• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Alles staat mij goed,' zei ze iets wat overdreven. Ze had daarvoor zacht gelachen en aan de muts gevoeld. 'En dat maakt jou de enige speciale persoon want niemand mag mij aanraken,' grijnsde ze en zij kuste mij opnieuw. Ik lachte tegen haar lippen aan terwijl ik haar zachtjes dichter tegen mij aanduwde.
    'Hmmm dan voel ik me wel heel speciaal,' fluisterde ik zachtjes. Ik beet zachtjes op haar onderlip en trok en zachtjes aan. Een klein likje gaf ik er vervolgens overheen en kuste haar daarna zachtjes waardoor onze lippen elkaar maar net aanraakte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht tegen mijn lippen aan en duwt mijn dichter tegen zich aan.
    "Hmmm dan voel ik me wel heel speciaal." fluistert hij zacht waarna ik bevestigend knik, dat moet ook. Hij bijt zacht op mijn onderlip en trekt er zacht aan. Hij geeft er een klein likje overheen en kust me dan weer zo zacht dat onze lippen elkaar bijna niet raken. Ik glimlach lichtjes en leg mijn armen weer om zijn nek heen.
    "Dat moet ook." fluister ik voor de zekerheid en blijf glimlachen. Ik geef hem een paar kusjes op zijn mondhoek en op zijn wang.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar lippen glimlachen en haar armen die om mijn nek werden heen gelegd.
    'Dat moet ook,' fluisterde ze terwijl ze bleef glimlachen. Ik voelde een paar kusjes op mijn mondhoek en op mijn wang. Ik lacht iets naar haar en bleef verder glimlachen naar haar.
    'Geen zorgen, dat blijf ik doen ook. Bij elke aanraking herinner jij mij er weer aan dat je dit eerst nooit wou. Toch doe je het nu met plezier.' Ik ging met een hand beetje door haar haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Geen zorgen, dat blijf ik doen ook. Bij elke aanraking herinner jij mij er weer aan dat je dit eerst nooit wou. Toch doe je het nu met plezier." Hij gaat met zijn hand door mijn haar en ik voel hoe de muts wat naar achter glijd. Ik negeer het alleen maar en glimlach.
    "Dat is helemaal waar." antwoord ik zacht. "Helaas heb ik niet zoiets om aan te denken bij jou." zeg ik dan met een pruillipje. Ik trek grote zielige ogen om te laten zien dat het niet eerlijk is.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is helemaal waar,' zei ze zacht. 'Helaas heb ik niet zoiets om aan te denken bij jou,' zei ze met een pruillipje. Ze trok grote zielige ogen wat mij liet merken dat ze het niet leuk vond. Ik ging zachtjes met mijn vingers over haar wang terwijl ik er aandachtig naar keek.
    'Als je zo iets graag wilt, dan moet je er één verzinnen,' fluisterde ik zachtjes. 'Wat voor iets wil je dan? Waar wil je dan aandenken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat met zijn vinger langs mijn wang en kijkt er aandachtig naar.
    "Als je zo graag wilt, dan moet je er één verzinnen." fluistert hij zacht. "Wat voor iets wil je dan? Waar wil je dan aan denken?" Ik trekt een bedenkelijk gezicht terwijl ik naar hem kijk.
    "Ik heb werkelijk geen idee. Jij moet me helpen met bedenken." zeg ik wat kinderlijk en volg met mijn vingers de lijnen van zijn lippen. "Want ik wil ook zoiets geweldigs over jou. Omdat jij geweldig bent." Ik knik bevestigend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik heb werkelijk geen idee. Jij moet me helpen met bedenken,' zei ze kinderlijk. Haar vingers volgden de lijnen van mijn lippen.
    'Want ik wil ook zoiets geweldigs over jou. Omdat jij geweldig bent,' zei ze en knikte toen bevestigend. Mijn wangen werden iets roder door haar compliment. Vluchtig liet ik mijn tong over haar vingers gaan en lachte toen zachtjes.
    'Hoe kan ik ermee helpen?' vroeg ik zachtjes. 'Ik denk dat je zo iets toch echt zelf moet vinden Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij laat zijn tong over mijn lippen gaan, heel vluchtig en lacht dan. Ik lach ook en veeg het natte af aan mijn jurkje.
    "Hoe kan ik ermee helpen?" vraagt hij zacht. "Ik denk dat je zo iets toch echt zelf moet vinden, Beck." Ik kijk hem weer even aan.
    "Jij weet meer wat je voelt als ik je aanraak dan ik. Of als jij mij aanraakt." glimlach ik. "Anders denk ik elke keer dat jij je inhoud voor mij en dat is op zich wel een prettige maar ook best storende gedachte." verklaar ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij weet meer wat je voelt als ik je aanraak dan ik. Of als jij mij aanraakt,' glimlachte te. 'Anders denk ik elke keer dat jij je inhoud voor mij en dat is op zich wel een prettige maar ook best storende gedachte,' verklaarde ze toen zacht. Ik deed mijn hoofd ietsjes schuin en keek haar bedenkelijk aan.
    'Maar ik weet niet hoe jij je dan voelt. Je moet niet iets hebben hoe ik mij daarbij dan voelt, maar iets hoe jij je er dan bij voelt,' legde ik zachtjes uit. 'Als jij je speciaal voelt, wat gebeurd er dan op dat moment? Wat doe ik dan bij jou, of jij bij mij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij houd zijn hoofd schuin en kijkt me bedenkelijk uit.
    "Maar ik weet niet hoe jij je dan voelt. Je moet niet iets hebben hoe ik mij daarbij dan voelt, maar iets hoe jij je er dan bij voel." legt hij zacht uit. "Als jij je speciaal voelt, wat gebeurd er dan op dat moment? Wat doe ik dan bij jou, of jij bij mij?" Ik tuit mijn lippen weer een beetje.
    "Ik voel vlinders in mijn buik als je me kust of aanraakt." mompel ik nadenkend. "Maar ik wil iets specialers, zoals jij hebt als je me aanraakt." Ik trek mijn pruillipje weer tevoorschijn en vind dat hij het voor mij moet verzinnen. Mijn hersens werken absoluut niet mee nu.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik voel vlinders in mijn buik als je me kust of aanraakt,' mompelde ze nadenkend, daarvoor had ze haar lippen een beetje getuit.
    'Maar ik wil iets specialers, zoals jij hebt als je me aanraakt.' Ze trok weer een pruillipje waar ik stiekem zacht om moest lachen. Ik boog iets voorover bij haar oor.
    'Zoals het hevige rillen wat je doet als ik bij je onderrug zit?' vroeg ik zachtjes. Ik ging met mijn hand weer onder haar jurkje en begon zachtjes bij haar onderrug te strelen. Met een glimlachje ging ik weer overeind zitten en haalde ik mijn hand bij haar onderrug vandaan.
    'Of bedoel je wat anders?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en buigt wat voor over naar mijn oor toe.
    "Zoals het hevige rillen wat je doet als ik bij je onderrug zit?" vraagt hij zacht. Hij gaat met zijn hand weer onder mijn jurkje en begint zacht bij mijn onderrug te strelen. Ik laat een klein tevreden zuchtje uit mijn mond horen en ril hevig ervan. Met een glimlachje gaat hij weer overeind zitten en haalt hij zijn hand bij mijn onderrug vandaan.
    "Of bedoel je wat anders?"
    "Uh..." Ik kijk hem even glazig aan. "Ik weet het niet meer." Ik knijp mijn ogen tot spleetjes maar mijn hersens willen niet echt meewerken. Ik knipper wat en glimlach wazig. Ik leg mijn voorhoofd tegen die van hem aan.
    "Je bent gemeen, Nathan." giechel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Een tevreden zuchtje kwam bij Beck vandaan gevolg door het hevige rillen wat ik al voorspelde.
    'Uh..' zei ze en ze keek mij op een aparte manier aan. 'Ik weet het niet meer.' Ze kneep haar ogen tot spleetjes. Ze knipperde wat en glimlachte toen wat wazig. Haar voorhoofd legde ze tegen die van mij aan.
    'Je bent gemeen, Nathan,' giechelde ze. Ik lachte zachtjes en liet mijn op haar heupen liggen.
    'Ik vind van niet,' zei ik zachtjes. Ik probeerde haar naar mij toe te trekken op mijn schoot. 'Ik moest je toch helpen?' vroeg ik onschuldig. 'Dus ehm. Ik help je niet goed?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en laat zijn handen op mijn heupen liggen.
    "Ik vind van niet." zegt hij zacht en probeert me wat naar hem toe te trekken op zijn schoot. "Ik moest je toch helpen? Dus ehm. Ik help je niet goed?" vraagt hij onschuldig. Ik giechel nogmaals.
    "Je doet het vast geweldig. Als ik nog wist wat je moest doen." antwoord ik met een zachtaardige stem. Ik zit nu een stuk dichter bij hem en ik sla mijn armen onder zijn armen door zodat ik mezelf tegen hem aan kan drukken, of beter gezegt, tegen hem aan kan pletten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je doet het vast geweldig. Als ik nog wist wat je moest doen,' antwoordde met een zachtaardige stem. Daarvoor had we weer gegiecheld waardoor ik begon te glimlachen. Haar armen deed ze onder mijn armen en toen om mij heen. Ze drukte zichzelf dichter tegen mij aan kon drukken, al begon het meer te lijken op pletten. Ik lachte en het was moeilijk om mijn armen ergens kwijt te kunnen. Zachtjes sloeg ik ze om haar nek, wat nu aardig vreemd voelde aangezien ik ze anders altijd om haar middel had.
    'Ik moest jou helpen met iets zoeken,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you