• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en gaat mijn zijn handen verder naar beneden. Hij trekt mijn jurkje een stukje omhoog zodat hij met zijn handen er onder kan en gemakkelijk op mijn rug kan leggen. Zacht streelt hij er met zijn vingers heen en er komt een tevreden kreuntje uit mijn mond.
    "Dank je." zegt hij met een glimlachje en hij gaat iets rechter zitten zodat hij me kan aankijk. Ik glimlach naar hem.
    "Nee, jij bedankt." zeg ik.
    "Zijn er trouwens nog dingen die je graag wilt proberen?" vraagt hij. "Maakt niet uit wat." Ik denk eventjes na met licht getuite lippen en knik dan langzaam, er is wel iets... Maar of hij dat wilt horen...
    "Ja, er is wel iets. Maar dat lijkt me nu niet gepast." bloos ik en wend mijn blik af.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze dacht na met licht getuite lippen waarna ze langzaam knikte. Nieuwsgierig keek ik haar aan.
    'Ja, er is wel iets. Maar dat lijkt me nu niet gepast,' zei ze blozend en wende toen haar blik af. Ik deed mijn hoofd ietsjes schuin terwijl ik naar Beck bleef kijken.
    'Wat dan?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Ik wil het graag horen hoe ongepast het ook is,' voegde ik er met een lachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij houd zijn hoofd iets schuin en blijft naar mij kijken.
    "Wat dan?" vraagt hij nieuwsgierig. "Ik wil het graag horen hoe ongepast het ook is." voegt hij er met een lachje aan toe. Ik word knalrood.
    "Nee..." antwoord ik zacht. "Het uh... ik denk dat ik het beter niet kan zeggen in deze situatie. Dat is nogal fout en awkward denk ik. Mijn diepste geheim ooit ook." beken ik in een waterval van stotterende woorden en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee...' antwoordde ze zacht, Haar wangen waren knalrood geworden. 'Het uh... ik denk dat ik het beter niet kan zeggen in deze situatie. Dat is nogal fout en awkward denk ik. Mijn diepste geheim ooit ook,' zei ze en legde haar hoofd tegen mijn schouder aan. Ik haalde een hand van haar rug af zodat ik die zachtjes door haar haren kon laten gaan.
    'Je kan het gerust vertellen Beck,' fluisterde ik zachtjes. 'Wat jij zegt blijft tussen deze vier muren. Niemand krijgt dit te weten. Je hebt me al zo nieuwsgierig gemaakt, vertel het mij alsjeblieft,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt een hand van mijn rug en laat die zacht door mijn haar gaan.
    "Je kan het gerust vertellen Beck." fluistert hij zacht. "Wat jij zegt blijft tussen deze vier muren. Niemand krijgt dit te weten. Je hebt me al zo nieuwschierig gemaakt, vertel het mij alsjeblieft." Ik zucht diep en sluit mijn ogen.
    "Oké, hier komt het." mompel ik terwijl ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan laat en gerustgesteld word door zijn gestreel door mijn haar. "Ik ben benieuwd hoe deze dingen met een meisje zijn. Dat wilde ik altijd al eens uitproberen." mompel ik haast onverstaanbaar.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, hier komt het,' mompelde ze. Ze bleef zitten zoals ze zat en dat maakte mij helemaal niet uit.
    'Ik ben benieuwd hoe deze dingen met een meisje zijn. Dat wilde ik altijd al eens uitproberen,' mompelde ze haast onverstaanbaar. Ik stopte eventjes met wat ik deed en vroeg me af of ik het juist hoorde. Ja, ik hoorde het goed. Ik ging weer verder met wat ik deed en drukte als een verontschuldiging een paar kusjes op haar hoofd.
    'Ik zou zeggen, probeer het.. Maar dan zou je vreemd gaan en ik weet niet helemaal of ik het wel leuk zou vinden als jij nu iets ging doen met iemand anders,' zei ik zachtjes blozend. 'Maar ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig hoe dat is met een jongen,' zei ik toen een flink stuk zachter. 'Maar je zei dat je het altijd al eens wou uitproberen?' vroeg ik verbaasd. 'Je wou dus geen lichamelijk contact van jongens, maar wel van meisjes?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij stopt een met wrijven en ik word bang voor zijn reactie, maar hij gaat daarna gewoon weer verder en drukt zelfs wat kusjes op mijn hoofd.
    "Ik zou zeggen, probeer het.. Maar dan zou je vreemd gaan en ik weet niet helemaal of ik het wel leuk zou vinden als jij nu iets ging doen met iemand anders. Maar ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig hoe dat is met een jongen." Dat laatste zegt hij een stuk zachter. "Maar je zei dat je het altijd al eens wou uitproberen? Je wou dus geen lichamelijk contact van jongens, maar wel van meisjes?" vraagt hij verbaasd.
    "Dat niet persé... Ik zag mezelf gewoon eerder met een meisje omdat die minder seksbelust zijn." leg ik zacht uit. "En nu wil ik het ook niet doen, ik heb jou. Ik wil niet vreemd gaan. Ik wil ook niet dat jij dat doet eigenlijk, met een jongen." Mijn hoofd blijf rood en het gaat gewoon niet meer weg. Ik zucht zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat niet persé... Ik zag mezelf gewoon eerder met een meisje omdat die minder seksbelust zijn,' legde ze zachtjes uit. Ik knikte er lichtjes op. 'En nu wil ik het ook niet doen, ik heb jou. Ik wil niet vreemd gaan. Ik wil ook niet dat jij dat doet eigenlijk, met een jongen.' Ik glimlachte en hoorde haar zachtjes zuchten. Ik legde mijn hand op haar wang om met mijn duim zachtjes overheen te wrijven.
    'Ik zal ook niet vreemd gaan,' zei ik zachtjes. Door het blozen wat ze nu nog waarschijnlijk deed straalde haar wang een heerlijke warmte af.
    'Beck?' vroeg ik zachtjes. 'Vind jij mij nog steeds seksbelust?' vroeg ik nog zachter. Ik was bang dat ze ja ging zeggen, wat de kans behoorlijk groot was. We hadden in twee dagen drie keer seks gehad en de tijd die tussen die drie keer zat is niet eens zo heel groot.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij legt zijn hand op mijn wang en streelt er met zijn duim overheen.
    "Ik zal ook niet vreemd gaan." zegt hij zacht. "Beck? Vind jij mij nog steeds seksbelust?" vraagt hij en zijn stem klinkt steeds zachter. Ik denk even na over het antwoord, hoe ik het moet zeggen.
    "Minder dan eerst." antwoord ik eerlijk. "Je probeert je in te houden voor mij. Dat doe je niet zomaar, neem ik aan." Ik til mijn hoofd iets op en glimlach naar hem. Dan druk ik mijn lippen licht op die van hem waar na ik mijn hoofd weer op zijn schouder neer leg.
    "Dus al veel minder." herhaal ik mezelf.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Minder dan eerst,' antwoordde ze. Ik knikte lichtjes, moest ik er nu blij om wezen?
    'Je probeert je in te houden voor mij. Dat doe je niet zomaar, neem ik aan.' Ze tilde haar hoofd iets op. Ze drukte haar lippen licht op die van mij waarna ze haar hoofs weer op mijn schouder neerlegde.
    'Dus al veel minder,' herhaalde ze zichzelf. Ik glimlachte en wist nu wel zeker dat ik er blij mee moest wezen. Ik drukte weer een kust op haar hoofd.
    'Ik doe dit speciaal voor jou,' zei ik zachtjes. 'En ik kan het nog langer inhouden speciaal voor jou, maar dan wil ik wel zo blijven zitten. Anders word het stukken moeilijker,' gaf ik zachtjes toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt een kus op mijn hoofd en ik glimlach breed.
    "Ik doe dit speciaal voor jou." zegt hij zachtjes. "En ik kan het nog langer inhouden speciaal voor jou, maar dan wil ik wel zo blijven zitten. Anders word het stukken moeilijker." geeft hij dan toe. Ik glimlach en vat het als een compliment op.
    "Dan blijven we zo zitten. Ik wil dat het goed gaat en wil het jou niet onnodig moeilijk maken. Meestal dan." zeg ik, doelend op wat ik net deed en glimlach even. Ik til mijn hoofd weer op zodat ik hem aan kan kijken.
    "Omdat je het speciaal voor mij doet, zorg je ervoor dat ik me speciaal voel." biecht ik op aan hem met een lichte blos op mijn wangen en een onschuldig glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dan blijven we zo zitten. Ik wil dat het goed gaat en wil het jou niet onnodig moeilijk maken. Meestal dan,' zei ze en ik moest zachtjes lachen. Ze tilde haar hoofd weer iets op waardoor we elkaar aan konden kijken.
    'Omdat je het speciaal voor mij doet, zorg je ervoor dat ik me speciaal voel,' biechtte ze op met een lichte blos op haar wangen en met een onschuldig glimlachje. Ik lachte zachtjes en drukte een klein kusje op haar mond.
    'Je bent ook speciaal Beck,' fluisterde ik. Ik boog weer naar haar toe en drukte een paar kusjes op haar gezicht. 'Heel speciaal,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en drukt een klein kusje op mijn mond.
    "Jij bent ook speciaal Beck." fluistert hij en hij drukt een paar kusjes op mijn gezicht. "Heel speciaal." fluistert hij. Ik bloos en giechel zacht.
    "Ik ben ook niet bepaald een doorsnee meisje." grap ik om het luchtiger te maken. "Maar jij bent ook speciaal." fluister ik erna en laat mijn twee handen zachtjes over zijn gezicht gaan, alsof ik die in me aan het opnemen ben. Hij heeft een knap gezicht, het past bij hem. Het enige gezicht dat ik wil aanraken en wil voelen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze bloosde en giechelde zacht.
    'Ik ben ook niet bepaald een doorsnee meisje,' grapte ze en ik lachte zachtjes. Ze had daar gelijk in. 'Maar jij bent ook speciaal,' fluisterde ze en haar handen gingen zachtjes over mijn gezicht. Met een glimlach op mijn gezicht sloot ik tevreden mijn ogen.
    'Dankjewel,' fluisterde ik. Ik opende mijn ogen weer zodat ik Beck aan kon kijken. Haar make-up zat nog goed, maar het was lichter dan eerst door het uitlopen van net.
    'Zo voel ik me ook door jou,' fluisterde ik zachtjes blozend. 'Iedereen die jou mag aanraken moet zich eigenlijk speciaal voelen.' Zachtjes haalde ik een verdwaalde plukje voor haar gezicht weg en glimlachte ik tevreden.
    'Die muts staat je trouwens goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dankjewel." fluistert hij. Hij had net zijn ogen gesloten maar opent ze nu weer om mij aan te kijken. "Zo voel ik me ook door jou. Iedereen die jou mag aanraken moet zich eigenlijk speciaal voelen." Ik bloos en hij haalt een verdwaalt plukje voor mijn gezicht weg waarna hij tevreden glimlacht.
    "Die muts staat je trouwens goed." Ik lach zat en voel er even aan.
    "Alles staat mij goed." zeg ik wat overdreven. "En dat maakt jou de enige speciale persoon want niemand mag mij aanraken." grijns ik en kus hem opnieuw.


    Your make-up is terrible