• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm, zullen we ze maar weer alleen laten?" vraagt Nathan, net op het moment dat ze ons doorhebben. Ik grijns eventjes.
    "Ooit gehoord van privacy?" vraagt Jasper waar ik zacht om moet lachen.
    "Ja, maar je bent buiten." grinnik ik tegen hem. "Kan je weinig van verwachten hé." voeg ik er plagerig aan toe. Ik zorg er wel voor dat ik niet naar hun lichamen kijk omdat ik dat smakeloos en vooral respectloos vind.
    "We laten jullie wel alleen. Veel plezier nog!" voeg ik er aan toe. Onbewust pak ik Nathans hand weer vast en trek ik hem achter me aan de bosjes uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ooit gehoord van privacy?' vroeg de jongen. Ik keek ze beiden eventjes aan en zag dat het meisje zich behoorlijk ongemakkelijk begon te voelen.
    'Ja, maar je bent buiten,' grijnsde Beck. 'Kan je weinig van verwachten hé,' voegde ze er nog aan toe. Ik keek haar eventjes aan en lachte zachtjes.
    'We laten jullie wel alleen. Veel plezier nog!' zei ze. Ze pakte mijn hand beet en trok mij mee achter haar aan de bosjes uit. Ik lachte nog steeds terwijl ik Beck volgde.
    'En daarom zijn de bosjes geen goede verstop plek,' zei ik lachend tegen Beck. 'Misschien dat ze wat meer geluk hadden als ze ook een bankje hadden genomen,' voegde ik er plagerig aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik keek ze even na en keek toen weer naar Lauren. 'Dat was ongemakkelijk,' zei ik. 'Maar aan de andere kant, het kan nu ook niet veel erger meer worden.'
    Al had ik erger meegemaakt. Doe het nooit als je met z'n tweeën in een leeg lokaal moet nablijven, gewoon even en tip, je wil niet door je conrector betrapt worden, of op een keukentafel terwijl haar hele familie in de woonkamer ernaast zit.
    [sorry, stroom viel uit]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Goh je meent het,' mompel ik. Ik kijk hem aan. 'laten we maar naar binnen gaan of wil je nog hier blijven?' Ik kijk om me heen om te kijken of ze wel echt weg zijn. Aan de andere kant was ik het wel een beetje gewend. In de gevangenis heb je ook niet zoveel privacy, maar daar ben je het gewend. Hier voel ik me echt ongemakkelijk. Vooral omdat je ze nog meerdere keren ziet. Ik kijk Jasper aan. 'Ik dacht dat jij hun tanden naar de Maas zou zijn,' grinnik ik. Het ongemakkelijke gevoel is weg.

    [nagellakken, dus ben eventjes weg...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "En daarom zijn de bosjes geen goede verstop plek." zegt Nathan lachend tegen mij. "Misschien dat ze wat meer geluk hadden als ze ook een bankje hadden genomen." voegt hij er nog plagerig aan toe. Ik lach zachtjes.
    "Wij hadden gewoon geluk denk ik, puur geluk." Ik sla mijn armen om zijn nek en ga op mijn tenen staan om hem zacht op zijn lippen te kussen.
    "Wij mogen nog niet betrapt worden." zeg ik zacht tegn zijn lippen aan. "Maar dit was wel grappig, zeker om deze dag te verbeteren, vind je niet?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Dat komt nog wel een andere keer, ze gunden ons daarna in elk geval onze privacy,' zei ik. 'En misschien moeten we ons maar even terug aankleden en naar binnen.'
    Ik streelde haar haar en glimlachte. 'Of wil jij hier nog graag even blijven.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik instemmend en pak mijn kleren bij elkaar. Ik sta op en trek Vlug mijn onderbroek aan. Ik zoek om me heen en zie mijn skinny liggen. Snel raap ik hem op en trek mijn broek weer aan. Dan kijk ik zoekend om me heen naar mijn bh. Nu ik hier stond kreeg ik het wel koud. Ik sla mijn armen beschermend om me heen. 'Zie jij mijn bh ergens?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaspr de Ridder
    Ik trok mijn kleding zo snel mogelijk aan. 'Zie jij mijn bh ergens?'
    Ik had hem toch naast haar weggelegd? Ik keek even fronsend rond toen ik er een zag liggen. 'Ik ga er vanuit dat dat jou bh is?' vroeg ik terwijl ik er naar wijs. 'Ze zullen hier wel niet aan de bomen groeien denk je ook niet?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Wij hadden gewoon gelijk denk ik, puur geluk,' zei ze. Ze sloeg haar armen om mijn nek, ging op haar tegen staan zodat ze zachtjes mijn lippen kon kussen. Genietend sloot ik mijn ogen.
    'Wij mogen nog niet betrapt worden,' zei ze zacht tegen mijn lippen aan. 'Maar dit was wel grappig, zeker om deze dag te verbeteren, vind je niet?' vroeg ze en ik knikte vrijwel gelijk. Ik sloot mijn armen om haar middel heen en liet mijn handen rusten op haar onderrug.
    'Hmm liever zit ik helemaal niet te wachten om betrapt te worden. Nu niet en later ook niet,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'O...' Ik loop erheen en trek vlug mijn bh aan. Ik pak mijn trui van de grond en trek die vlug aan. Dan loop ik naar Jasper en pak zijn hand. 'Waar gaan we nu heen?' Ik kijk hem vragend aan en verstrengel onze vingers. Ik glimlach even naar hem. Als ik die jongen en dat meisje nu zou zien zou ik me echt doodschamen. Dus hopelijk kwamen we ze niet tegen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt vrijwel meteen en sluit zijn armen om mijn middel en laat zijn handen op mijn onderrug rusten. Ik glimlach.
    "Hmm liever zit ik helemaal niet te wachten om betrapt te worden. Nu niet en later ook niet." zegt hij met een klein lachje. Ik grinnik en kus hem nog maals.
    "Ik bedoelde ook niet zoals hun eigenlijk. Dat nooit." mompel ik. "Ik bedoelde meer zoals we nu staan bijvoorbeeld. Ik hoop maar dat ze verder gaan en nu niet stoppen."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Naar binnen?' vroeg ik. 'We kunnen naar de gezamelijke ruimte gaan of naar een van onze kamers of naar de keuken als je honger hebt.'
    Ik verstrengelde onze vingers en glimlachte naar haar.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze grinnikte en ze kuste mij nogmaals waar ik maar al te graag op antwoordde.
    'Ik bedoelde ook niet zoals hun eigenlijk. Dat nooit,' mompelde ze. 'Ik bedoelde meer zoals we nu staan bijvoorbeeld. Ik hoop maar dat ze verder gaan en nu niet stoppen.' Ik knikte lichtjes en maakte mij los van haar. Ik boog iets naar haar doe.
    'De kans dat ze stoppen is eigenlijk best groot. Dat meisje zag er namelijk heel ongemakkelijk uit,' zei ik zachtjes en drukte een klein kusje op haar hoofd. 'Kom, we gaan mijn vest halen en dan weer naar binnen, goed? Of wou je ergens anders heen?' vroeg ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Laten we maar even niet naar de gezamelijke ruimte gaan. En ik heb geen honger,' glimlach ik. 'Maar als jij honger hebt gaan we naar de keuken. Ik vind kamer ook prima.' Ik glimlach even naar hem en loop alvast de struiken uit. Doordat ik Jasper zijn hand vast heb trek ik hem mee. Ik kijk hem even vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt licht en maakt zijn los van mij waarna hij naar me toe buigt.
    "De kans dat ze stoppen is eigenlijk best groot. Dat meisje zag er namelijk heel ongemakkelijk uit." zegt hij zacht en drukt een klein kusje op mijn hoofd. "Kom, we gaan mijn vestje halen en dan weer naar binnen, goed? Of wou je ergens anders heen?" vraagt hij met een glimlachje. Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, nee. Dat is prima." zeg ik met een glimlachje. Ik pak zijn hand nu expres niet vast en loop richting het bankje. Waarom ben ik ook alweer bang dat iemand mij ziet met een jongen? Ik weet het even niet meer. Toch hou ik me vast aan die vreemde angst.
    "Nou, hij ligt er nog steeds." grinnik ik.
    Ik ben blij dat ik het niet gedaan heb want ze komen de bosjes alweer uit. Nu lijkt het net alsof we gewoon vrienden of iets dergelijks zijn.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:37 ]


    Your make-up is terrible