• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Volgens mij... ligt hij nog op het bankje buiten." zegt hij en hij lacht zacht. "Ik vergeet echt van alles buiten." verklaart hij en ik moet ook zacht lachen.
    "Slim hoor." zeg ik met een grinnikje. "Wil je hem nu halen of later?" vraag ik dan aan hem en fatsoeneer mijn haar een beetje. Het is zo lang en het zit meestal gewoon in de weg. Maar het is zo mooi dat ik er geen afstand van kan doen. Ik hoop dat Nathan mijn rare haar ook mooi vind.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Een luide kreun verlaat mijn mond. Ik bijt op mijn lip en glimlach even naar hem. Ik voer het tempo nog een beetje op en leg mijn hoofd in zijn nek. Ik grijns even en stop dan en laat mijn handen over zijn borstkas glijden. Ik bijt hem zachtjes in zijn schoudere en sluit genietend mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Slim hoor,' zei ze met een grinnikje. 'Wil je hem nu halen of later?' vroeg ze en ze fatsoeneerde haar haren een beetje, al zat het helemaal niet slecht.
    'Volgens mij verwacht je een ja,' zei ik met een klein lachje doelen op haar haar die ze aan het doen was. Ik maakte mijn duim een beetje nat en veegde voorzichtjes het uitgelopen make-up heb waarvan ik zeker wist dat het daar niet hoorde.
    'Maar ik wil hem wel graag halen, aangezien als ik mij het goed herinner is er ook een meisje die dolgraag voor de gein andermans spullen jat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Volgens mij verwacht je een ja." zegt hij met een klein lachje en ik schud lichtjes mijn hofd. Hij maakt zijn duim een beetje nat en veegt wat uitgelopen make-up weg waarna ik hem dankbaar glimlachend aankijk.
    "Maar ik wil hem wel graag halen, aangezien als ik mij het goed herinner is er ook een meisje die dolgraag voor de gein andermans spullen jat." Dat laat me grimassen.
    "Uh, lekker dan." zeg ik. "Laten we dan maar snel gaan. We willen niet dat jou mooie spulletjes gestolen worden toch?" Ik lach eventjes en sla mijn benen over de rand van het bed waarna ik mijn laarzen weer aandoe. Tot nu toe is helaas nog niemand afgeschrikt door mijn voorkomen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Uh, lekker dan. Laten we dan maar snel gaan. We willen niet dat jou mooie spulletjes gestolen worden toch?' vroeg ze. Ze lachte eventjes en ik lachte mee. Ze sloeg haar benen over de rand van het bed waarna ze haar laarzen weer aan deed. Ik volgde haar voorbeeld en deed ook mijn schoenen weer aan. Ik stond op toen ik klaar was en wachtte op Beck tot dat zei ook klaar was.
    'Zullen we?' vroeg ik vriendelijk en stak mijn hand naar haar uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan trekt ook zijn schoenen aan en staat op. Hij wacht tot ik ook klaar ben.
    "Zullen we?" vraagt hij vriendelijk en steekt zijn hand naar mij uit, die ik aanneem. Ik kom overeind en verstrengel mijn vingers met die van hem, het is elke keer een fijn gevoel om dat te voelen.
    "Ja, laten we gaan." zeg ik overbodig en ik glimlach een beetje. Samen lopen we door de gangen terug naar buiten. Buiten aangekomen lopen we gelijk naar het bankje waar ik zijn vest zie liggen. Halverwege houd ik stil.
    "Hoor je dat?" vraag ik zacht en met grote ogen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze kwam overeind en verstrengelde haar vingers in die van mij.
    'Ja, laten we gaan,' zei ze al had ik dat al wel door. We liepen samen door de gangen naar buiten. Daar aan gekomen liepen we gelijk naar het bankje waar ik mijn vest al zag liggen. Halverwege hield Beck zich stil. Vragend keek ik haar aan.
    'Hoor je dat?' vroeg ze zachtjes met grote ogen. Ik luisterde eventjes. Ik hoorde geritsel bij de bosjes, maar ook mensen die kreunde? Ik keek Beck verbaasd aan en knikte lichtjes.
    'Ja,' antwoordde ik zachtjes. 'En wij zijn het niet. Kijken wie het zijn?' vroeg ik aan haar. Ik keek eventjes om mij heen om te kijken waar het geluid vandaan kwam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan luisterd ook en kijkt mij dan verbaasd aan en knikt.
    "Ja." antwoord hij zacht. "En wij zijn het niet. Kijken wie het is?" vraagt hij en hij kijkt even om zich heen om het geluid te lokaliseren. Ik knik gretig en trek Nathan aan zijn hand mee naar de bosjes.
    "Graag. Ik wil het wel weten." zeg ik zacht maar enthousiast. Voor de bosjes blijf ik even luisteren, hier word het geluid harder. Ik grijns naar Nathan en loop voorzichtig en zacht de bosjes in.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte gretig en trok mij mee aan mijn hand naar de bosjes.
    'Graag. Ik wil het wel weten,' zei ze zacht maar met enthousiasme. Voor de bosjes bleven we even staan en ik keek naar Beck die duidelijk aan het luisteren was. Het geluid was hier harder. Beck grijnsde en liep voorzichtjes en zacht de bosjes in. Ik lachte heel zachtjes en volgde haar net zo voorzichtjes en zachtjes de bosjes in. Ondertussen tijdens het lopen keek ik de bosjes door of ik iets zag. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik dacht iets te zien. Ik trok een beetje aan Becks hand en wees in de richting waar ik dacht iets te zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan trekt ineens aan mijn hand en wijst een richting op. Ik wil lachen maar sla een hand voor mij mijn. Er komt alleen een zacht giechelend geluid uit. Samen met hem loop ik zacht die richting in en zie daar twee halfnaakte mensen liggen in een innige omhelsing. Eén ervan herken ik als Jasper, met wie ik even gepraat heb. Volgens mij mocht hij me niet zo. Nu kan ik het niet meer laten en moet ik toch lachen. Het begint als een gegniffel maar word later wat harder.
    "Betrapt." zeg ik zacht lachend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik zag dat Beck wou lachen, maar gelukkig deed ze op tijd haar hand voor haar mond waardoor er alleen zacht gegiechel eruit kwam. Samen liepen we zacht in die richting en we zagen daar twee half naakte mensen. De jongen kwam me vaag bekend voor van gisteren, maar het meisje niet. Beck begon naast mij te lachen. Het begon met gniffelen maar later werd het wat harder.
    'Betrapt,' zei ze zacht lachend. Ik kon het niet laten om mee te lachen met Beck. Ik keek even van Beck naar de twee mensen die op de grond lagen.
    'Hmm, zullen we ze maar weer alleen laten?' vroeg ik lachend aan Beck.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Voor als jullie het niet lezen, Nathan en Rikki zitten nu bij jullie in de bosjes.]


    Your make-up is terrible

    [Ik lees het wel:) Hahahaha, lach me dood hier]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik hoor iemand lachen en zacht "betrapt" zeggen. Ik draai mijn gezicht in de richting van het geluid en zie een jongen waarmee Rikki gisteren ruzie had en Rikki zelf. Die hadden het dus bijgelegd maar toen schoot door mijn hoofd dat ik en Lauren hier praktisch naakt lagen. 'Ooit gehoord van privacy?' vroeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk geschrokken op en zie twee mensen zijn die ik beidde niet ken. Een beschamend gevoel gaat door me heen. Ik kijk ze zwijgend aan en voel mijn wangen kleuren. Vlug kijk ik weg en haat het echt. Nooit meer buiten dus... Ik staar naar de grond naast me en bijt mijn kaken op elkaar. Dit was zwaar ongemakkelijk...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne