• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik weet het eigenlijk niet. Ik zou normaal vanavond gaan douchen,' zei ze. ze was begonnen met het strelen door mijn haar waardoor ik zachtjes tevreden zuchtte.
    'Maar als jij beter plannen hebt mag je die ook best vertellen hoor. Heb ik niets op tegen,' zei ze en giechelde zacht en ging door met haar hand door mijn haar ging. Heel zachtjes en onbewust kreunde ik zachtjes.
    'Ik heb nog geen plannen,' zei ik zachtjes. 'Mijn hersens hebben al overuren gemaakt.' Ik legde mijn lippen tegen haar aan en sloot even mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt zachtjes en ik glimlach tevreden.
    "Ik heb nog geen plannen." zegt hij zacht. "Mijn hersens hebben al overuren gemaakt." Hij legt zijn lippen tegen mij aan en sluit zijn ogen. Ik glimlach vertederd.
    "Wil je dan gaan slapen, Nathan?" vraag ik zacht. Hij komt inderdaad een beetje slaperig over en misschien is het wel beter. Hij heeft vannacht al een nachtmerrie gehad en de dingen van deze ochtend kunnen als behoorlijk zwaar opgevat worden.
    "Ik blijf bij je." voeg ik er aan toe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wil je dan gaan slapen, Nathan?' vroeg ze zacht. Ik dacht toch nog een klein beetje na. Was het dan zo duidelijk dat ik nog moe was? Maar ik wou niet slapen. Het was nog geen middag. Beck zou zich vast gaan vervelen en weggaan.
    'Ik blijf bij je,' zei ze, als of ze mijn gedachten las. Ik schokte zachtjes iets omhoog en dichter tegen haar aan als een klein schrikte op haar woorden.
    'Ik weet het niet,' zei ik zachtjes. 'Het is echt lief aangeboden van je, maar het is dan ongezellig voor jou. Ik denk dat ik wakker blijf. Voor jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schrikt op, hij komt iets hoger en dichter tegen mij aan door mijn woorden.
    "Ik weet het niet." zegt hij zacht. "Het is echt lief aangeboden van je, maar het is dan ongezellig voor jou. Ik denk dat ik wakker blijf. Voor jou." Ik glimlacht breed na die woorden een aai hem nog even door zijn haar.
    "Ik verveel me niet als ik naast jou lig hoor." meld ik. "Ik val waarschijnlijk ook in slaap met die lichaamswarmte van jou. Maar je moet echt slapen, je viel net bijna tegen mij aan in slaap! Als je niet gaat, dwing ik je gewoon."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik verveel me niet als ik naast jou lig hoor,' meldde ze. Ik bloosde ietsjes en was tevreden met het geaai over mijn haar. 'Ik val waarschijnlijk ook in slaap met die lichaamswarmte van jou. Maar je moet echt slapen, je viel net bijna tegen mij aan in slaap! Als je niet gaat, dwing ik je gewoon.' Ik lachte zachtjes en schudde iets mijn hoofd.
    'Dat deed ik niet. Ik kan wakker blijven, echt waar,' fluisterde ik, al wist ik dat ze gelijk had. Eerlijk gezegd gebeurde dat al paar keer, maar haar woorden hielden mij wakker.
    'Maar hoe wou jij mij dan dwingen?' vroeg ik dan toch lichtelijk nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat deed ik niet. Ik kan wakker blijven, echt waar." fluistert hij. "Maar hoe wou jij mij dan dwingen?" vraagt hij nieuwsgierig. Ik maak me van hem los en kijk hem even onderzoekend aan. Dan ga ik van zijn schoot af en zwaai ik mijn benen over de rand van het bed heen.
    "Heel simpel. Als je gaat slapen, blijf ik bij je. Als je wakker blijft, ga ik weg." leg ik uit met een sneaky grijnsje op mijn gezicht en steek vervolgens mijn tong uit naar hem. Ik ga staan en rek me overdreven uit.
    "Dus, wat word het, lieveling?" lach ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze maakte zich los van mij en keek mij even onderzoekend aan. Ze ging van mijn schoot af en zwaaide haar benen over de rand van het bed heen.
    'Heel simpel. Als je gaat slapen, blijf ik bij je. Als je wakker blijft, ga ik weg,' legde ze uit met een sneaky grijnsje en stak vervolgens haar toch naar mij uit. Ze ging staan en rekte zich overdreven uit.
    'Dus, wat word het, lieveling?' lachte ze. Verbaasd keek ik haar aan. Vlug stond ik op, te snel. Ik pakte Beck beet en bleef zo rustig mogelijk staan en wachtte totdat ik weer normaal zag.
    'Niet weg gaan,' smeekte ik zachtjes. Mijn greep liet ik iets losser terwijl ik haar nog steeds aan bleef kijken. Ik ging dichter tegen haar aan staan en legde mijn hoofd op haar schouder.
    'Niet weggaan. Je zou blijven,' zei ik zachtjes, bijna paniekerig. 'Ik doe alles, maar blijf. Alsjeblieft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij staat enorm snel van het bed op en klampt zich vast aan mij.
    "Niet weg gaan." smeekt hij zacht en laat zijn greep om mij heen wat losser. Hij blijft mij aankijken en gaat dichter tegen mij aan staan waarna hij zijn hoofd op mijn schouder legt.
    "Niet weg gaan. Je zou blijven." zegt hij zacht, hij klinkt bijna paniekerig. "Ik doe alles, maar blijf. Alsjeblieft." Deze reactie is een stuk heftiger als wat ik verwacht had. Ik prent mezelf in om dit nooit meer te doen omdat ik hier niet tegen kan. Ik maak de knoop en rits van zijn broek los zonder enige sensuele bedoelingen. Zijn broek zakt op zijn enkels en ik begin mijn panty naar beneden te trekken.
    "Het bed in, nu." beveel ik hem zachtjes en geef hem een klein duwtje richting het bed. Ik trek mijn panty verder uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    De knoop en de rits van mijn broek werden los gemaakt. Mijn broek zakte op mijn enkels. Verbaasd keek ik haar aan, al helemaal toen ze haar panty naar beneden trok.
    'Het bed in, nu,' beval ze zachtjes en gaf mij een klein duwtje richting het bed. Haar panty trok ze verder. Iets wat verward ging ik op het bed zitten en keek ik vragend haar aan.
    'Waarom deed je me broek open? en je panty uit? Wat ben je van plan?' vroeg ik vragend, maar ook iets wat verward.
    'Ik moest slapen, maar waarom moet mijn broek dan uit? Dat is niet nodig als ik alleen maar een dutje ga doen Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat op het bed zitten en kijkt mij verward aan.
    "Waarom deed je me broek open? En je panty uit? Wat ben je van plan?" vraagt hij verward. "Ik moest slapen, maar waarom moet mijn broek dan uit? Dat is niet nodig als ik alleen maar een dutje ga doen Beck." Ik schud mijn hoofd en trek de dekens open waarna ik naast hem ga zitten.
    "Jawel. Ik slaap nooit met mijn broek aan dus jij ook niet." antwoord ik. "Dat ligt niet zo lekker als zonder." Ik duw hem zacht maar dwingen naar beneden met zijn hoofd op het kussen en ga dan met mijn hoofd op zijn borstkast liggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde haar hoofd en trok de dekens open waarna ze naast mij ging zitten.
    'Jawel. Ik slaap nooit met mijn broek aan dus jij ook niet,' antwoordde ze. 'Dat ligt niet zo lekker als zonder.' Ondertussen had ik mijn shirt uitgedaan, aangezien ik het liefst zonder shirt lag. Een broek had ik wel meestal aan bij het slapen, maar om er nu uit gaan en een broek te pakken.. Ze duwde mij zacht maar dwingen naar beneden met mijn hoofd op het kussen en ze ging liggen met haar hoofd op mijn borstkas.
    'Jij wilt wel heel graag dat ik ga slapen hea?' vroeg ik. Ik begon te gapen en ik deed een arm losjes om haar heen.
    'Het is omdat je anders wegging en misschien blijf ik wel stiekem wakker,' mompelde ik zachtjes terwijl ik van mij zelf al wist dat het niet ging lukken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jij wilt wel heel graag dat ik ga slapen hea?" vraagt hij en hij gaapt waarna hij een arm om me heen slaat. "Het is omdat je anders wegging en misschien blijf ik wel stiekem wakker." mompelt hij zacht en ik grinnik.
    "Succes, Nathan." zeg ik en ik druk een kusje op zijn wang. "Ga maar gewoon slapen, stuk eigenwijs. Dan zal de rest van de dag een stuk prettiger zijn omdat je niet zo moe ben en bijna in slaap valt.' zeg ik tegen hem en nestel mezelf nog wat dichter tegen zijn warme huid aan. Het ligt zo enorm lekker, zo wil ik wel elke dag middagdutjes doen.
    "En dan kan je straks je hersens weer gebruiken, een voordeel, vind je niet?" plaag ik hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Succes, Nathan,' zei ze en ze drukte een kusje op mijn wang. 'Ga maar gewoon slapen, stuk eigenwijs. Dan zal de rest van de dag een stuk prettiger zijn omdat je niet zo moe ben en bijna in slaap valt,' zei ze tegen mij en ze nestelde zichzelf wat dichter tegen mij aan. Ik glimlachte tevreden en versterkte mijn greep iets, wat nogal mislukte en het leek alsof ik een klein spastisch trekje had.
    'En dan kan je straks je hersens weer gebruiken, een voordeel, vind je niet?' zei ze plagend en ik slaapkreunde wat.
    'Dat zien we dan wel,' zei ik met een half verstaanbare stem. Ik ging iets beter liggen terwijl ik merkte dat ik al half wegzakte. Niet leuk als andere mensen hun zin krijgen op slaap gebied.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat zien we dan wel." zegt hij maar half verstaanbaar nadat hij geslaapkreunt had. Ik gaap lang en sluit mijn ogen ook.
    "Oké, mij best." mompel ik. Ik heb nu slaap gekregen door zijn warme lichaam en het bed. Het ligt zo lekker en zo zacht. Ik zak langzaam weg, niet zo snel als Nathan, in een rare droom vol met vlinders.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, mij best,' mompelde ze. Ze had lang gegaapt. Ik was blijkbaar niet de enige die moe was, waarom merkte ik het niet bij haar en zij wel bij mij? Ik slaapkreunde weer wat en besefte mij dat ik moest ophouden met denken en echt moest gaan slapen. Ik drukte nog vaagjes een kusje op het hoofd van Beck waarna ik zelf ook uit eindelijk eens in slaap viel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you