• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik was mijn handen en ren de toiletten uit, langs Jasper heen. Ik begin tegen de deur te buiken en voel in mijn haar. Ik glimlach als ik een haarspeldje voel en kijk dan de gang door naar Jasper. 'Kan jij hiermee sloten open maken,' roep ik vragend naar hem. Ik ga op mijn hurken voor het sleutelgat zitten. Hopend dat we de deur open zouden krijgen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze rilde ontzettend, maar helaas maakte zij zich los van mij. Ik keek haar aan terwijl zij mij schuldig aankeek. Ik besefte me wat ze eerder vandaag zei. Ze wou kusjes en knuffels, maar dit werd al intiemer dan gewoon kusjes en knuffels. Maar zij was begonnen door met haar tong naar binnen te dringen of had ik haar uitgelokt voor dat? Al vond ik het zeker niet erg dat we al zo ver gingen en ik zeker meer wou, toch wou ik haar bewijzen dat ik het echt niet voor de seks deed en ik met een nee genoegen kan nemen. Ik boog naar voren op een klein zacht kusje op haar mond te geven, één waardoor onze lippen elkaar amper aanraakte. Mijn hoofd legde ik vervolgens neer in haar nek en glimlachte toen tevreden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Waarom zou ik leren om een deur te openen met een haarspeldje?' vroeg ik verbaasd. 'Dat hoort nou niet bepaald bij mijn standaarduitrusting, ik heb mijn sleutels vaker bij als dat ik een haarspeld bij heb, tenzij ik een heel meisje bij me heb.'
    En als mijn of haar ouders er niet waren haalden we maar zelden de slaapkamers maar dat zou ik er even niet aan toevoegen.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij buigt iets naar voren om een klein zacht kusje op mijn mond te geven, één waarbij onze lippen elkaar amper aanraken en de vlinders bijna exploderen in mijn buik. Zijn hoofd legt hij vervolgens neer in mijn nek. Mijn hand gaat weer door zijn haar onder zijn muts en ik glimlach breed.
    "Je bent wel perfect." murmel ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar hand weer onder mijn muts en het gestreel door mijn haren.
    'Je bent wel perfect,' murmelde ze zacht. Mijn wangen werden rood waarna ik ietsjes dichter tegen Beck aan ging zitten. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Mijn ogen had ik ondertussen al gesloten zodat ik me wat meer kon concentreren op haar geur.
    'Ik ben bij lange na niet perfect,' fluisterde ik zachtjes. Vooral niet als ik na dacht over vanochtend onder de douche en zo net boven in de gang. Er vormde zich al een kleine brok in mijn keel. Ik opende mijn mond om zo rustig mogelijk te kunnen ademen en in de hoop die brok weg te halen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem even aan en trek mijn wenkbrauw aan. 'Jij gaat liever voor de meisjes zelf he,' zeg ik ietwat bot. Ik loop de gang uit de trap af naar beneden, de deur door naar buiten. Ik loop naar het bankje onder mijn raam en begin omhoog te klimmen. Mijn voet glijd weg, maar ik kan me nog net vastgrijpen aan het venster. Mijn hart bonst gejaagd door mijn borstkas. Met veel moeite trek ik mijn op. Ik zucht opgelucht als ik in de vensterbank zit en laat me mijn kamer invallen. Ik heb geen idee waarom ik zo bot tegen Jasper deed, misschien moest ik maar even alleen zijn...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben bij lange na niet perfect." fluistert hij zacht. Ik blijf doorgaan met het gestreel onder zijn muts en denk even na.
    "Misschien niet maar op dit moment wel." antwoord ik zacht. "Ik kan me niemand beters wensen die dit met mij wilt doen." glimlach ik in het niets. Ik sluit mijn ogen en geniet van zijn aanwezigheid.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Misschien niet maar op dit moment wel,' antwoordde ze zachtjes. 'Ik kan me niemand beters wensen die dit met mij wilt doen.' Mijn mond hoeken krulden omhoog door de woorden die zij zei.
    'Ik ook niet,' fluisterde ik half piepend. Ik schrok van mijn eigen stem dat het zo klonk. Ik hoopte dat Beck er niks van merkte. mijn armen sloot ik weer losjes om haar heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ook niet." fluistert hij en zijn stem klinkt piepend. Hij sluit zijn armen losjes om mij heen en ik kus hem op de zijkant van zijn hoofd.
    "Is er iets?" fluister ik zacht vrangend. "Je klinkt zo... anders." mompel ik er achter na. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar ik denk het nu niet. Dat had ik me echt niet ingebeeld.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Soort van,' zei ik maar ze liep al weg.
    Ik besloot dat ik haar misschien maar even alleen moest laten omdat ze zo bot deed. Ik had er niet over moeten beginnen hoe die Jonas naar haar keek, dat was niet erg slim van me geweest.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk verbaasd om naar beneden, maar zag hem niet. 'Jasper?' Ik kijk vragend voor me uit. Waar was hij? Had ik hem weggejaagd? Dat was niet mijn bedoeling geweest... Ik loop naar de deur en trek die open. Vlug kijk ik de gang in met een paniekerige blik in mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ik voelde een kus op de zijkant van mijn hoofd wat mij lichtjes deed glimlachen.
    'Is er iets?' fluisterde ze zacht vragend. 'Je klinkt zo... anders,' mompelde ze erachter aan. Ik was eventjes stil en vroeg mijzelf af of ik nu moest liegen of niet.
    'Beetje,' zei ik zo zacht mogelijk in de hoop dat mijn stem dan wat normaler klonk. 'Ik... Ik dacht gewoon wat na.' Ik ging met mijn hand naar mijn muts die ik vervolgens van mijn hoofd afhaalde. Eventjes ging ik overeind zodat ik hem bij Beck op kon doen. Ik ging weer met mijn hoofd op haar schouder liggen en ergens had ik een beetje hoop dat het haar afleidde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik leunde tegen de muur terwijl ik de deur open hoorde gaan. Lauren keek in het rond, alleen niet naar beneden want ik was gewoon rustig gaan zitten. 'Zoek je iemand?' vroeg ik vriendelijk terwijl ik een arm over mijn been had liggen.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Beetje." zegt hij zacht. "Ik... Ik dacht gewoon wat na." zegt hij en gaat met zijn hand naar zijn muts die hij van zijn hoofd afhaalt en hij komt een stukje overeind zodat hij hem bij mij op kan zetten. Ik giechel er om en hij legt zijn hoofd weer op mijn schouder. Ik voel even aan de muts en heb het idee dat hij te groot is voor mijn hoofd.
    "Waar dacht je dan over na?" vraag ik uiteindelijk. Nu kan ik gewoon rijlijk door zijn haar gaan met mijn handen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Waarom zit je hier?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Sorry dat ik uitviel, maar ik voelde me al zo schuldig en dan begin jij ook nog en jouw jaloersheid of wat het ook is... Daar zit ik niet echt op te wachten.' Ik kijk hem aan en glimlach kleintjes. 'Wil je binnen komen?' Ik vroeg het haast smekend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne