• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Hm,' zei ik, ze had mijn handen weer op haar buik gelegd en onze vingers waren verstrengeld. 'Weet je misschien hoe ze heet? Misschien heb ik haar al wel ontmoet en dan kan ik je vertellen hoe ze eruit ziet zodat je niet geneigd bent om haar weg te sturen als je ahar in jullie kamer vind.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik heb niet op haar naam gelet eigenlijk.' Ik glimlach even. 'maar denk jij hier dan elk meisje ontmoet te hebben,' vraag ik plagend en geef hem een por in zijn buik. Ik lach en sluit mijn ogen. Ik laat het windje naar binnen waaien en voel de ochtendzon de lucht een beetje verwarmen. Het was heerlijk en ik stond hier prima.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Rider
    'Nee hoor, ik heb jou, Sanne, Jade en Rikki ontmoet,' zei ik.
    De wind waaide in mijn gezicht en ik glimlachte. 'Rikki was trouwens het meisje van daarnet dat zo leuk de bosjes in gestormd kwam.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij verzet zijn voeten iets en leunt iets tegen mij aan.
    "Beck." mompelt hij zacht en ik hoor hem mijn geur op snuiven. "Als ik vergeet hoe ik moet staan, ben jij daar verantwoordelijk voor." fluistert hij met een lachje en ik voel zijn vingers zacht over mijn onderrug strelen.
    "Laten we dan maar zorgen dat het niet kan." fluister ik terug en duw hem iets naar achter, tot hij tegen het bed aan staat en dan nog iets verder zodat we samen op het bed neerkomen. Ik kijk hem met een grijnsje aan.
    "Beter, denk je niet?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Laten we dan maar zorgen dat het niet kan,' fluisterde ze terug. Ze duwde mij naar achteren totdat ik tegen het bed aan stond, maar zelfs dan duwde ze me nog wat verder waardoor we met zijn tweeën op het bed terecht kwamen.
    'Beter, denk je niet?' vroeg ze. Ik keek haar eventjes aan waarna ik knikte.
    'Veel beter,' fluisterde ik. 'Maar kunnen we zo zitten?' vroeg ik zachtjes blozend. 'Ik wil tegen je aan kunnen leunen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Zou leuk zijn als zij mijn kamergenoot is, kunnen we lachen,' zucht ik en heb zo'n gevoel dat ik dan wel kan janken. Iemand die je betrapt en dan ook nog in één kamer met diegene liggen... Jep echt een feestje. Ik zwijg en kijk glimlachend voor me uit. 'Misschien moet ik zo maar is gaan kijken op het lijstje. Rikk zou dan wel te druk zijn geweest met die jongen dat ze, als ze mijn kamergenoot is, niet op onze kamer is geweest,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me eventjes aan en knikt dan naar me.
    "Veel beter." fluistert hij. "Maar kunnen we zo zitten? Ik wil tegen je aan kunnen leunen." vraagt hij zacht blozend. Ik glimlach en knik, waarna ik overeind kom. Mijn benen bevinden zich zijdelings langs Nathans lichaam en ik schuur onbedoeld langs zijn kruis als ik omhoog kom.
    "Natuurlijk." glimlach ik dan. "Zal ik naast je komen zitten dan?" Mijn ogen glijden even over zijn lichaam heen. Nooit gedacht dat ik een mannelijk lichaam mooi zou vinden. Ik dacht altijd dat áls ik ooit een relatie zou krijgen, het met een meisje zou zijn.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Gisteren had ze ruzie met die jongen, en ze lijkt ook net erg van lichamlijk contact te houden dus op die manier lijkt het me sterk,' zei ik. 'Maar we kunnen best gaan kijken, als het iemand is die ik ken heb je geluk want die vallen allemaal best wel mee.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Wat je geluk noemt... Om nou met iemand die ons betrapt heeft op een kamer te slapen... Erg ongemakkelijk.' Ik draai me om en druk een kusje op zijn lippen. Dan pak ik zijn hand en loop mijn kamer alweer uit. Ik loop de trap af en voel Jonas zijn blik op me branden als ik langs loop. Vlug trek ik Jasper mee en richt mijn blik op de lijst.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en knikte. Ze kwam overeind en haar benen bevonden zich zijlings langs mijn lichaam. Ze schuurde langs mijn geslacht als ze omhoog kwam. Of ze dat expres deed of niet, maar ik kreunde er wel zachtjes door.
    'Natuurlijk,' glimlachte ze dan. 'Zal ik naast je komen zitten dan?' vroeg ze en ik zag haar ogen over mij heen gaan. Ik bloosde erdoor en ging toen recht op zitten. Ik keek haar weer aan en haalde lichtjes mijn schouders op.
    'Tegen over is ook goed,' zei ik zachtjes. Ik vouwde mijn benen zo ver als het kon onder mijn lichaam en keek nieuwsgierig naar Beck.
    'Kies maar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Daar had ook weer gelijk in. Jonas liet zijn blik verlangend over haar lichaam glijden waarna zijn blik op mijn werd gericht. Ik keek hem vuil aan en hij deinsde een stukje achteruit, hij had mijn dossier dus gelezen. Ik glimlachte daarna. 'En wie is je kamergenoot?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik merk Jasper zijn blik op en trek hem naar me toe. 'Niet doen,' fluister ik in zijn oor. Dan kijk ik naar de lijst en blijf er even zwijgend naar. 'Volgens mij met bespioneer meisje.' Ik kijk Jasper even aan en zwijg. Dan zucht ik en kijk hem aan. 'Hopelijk blijf ze vaak bij die jongen,' zucht ik weer en kijk Jasper aan. 'Was ze aardig?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bloost en gaat ook recht op zitten. Waarom bloost hij nou? Hij kijkt mij weer aan en haalt lichtjes zijn schouders op.
    "Tegenover is ook goed." zegt hij zacht en vouwt zijn benen zo ver hij kan onder zijn lichaam en kijkt nieuwsgierig naar mij. "Kies maar."
    "Ik zit eigenlijk wel lekker, als jij er geen problemen mee hebt." glimlach ik en leg mijn hand op zijn wang om mijn lippen naar zijn mond te brengen. Ik kus hem opnieuw zacht, wat enkele vlinders opwekt in mijn buik, zoals elke keer als hij mij zacht kust.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Apart,' zei ik aarzelend. 'Dat zeker maar wel aardig, volgens mij heeft ze alleen wel echt een gebruiksaanwijzing.'
    Ik legde mijn handen op haar heupen, haar haar lag nog steeds maar aan een kant van haar hoofd en ik drukte een kusje in haar nek.


    Remember to be ridiculous.

    [Hoe zit ze nu dan? xd]

    Nathan Deleon

    'Ik zit eigenlijk wel lekker, als jij er geen problemen mee hebt,' glimlachte ze en ze legde haar hand op mijn wang. Ik keek haar aan zag hoe ze dichterbij kwam en ik haar lippen op die van mij voelde. Zachtjes kuste ze me opnieuw waardoor mijn ademhaling eventjes stopte. Ik legde een hand neer achter in haar nek met een paar enkele vingers in haar haren. Maar al te graag kuste ik haar zachtjes terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you