• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Rikki Madeleine Beck

Nathan loopt ook wat sneller nu en ik volg hem met een brede glimlach op mijn gezicht. Ik ben blij dat hij mij snapt nu, anders was het wel awkward. Zijn kamerdeur houd hij voor mij open met een vriendelijke lach. Ik giechel lichtjes en loop zijn kamer weer in.
    "Nou, hebben we dat ook allemaal achter de rug." zeg ik terwijl ik mijn laarzen snel uittrek en wacht totdat Nathan de deur heeft gesloten. Ik kan niet wachten om hem te omhelzen, alsof ik het al in geen eeuwigheid heb gedaan.

Your make-up is terrible

Jasper de Ridder
    Ik liep naar haar toe terwijl ze de tuin inkeek. Ik sloeg mijn armen om haar middel en keek over haar schouder mee. De tuin zag er mooi en vaak goed verzorgd uit. 'Je hebt mooi uitzicht,' zei ik glimlachend.
    Ze was nu net zo'n prinses in een torenkamertje uit een sprookje.

[eten]

Nathan Deleon

Ze giechelde iets en liep toen mijn kamer dicht.
    'Nou, hebben we dat ook allemaal achter de rug,' zei ze terwijl ze haar laarzen uit deed. Ik bekeek hoe ze dat deed en besefte dat ik de deur nog altijd open hield. Blozend deed ik hem gauw, maar zachtjes dicht. Mijn vest gooide ik maar op het lege bed van Finn en deed ondertussen ook mijn schoenen uit. Met een blozen gezicht liep ik naar haar toe en keek ik een beetje omlaag naar onze voeten.
    'Mag ik nu wel?' vroeg ik zachtjes al wist ik het antwoord natuurlijk al.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Lauren Campbell

Ik lach en schuif mijn haar naar een kant. De wind speelt er een beetje mee. De armen van Jasper om mijn middel voelt goed aan. Ik kijk nog naar buiten en lach dan. 'We kunnen beter niet meer buiten iets doen. Iemand hoeft maar uit zijn raam te kijken en we zijn betrapt.' Ik zwijg even. 'Nou ja... Of ons te horen,' grinnik ik even en kijk weer naar het vogeltje dat een vrolijk geluidje maakt. Ik kijk glimlachend naar het beestje. Een musje, als ik het goed had. Ik steek aarzelend mijn hand uit. Het vogeltje komt aarzelend dichtbij. Ik voel hoe hij zijn pootjes op mijn vinger zet. Glimlachend haal ik mijn hand weer terug en houd hem iets voor me. Ik grijns en kijk naar het vogeltje dat me vragend lijkt aankijkt.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Rikki Madeleine Beck

Hij sluit de deur zacht achter zich en gooit zijn vest op het bed van Finn. Ondertussen doet hji ook zijn schoenen uit en loopt hij naar mij toe. Zijn gezicht houd hij omlaag gericht op zijn voeten.
    "Mag ik nu wel?" vraagt hij zacht en ik giechel weer. In plaats van antwoord te geven doe ik nog eens stap dichterbij en sla ik mijn armen om zijn nek. Ik druk mijn neus zacht tegen die van hem met een glimlachje voordat ik hem een tedere kus geef. Hopelijk is dat antwoord voldoende voor hem.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

In plaats van een ja of een nee deed ze een stap naar voren. Haar armen sloeg ze om mijn nek. Haar neus drukte ze zachtjes tegen die van mij aan waar ik zachtjes om moest lachen voordat ze mij een tedere kus gaf. Mijn armen sloot ik om haar middel heen en legde mijn handen op haar onderrug. Mijn ogen hield ik gesloten terwijl ik glimlachte. Een klein stukje van haar onderlip zoog ik naar binnen om hem een soort van te proeven.
    'Verrukkelijk,' mompelde ik iets wat afwezig.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Zijn armen sluit hij om mijn middel heen en legt zijn handen op mijn onderug. Zijn ogen houd hij gesloten terwijl hij glimlach. Hij zuigt een stukje van mijn onderlip naar binnen.
    "Verukkelijk." mompelt hij wat afwezig en het laat mij breed glimlachen.
    "Net als jij bent." vertel ik hem en ik kus hem opnieuw. Mijn tong laat ik over zijn lippen gaan voordat ik er zacht op bijt en ik duw mijn lichaam tegen die van hem aan, met name mijn heupen. Het gebeurd nu gewoon automatisch.

Your make-up is terrible

Jasper de Ridder
    Ik glimlachte terwijl ik naar het kleine vogeltje op haar handpalm keek. 'Is goed,' zei ik glimlachend en ik streelde over haar buik. 'Dan hoeven we alleen te hopen dat er gen kamergenoten binnenkomen, of mensen die per ongeluk de verkeerde deur opentrekken.'

Nathan Deleon

'Net als jij bent,' vertelde ze en ze kuste mij opnieuw. Haar tong voelde ik over mijn lippen gaan vervolgd door een zacht beet. Haar lichaam voelde ik dichter tegen die van aankomen, vooral haar heupen. Ik lachte zachtjes en liet mijn handen eventjes over haar heupen gaan.
    'Ik heb vastzitten nog nooit zo leuk gevonden,' mompelde ik tegen haar lippen aan. Ik maakte mijn lippen van die van haar los en verstopte ze in haar nek waar ik een zacht kusje plaatste.
    'Mijn favoriete plekje,' fluisterde ik.

Lauren Campbell

Ik voel zijn handen over mijn buik gaan, dus ook over het litteken. Kippenvel slaat op mijn armen en ik verstrak een beetje. Ik kijk naar het vogeltje dat even zijn hoofd schuin huilt en dan omhoog vliegt. Ik kijk het vogeltje even na. 'Zo'n gevaar zou dat niet lopen. Met die kamergenoot en de deur kunnen we altijd nog op slot doen,' glimlach ik, ik blijf voor me uitkijken en voel het litteken branden. Ik probeer het gevoel weg te duwen, maar het gaat moeilijk.

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zachtjes en laat zijn handen even over mijn heupen gaan.
    "Ik heb vastzitten nog nooit zo leuk gevonden." mompelt hij tegen mijn lippen aan. Hij maakt zijn lippen los van die van mij en verplaatst ze naar mijn nek waar hij een zacht kusje plaatst, waar ik altijd van moet rillen.
    "Mijn favoriete plekje." fluistert hij.
    "De mijne ook." zeg ik ademloos en zacht. "Ik heb nog nooit vastgezeten maar ik zou dit waarschijnlijk dan wel de leukste vinden." glimlach ik lichtjes en doe mijn hoofd iets opzij zodat mijn nek beter zichtbaar en beter toegankelijk word voor hem. Met mijn hand streelt ik onder zijn muts door zijn haar.

Your make-up is terrible

Jasper de Ridder
    Ik keek even onderzoekend naar haar. Ze was net verstijfd toen ik over haar buik was begonnen te strelen. Toen besefte ik me dat ik dus ook over haar litteken streelde. Ik liet mijn handen naar haar taille glijden en liet ze daar rustten. 'Inderdaad,' zei ik. 'Wie is jouw kamergenoot trouwens?'

Nathan Deleon

'De mijne ook,' zei ze ademloos zacht. 'Ik heb nog nooit vastgezeten maar ik zou dit waarschijnlijk dan wel de leukste vinden,' zei ze daarna waar ik eventjes zachtjes om lachte. Haar hoofd deed ze iets opzij waardoor ik beter bij haar nek kon. Haar hand voelde ik onder mijn muts gaan en ze streelde zachtjes door mijn haren heen. Ik verzette mijn voeten iets en leunde een beetje tegen Beck aan.
    'Beck,' mompelde ik zachtjes. Zachtjes snoof ik haar geur op waar ik breed om moest glimlachen.
    'Als ik vergeet hoe ik moet staan, dan ben jij daar verantwoordelijk voor,' fluisterde ik met een lachje. Met een paar vingers streelde ik zachtjes over haar onderrug heen.

Lauren Campbell

Ik glimlach even. Jasper was opgehouden met over mijn buik, dus litteken te strelen en dat was lief van hem. Het is best raar dat hij al besefd waarom ik zo reageer. Alsof hij me al heel lang kent. Ik pak zijn handen en verstrengel ze met de mijne terwijl ik ze weer op mijn buik leg. Ik leun tegen hem aan en kijk nog altijd naar buiten. Het was vroeg in de ochtend en dat merkte je ook aan de vogeltjes. De zon stond nog laag en het was frisjes, maar ik genoot. ik genoot van het uitzicht en van Jasper. 'Ik weet niet wie mijn kamergenoot is, ik heb haar nog niet gezien.'