• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Lauren Campbell

Ik wil iets zeggen, maar voordat ik kan reageren voel ik Jasper zijn lippen al weer in mijn nek. Ik sla mijn armen om hem heen en kijk naar Jonas die met opgetrokken wenkbrauw toekijkt. Hij kijkt me even aan en blijft strak in mijn ogen kijken. Zijn blik spreekt lust uit en het bezorgd mij de kriebels. 'We gaan terug naar mijn kamer,' fluister ik in Jasper zijn oor. Ik pak zijn handen en haal ze van mijn heupen. Ik glimlach naar hem en sleur hem dan achter me aan de trap op.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jasper de Ridder
    'Ok,' zei ik terwijl ik achter haar aan de trap op gesleurd werd.
    Ik wierp Jonas nog een woedende blik toe waardoor hij naar achteren deinsde en ik het kantoortje verdween. 'Ik mag hem niet.'

Rikki Madeleine Beck

Zijn ademhaling stopt even en hij legt een hand neer achter in mijn nek met een paar enkele vingers in mijn haar. Mijn nek tot mijn onderrug is redelijk gevoelig voor zijn aanrakingen en ik krijg er kippenvel van. Hij kust me zachtjes terug. Ik hou het even aan voordat ik mijn lippen van die van hem losmaak en ze dan opnieuw op zijn kaak en in zijn nek plaats. Vervolgens kus ik hem op zijn oorlel en mijn handen glijden over zijn rug heen naar beneden waar ik onder zijn shirt glijd en verder streel. Zijn warme huid voelt lekker tegen mijn handen.

[Uh, half op hem denk ik.]

Your make-up is terrible

Lauren Campbell

Ik zwijg en loop rustig de trappen op. 'Dat komt door mij dat je hem niet mag,' antwoord ik kalm en loop terug naar mijn kamer. Ik haal de deur van het slot en sluit hem achter ons. Ik laat Jasper los. 'Zorg nou maar dat je hem niet aanvliegt.' Ik kijk hem even aan en loop dan naar mijn bed waar ik op ga zitten. Ineens werd ik gek van die strakke skinny. Ik loop naar mijn kast en trek die open. Ik pak er een kort sportbroekje uit en een sweater. Ik trek vlug mijn trui over mijn hoofd en ruil die in voor het blauwe adidas sweater. Dan pak ik het korte broekje en trek die aan. Ik ga weer op het bed zitten en kijk voor me uit.

Jasper de Ridde
    'Maar ik mag hem gewoon niet,' zei ik terwijl ik toekeek hoe ze zich om aan het kleden was. Ze gingnaast me op het bed zitten en staarde voor zich uit. 'En jou mag ik gewoon wel dus ik vind even dat dat niet door jou komt.'
    De wereld zit echt niet zo heel moeilijk in elkaar. Je moet hem gewoon simpel bekijken, het lost zo veel problemen op.

Lauren Campbell

Ik kijk hem langzaam aan. 'Dat is de verkeerde instelling en dat weet je ook.' Ik druk een kus op zijn lippen en glimlach even. Ik ga op zijn schoot zitten en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. 'Maar ik mag hem ook niet, als je het weten wilt.' Ik grinnik even en druk een kus in zijn nek. 'Maar je moet mensen niet oneerlijk behandelen.' Ik kijk hem streng aan. 'Ik bedoel... Stel ik zie al jouw exen he en omdat ze jouw ex zijn geweest mag ik ze niet. Dat zou ook niet echt eerlijk zijn....'

[hmm ok]

Nathan Deleon

Ze maakte haar lippen los van die van mij en voelde ze toen daarna op mijn kaak, in mijn nek en vervolgens haar kus op mijn oorlel. Ik rilde door haar aanrakingen. Haar handen voelde ik over mijn rug naar beneden glijden. Daar verdwenen haar handen onder mijn shirt waar ze toen verder begon te strelen. Ik begon zwaarder te ademen en deed mijn hoofd wat schuin.
    'Wat ben jij van plan Beck?' vroeg ik afwezig door haar aanrakingen. Ik ging naar voren leunen tegen Beck aan en streelde zachtjes door haar haren heen.
    'Je maakt mij gek, maar het voelt geweldig,' voegde ik er nog afwezig aan toe.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Jasper de Ridder
    'Mijn exen kijken me ten minste niet na met zo'n geile blik,' was mijn doodsimpele antwoord terwijl i mijn armen om haar lichaam heen liet glijden. 'En die zijn nu trouwens ook nog eens allemaal bezet, al weet ik het van eentje niet zeker.'

Rikki Madeleine Beck

Hij lijkt wel zwaarder te ademenen houd zijn hoofd wat schuin.
    "Wat ben jij van plan Beck?" vraagt hij afwezig door mijn aanrakingen. Hij leunt naar voren tegen mij aan en streelt zacht door mijn haar heen.
    "Je maakt mij gek, maar het voelt geweldig." voegt hij er aan toe, nog altijd afwezig. Ik glimlach lichtjes, druk een paar kusjes in zijn nek en dan weer op zijn mond.
    "Ik ben niets van plan. Ik wil je alleen liefkozen." zeg ik zacht en ietwat verlegen. "Ik denk niet zoveel aan seks als jij doet." grinnik ik erachter aan en zorg dat hij niet kant antwoorden door mijn met tong tussen zijn lippen door te dringen.

Your make-up is terrible

Lauren Campbell

'Hij keek me niet na met zo'n geile blik.' Ik sta op. 'Zeg dat niet want dan ga ik erop letten en voel ik me nergens meer veilig.' Ik kijk hem aan, iet wat boos en beledigd. Geen idee waarom, waarschijnlijk omdat ik me schuldig voel. Ik slaak een diepe zucht en loop mijn kamer uit. Ik gooi die met een klap dicht. 'Ben naar de wc,' schreeuw ik nog en loop met grote passen naar de toilet. Ik duw de deur open en kijk even in de spiegel. Ik draai mijn haar in een losse knot en slaak een diepe zucht. Ik maak er zelf weer een puinhoop van...

Jasper de Rdder
    Ik vool overeind en rende achter haar aan. Ik liep tegen de deur aan die ik daarna dus wel open deed. Ik liep zo snel mogelijk naar de meiden wc en besloot niet naar binnen te gaan. Ik klopte op de deur. 'Lauren!? Sorry, alsjeblieft kom naar buiten. Het spijt me!'

Nathan Deleon

Ik voelde een paar kusjes in mijn nek en vervolgens op mijn mond ook. Eventjes ging ik onopvallend met mijn tong erlangs.
    'Ik ben niets van plan. Ik wil je alleen liefkozen,' zei ze zacht en iets wat verlegen. 'Ik denk niet zoveel aan seks als jij doet,' grinnikte ze er nog achteraan. Ik wou mijn mond openen om wat te zeggen, maar ik wist niet of ik ze nou zelf opende of de tong van Beck die zich er door drong. Ik ging een klein beetje de hoogte in terwijl ik haar tong zachtjes op zoog. Ik hield hem eventjes vast en iets later weer los waarna ik haar tong zachtjes streelde met die van mij. Ik was vergeten wat ik wou zeggen. Mijn hand in haar nek liet ik zachtjes omlaag glijden naar voren. Zachtjes over haar borst heen en toen via haar zij omlaag naar haar rug.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij gaat een klein beetje de hoogte in terwijl hij zacht mijn tong opzuigt. Hij houd hem eventjes vast en laat hem iets water weer los waarna hij mijn tong zacht streelt met die van hem en ik er in mee ga. Zijn hand die in mijn nek lag, laat hij omlaag en naar voren glijden, zacht over mijn borst en dan via mijn zij omlaag naar mijn rug. Ik ril ontzettend en mijn hoofd vult zich nu wél met seks, door zijn schuld. Ik maak me los van hem voor het uit de hand loopt. Seks heb ik even genoeg gehad voor vandaag. Ik kijk hem schuldig aan en glimlach wat.

Your make-up is terrible

Lauren Campbell

Verbaasd kijk ik naar de dichte deur. Ik open de deur en doe mijn hoofd om het hoekje. Ik kijk Jasper aan in zijn mooie ogen. 'Wat ben je nou aan het schreeuwen? Ik ben toch niet boos op je.' Opeens besef ik me iets. 'heb je de deur achter je dicht gedaan, ik heb de sleutel binnen laten liggen...' Ik kijk hem met grote ogen aan en hoopte zo dat hij de deur open had gedaan. 'En als je de deur open hebt gelaten ga dan terug naar de kamer, dan ga ik naar de wc en kom weer terug, goed?' Ik loop vlug de ruimte weer in naar een wchokje.

Jasper de Ridder
    Ik liep terug, zag dat ik de deur toch dicht had gegooid en liep weer naar de wc's. 'Lauren de deur heb ik blijkbaar dichtgegooid,' zei ik. 'Ik was er niet echt bij met mijn hoofd want ik was net daarvoor tegen de deur opgelopen in mijn haast om jou te volgen.'