin.
    'Weer naar boven?' vroeg ze aan mij met een klein glimlachje en ik knikte daarop. Ik keek eventjes of die twee mensen niet naar ons keken. Vluchtig drukte ik een klein kusje op haar wang en glimlachte toen vriendelijk naar haar.
    'Dan kan ik je weer knuffelen,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik schrik als hij een vluchtig kusje op mijn wang drukt en vriendelijk naar mij glimlacht nadat hij heeft geknikt. Ik kijk hem verbaasd aan.
    "Dan ka ik je weer knuffelen." fluistert hij. Ik trek even mijn wenkbrauw op.
    "En vergeet kussen niet. Dat doen we hier in het bijzijn van die twee die ons misschien kunnen zien niet." zeg ik nog even ter verduidelijking tegen hem. Hij moet wel echt begrijpen dat ik het nog écht niet wil, hoe moeilijk het ook mag zag.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'En vergeet kussen niet. Dat doen we hier in het bijzijn van die twee die ons misschien kunnen zien niet,' vertelde zij mij duidelijk. Ik knikte.
    'Dat begrijp ik,' zei ik met een klein glimlachje. 'Daarom heb ik daarvoor ook keken of zij niet naar ons keken. Als ze hadden gekeken, dan deed ik het niet,' voegde ik er nog aan toe. Ik begon weer te lopen en keek af en toe naar Beck.
    'Ik weet echt wel dat je het nog geheim wilt houden Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat begrijp ik." zegt hij met een kleine glimlach. "Daarom heb ik daarvoor ook keken of zij niet naar ons keken. Als ze hadden gekeken, dan deed ik het niet." voegt hij er aan toe en hij begint weer te lopen en kijkt zo af en toe naar mij. Ik loop met hem mee maar hou mijn blik strak voor mij gericht. Ik ben een beetje bang dat ik hem straks kwets met mijn hardheid.
    "Ik weet echt wel dat je het nog geheim wilt houden Beck." zegt hij. Ik glimlach lichtjes en kijk hem nu wel even aan.
    "Dank je wel." fluister ik zacht. "Het is lief dat je er rekening mee wilt houden. Echt lief." Ik kijk even naar zijn hand maar besluit dat ik hem nog niet vast moet pakken. In plaats daarvan neem ik nog een beetje afstand en loop ik wat harder door naar zijn kamer. Ik verlang er toch naar, wat ik ook in het openbaar zal doen of zeggen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Is goed.' Ik leg mijn hoofd even op zijn schouder en loop dan de trap op naar boven. Ik loop de gang in van de kamers en haal de sleutel uit mijn broekzak. Ik druk een kus op Jasper zijn wang en kijk even over mijn schouder. Dan open ik de deur en loop naar binnen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik volg haar naar binnen en sluit de deur achter me. Ik glimlach en haal mijn hand door mijn haar. 'Overdag ziet hij er anders uit als 's nachts,' zei ik en ik sloeg mijn arm weer om haar schouder.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Dank je wel,' fluisterde ze zacht. Ze had mij eventjes aangekeken met een glimlachje. 'Het is lief dat je er rekening mee wilt houden. Echt lief.' Ik glimlachte vriendelijk naar haar, maar die verdween toen ze nog een beetje afstand nam en harder begon te lopen. Ik fronste iets terwijl ik haar achterna loop.
    'Wil je niet dat mensen ons samen zien lopen?' vroeg ik verward aan Beck.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wil je niet dat mensen ons samen zien lopen?" vraagt hij verward. Ik lach zacht en verlegen en schud mijn hoofd. Natuurlijk denkt hij dat van mij.
    "Nee, ik wil snel binnen zijn en naar jouw kamer." leg ik zacht uit. "Ik wil je zo snel mogelijk kunnen kussen en knuffelen. Ik mis het nu al." Ik glimlach even en kijk dan wat verlegen naar de grond. Voor ons zijn Jasper en dat meisje al naar binnen gegaan, gelukkig. Toch denk ik dat ze ons stiekem zullen bespioneren, een absurde gedachte natuurlijk, maar ik wil het niet riskeren.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik lach en sla ook mijn arm om zijn middel om vervolgens een kus op zijn lippen te geven. Dan loop ik naar het raam en zet die wagenwijd open. Ik glimlach. Omdat mijn raam tussen de klimoppen zitten en onder mijn raam een bankje is krijg ik echt een sprookjesfilm gevoel. Ik steun met mijn handen op het venster en kijk naar de tuin. Eigenlijk lag die er best goed en verzorgd bij. Sommige plekken dan. Ik zie een vogeltje naast het raam gaan zitten en kijk even naar het beestje. Ik kijk weer naar de tuin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en verlegen en schudde daarna haar hoofd.
    'Nee, ik wil snel binnen zijn en naar jouw kamer,' legde ze zacht uit waardoor ik moest blozen om de gedachten die ik daarvoor had.
    'Ik wil je zo snel mogelijk kunnen kussen en knuffelen. Ik mis het nu al,' zei ze waardoor ik iets meer moest blozen. We liepen verder, alleen wist ik niet of ik blij moest wezen dat die twee andere voor ons naar binnen waren gegaan of juist niet. Al denk ik niet dat ze op ons gingen letten, zeker niet nadat we ze net betrapt hadden. Ik ging wat sneller lopen wanneer we vlak bij mijn kamer zijn zodat ik de deur voor haar kon open houden met een vriendelijk glimlach.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:45 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you