• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Soms voel je dat iemand naar je kijkt. Dit was zo'n moment. 'Kan je het zien?' Ik grinnik en houd mijn ogen gesloten. 'En waar dacht je aan?' Ik open mijn ogen en kijk hem aan. Ik zie dat hij zich ook op zijn zij heeft gedraaid. Ik glimlach naar hem en kijk hem met nieuwsgierige ogen aan. Ik grijns en wacht op antwoorden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Nou, dan moet ik maar eens af en toe voor iets minder slaapverwekkends zorgen zodat je wakker blijft, denk je niet?' vroeg ze ondeugend. Ik voelde haar hand vanuit mijn nek naar beneden glijden over mijn borstkast, ze stopte net boven mijn broekrand en keek mij toen speels aan.
    'Beck, daag me niet telkens uit,' zei ik met een lachje. Ik legde mijn hand op die van haar en dacht erover na om hem daar toch te laten liggen, maar haalde uiteindelijk toch haar hand daar weg.
    'Ik wil jou bewijzen dat ik ook zonder kan Beck. Bovendien lag ik net zo lekker.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik dacht eraan dat je nog best wel een model kan worden, dat ze je waarschijnlijk alleen liever niet gebruiken voor shoots met een blote buik,' zei ik en ik legde mijn hand op haar wang en glimlachte naar haar. 'Want je ziet er echt prachtig uit.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck, daag me niet telkens uit." zegt hij met een lachje. Hij legt zijn hand op die van mij en haalt hem daar weg.
    "Ik wil jou bewijzen dat ik ook zonder kan Beck. Bovendien lag ik net zo lekker." Ik lach zacht en kus hem op zijn voorhoofd.
    "Sorry." giechel ik. "Ik wilde je gewoon even wakker schudden en volgens mij is dat ook behoorlijk gelukt." grijns ik nog altijd een beetje ondeugend en speels.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Alhoewel zijn woorden ongetwijfeld als compliment bedoeld waren hoorde ik alleen het deel over mijn litteken. 'Modellen moeten overal voor gevraagd kunnen worden. Als je voor een merk model wilt zijn moet je ook die bekini's aankunnen.' Ik kijk hem even aan en glimlach kleintjes. Wetend dat ik gelijk heb. 'Maar bedankt,' mompel ik en sluit mijn ogen weer. Hoe wel ik het een leuk onderwerp vond, vond ik het gelijk ook een afschuwelijk onderwerp. Als iemand me vertelde dat ik nog wel model kon worden deed me dat goed, maar telkens dat verdomde litteken.... Dat verpest mijn leven. Een dingetje... Een groot litteken dat de droom van je leven kan verpesten en je hele leven kan beïnvloeden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en kuste mij vervolgens op mijn voorhoofd.
    'Sorry,' giechelde ze. 'Ik wilde je gewoon even wakker schudden en volgens mij is dat ook behoorlijk gelukt.' Nog steeds grijnsde ze ondeugend en speels. Ik lachte en knikte iets.
    'Je bent een pestkop Beck,' zei ik met een lachje. Ik boog naar voren om te doen alsof ik een kusje ging geven, maar ik veranderde mijn richting en legde mijn hoofd weer terug op het vertrouwde plekje bij haar nek.
    'Hmm, blijf bij mij Beck,' fluisterde ik zachtjes. Ik had het al vaak gezegd en elke keer zei ze dat ze bleef, toch bleef ik het elke keer zeggen en elke keer weer was er de kleine angst dat ze nee zei en dan vervolgens wegliep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik streel zacht met mijn duim over haar wang. 'Dan zijn er nog steeds heen heleboel leuke banen die je kan krijgen,' zei ik. 'Doodgewone banen zoals docent, politici of, misschien zou het iets voor jou zijn om te gaan acteren?'
    Ik glimlachte. Ik kon me best voorstellen dat ze een goede actrice was.


    Remember to be ridiculous.

    [Thirzzz, wat was het laatste stukje van Sanne en Eva? ik kan het via de Ipod niet vinden...]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [kimmie dat is er nog niet, komt eraan]


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Vooral die jongens, ze zitten niet voor niets niet thuis en niet in een pleeggezin,' zei ik glimlachend. 'Ik ben trouwens zestien.'
    Ik gooide mijn blonde haren naar achteren en glimlach. 'Heb je geen tijd gehad voor je maké-up vanochtend,' vroeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en sluit mijn ogen. Ik weet dat ik modellenwerk het leukste vind en dat ik dat het graagste doe. Niet alleen omdat ik het leuk vind, maar mijn moeder speelt er ook een rol bij. Acteren was leuk, dat vond ik ook. Mijn moeder mocht een keer een bijrol en toen mocht ik mee en figureren, maar toch is het anders. Modellenwerk lijkt een deel van me te zijn. Omdat het bij me moeder hoorde en dus ook bij mij. Je kan veel zeggen, maar mijn moeder en ik... Wij waren 1. En juist daarom frustreerde het me zo dat ze me niet geloofde... Een traan stroomt over mijn wang, zonder dat ik het door heb.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Er rold een traan over haar wang. Ik veegde hem weg met mijn duim en glimlach naar haar. Ik had niet over het modellenwerk moeten beginnen maar het was waar ik aan dacht en het was als een compliment bedoeld. Ik drukte een kus op haar voorhoofd en glimlachte.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knipper verbaasd met mijn ogen waardoor nog meer tranen volgde. Huilde ik? Ik veeg mijn wangen droog en kijk een beetje verbaasd naar de tranen op mijn vingers. Dan kijk ik op naar Jasper en glimlach naar hem. 'Ik weet dat je het goed bedoelde,' fluister ik. 'Maar het roept gewoon herinneringen op,' vervolg ik zachtjes met een kleine glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eva Grasspriet
    'Ik vind het niet lekker zitten.' Ik probeer te bedenken hoe ik het kon uitleggen.
    'Ik gebruik make-up alleen voor opdrachten, als ik make-up heb voel ik me niet meer mij.' Ik wacht even.
    'Het is ook handig om camera's te omzijlen, niemand weet je er écht uit ziet.' mompel ik er achteraan. Ik hoefde niet al mijn geheimen te verklappen, maar deze ligt toch voor de hand? De grijns die even van mijn gezicht was verdwenen komt weer terug.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte maar was toch bezorgd en verweet mezelf dat ik haar aan het huilen had gemaakt. Ik glimlachte en streelde over haar wangen. 'Ik wou je net aan het huilen maken,' zei ik. 'Dat staat vast.'


    Remember to be ridiculous.