• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Je droomt niet meer,' zei ze nadat ze zacht had gelachen. Een klein pruillipje trok ik. 'Je bent echt wakker. Welk gras bedoelde je? Wat droomde je dan? Je zag er zo tevreden uit in je slaap.' Ik keek haar aan en merkte dat ik iets begon te blozen.
    'Het gras van het park slimpie,' zei ik en tikte eventjes neus aan. Al kon zij dat natuurlijk niet eens weten.
    'Daar waren wij en je lachte. Ik mocht je zelfs aanraken! Je rende weg en dat vond ik eigenlijk niet leuk, maar het was een spelletje en ik moest achter je aan. Ik had je en toen vielen wij, maar je lachte nog steeds.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het gras van het park slimpie." zegt hij en hij tikt tegen mijn neus aan. "Daar waren wij en je lachte. Ik mocht je zelf aanraken! Je rende weg en dat vond ik eigenlijk niet leuk, maar het was een spelletje en ik moest achter je aan. Ik had je en toen vielen wij, maar je lachte nog steeds." Er verschijnt een liefdevolle glimlach op mijn gezicht en ik kus Nathan lang.
    "Oh, dat was echt een mooie droom Nathan. Ik ben echt jaloers." zeg ik zacht. "Misschien kunnen we het eens doen zonder dat het een droom is. Ik begrijp best waarom ik zoveel lachte in je droom. Volgens mij waren we gelukkig."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Er verscheen een geweldige glimlach op haar gezicht en ze kuste mij toen lang.
    'Oh, dat was echt een mooie droom Nathan. Ik ben echt jaloers,' zei ze zacht. Al snapte ik niet zo gauw waarom ze jaloers was, ze zat er zelf in!
    'Misschien kunnen we het eens doen zonder dat het een droom is. Ik begrijp best waarom ik zoveel lachte in je droom. Volgens mij waren we gelukkig,' zei ze. Ik bloosde iets en knikte toen. Een glimlachje verscheen en ik verstopte mijn gezicht bij haar.
    'Volgens mij ook,' zei ik zachtjes. 'Het lijkt me geweldig om dat met jou echt te doen,' fluisterde ik. Ik sloot mijn ogen even. Ik liet mijn hand naar haar onderrug gaan waar ik zachtjes streelde. Haar reacties die ze er elke keer op kreeg hadden gewoon iets.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bloost en knikt. Dan verstopt hij zijn gezicht bij mij.
    "Volgens mij ook." zegt hij zacht. "Het lijkt me geweldig om dat met jou echt te doen." fluistert hij. Ik ga met mijn hand door zijn haar en ik voel zijn hand over mijn onderrug waar hij zacht streel en ik weer hevig moet rillen onder zijn aanraking.
    "Dan gaan we dat doen." besluit ik. "Maar niet nu, slaapkopje." lach ik en ga even wild met mijn hand door zijn haren heen.
    "Eerst moet jij eens wakker zien te worden."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zoals ik gehoopt had rilde ze hevig door het gestreel wat ik deed. Ik glimlachte tevreden.
    'Dan gaan we dat doen,' besloot ze en ik keek haar gelijk aan. 'Maat niet nu, slaapkopje,' lachte ze en ze ging wilt met haar hand door mijn haren heen. Ik begon te lachen om wat ze deed.
    'Eerst moet jij eens wakker zien te worden.' Ik lachte weer zacht en ging een klein stukje overeind.
    'Ik ben wakker,' zei ik zo overtuigend mogelijk, maar mijn stem klonk nog wat slaperig. Ik ging helemaal recht op zitten en moest opletten zodat ik niet gelijk weer omviel.
    'Zie je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en gaat een klein stukje overeind zitten.
    "Ik ben wakker.' zegt hij zo overtuigend mogelijk, hoewel zijn stem nog wat slaperig klinkt. Hij gaat helemaal rcht op zitten.
    "Zie je?" vraagt hij en ik grinnik waarna ik hem terug het bed in trek.
    "Ik zie het. Maar je bent zo ongeduldig." zeg ik er op. "Wil je dan niet eventjes met mij hier blijven liggen?" vraag ik dan op een zielig toontje en ik kijk hem aan met mijn grote ogen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze grinnikte en trok mij weer terug het bed in. Ik lachte zachtjes en lag al vrij snel weer terug in bed.
    'Ik zie het. Maar je bent zo ongeduldig. Wil je dan niet eventjes met mij hier blijven liggen?' vroeg ze op een zielig toontje en keek mij toen aan met grote ogen. Ik lachte weer zachtjes en knikte toen.
    'Hoe kan ik dat nou afwijzen?' vroeg ik zachtjes. Ik draaide mij zelf om en ging half op Beck liggen. 'Natuurlijk wil ik blijven liggen.' Ik glimlachte weer eventjes en drukte een kusje op haar lippen. Alleen of ik nog wakker kon blijven wist ik niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoe kan ik dat nou afwijzen?" vraagt hij zacht en draait zich om zodat hij half op mij ligt. "Natuurlijk wil ik blijven liggen." Ik lach en laat een geplet geluidje uit mijn mond komen. Hij glimlachte en drukt een kusje op mijn lippen, ik kus hem gretig terug. Ik giechel daarna en leg mijn hand op zijn ontblote onderrug waar ik eventjes overheen streel en mijn hand tussen zijn broekrand stop.
    "Gelukkig maar dat je zoiets niet kan afwijzen." grijns ik speels.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:52 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gretig kuste zij mij terug. Ze giechelde daarna en legde haar hand op mijn onderrug. Eventjes streelde ze er overheen waarna ze haar hand tussen mijn broekrand stopte.
    'Gelukkig maar dat je zoiets niet kan afwijzen,' grijnsde ze speel. Ik lachte weer en drukte paar kusjes op haar lippen.
    'Vind je het gek,' fluisterde ik waarna ik iets naar onderen ging zodat ik mijn hoofd op haar borst kon leggen. 'Je ligt zo lekker en zo zacht.' Ik begon weer te gapen en merkte dat mijn wangen rood werden.
    'Misschien ben ik toch niet helemaal zo wakker als ik dacht.'



    [Met broekrand bedoelde je toch zijn boxer? Aangezien Beck zijn broek uit had gedaan xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Yes.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en drukt een paar kusjes op mijn lippen.
    "vind je het gek." fluistert hij en zakt wat naar onderen om zijn hoofd op mijn borst te kunnen leggen. "Je ligt zo lekker en zo zacht." Ik hoor hoe hij weer gaapt en grinnik.
    "Misschien ben ik toch niet helemaal zo wakker als ik dacht." merkt hij op en ik lach zacht, mijn lichaam schud lichtjes mee als ik lach.
    "Nee echt?" vraag ik lachend en sarcastisch. "Dat had ik wel al door, Nathan. Daarom blijven we ook nog eventjes liggen." Ik sla mijn armen om hem heen.

    [Ik moet hiervan gapen.]


    Your make-up is terrible

    [Je bent niet de enige..]

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en haar lichaam schudde zachtjes mee. Het voelde als een wiegend gebaar voor mij.
    'Nee echt?' vroeg ze lachend en sarcastisch. 'Dat had ik wel al door, Nathan. Daarom blijven we ook nog eventjes liggen,' zei ze en sloeg toen haar armen om mij heen. Ik glimlachte en ging voorzichtjes nog wat beter liggen.
    'In dat geval, ik weet niet zeker of ik wel wakker kan blijven,' gaf ik eerlijk zachtjes toe. Ik streelde zachtjes met een vinger bovenin langs de rand van haar jurkje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    "In dat geval, ik weet niet zeker of ik wel wakker kan blijven." geeft hij eerlijk en zacht toe. Zijn vinger streelt over de rand bovenin van mijn jurk waardoor er een kippenvel over mijn huid verspreid. Ik glimlach.
    "Dat is niet erg. Ik lig wel lekker." zeg ik zacht. "Slaap maar, lieve Nathan." zeg ik wat plagerig en ga weer met een hand door zijn haar heen. Zijn haar voelt lekker zacht onder mijn vingers, een prettig gevoel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is niet erg. Ik lig wel lekker,' zei ze zacht waardoor ik weer moest glimlachen. 'Slaap maar, lieve Nathan,' zei ze wat plagerig en ik voelde haar hand die weer door mijn haar heen ging. Ik glimlachte tevreden en sloot mijn ogen. Zachtjes snoof ik haar geur op en glimlachte nog meer.
    'Dankjewel Beck,' zei ik glimlachend. Ik gaapte nog eventjes voordat ik rustig ging liggen. Al gauw zakte ik weer weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht tevreden en sluit zijn ogen. Ik hoor hij mijn geur opsnuift.
    "Dankjewel Beck." zegt hij glimlachend. Hij gaapt weer en gaat rustig liggen. Ik voel hoe hij langzaam wegzakt tot hij slaapt. Zijn lichaam word zwaarder en zijn ademhaling word weer zwaarder en regelmatiger. Ik doe mijn best om niet in slaap te vallen. Ik weet nog hoe ik vroeger nachtenlang niet durfde te slapen vanwege de nachtmerries. Ze komen nooit alleen, je krijgt er altijd meer. Daarom houd ik mijn ogen stijf open. Toch zakken ze langzaam aan dicht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik glimlachte in mijn slaap en bewoog onbewust iets met mijn onderlichaam, waardoor het zachtjes tegen Beck aan schuurde. Een zacht smak geluidje kwam vandaan uit mijn mond. Mijn hand lag roerloos op haar borst, maar af en toe bewogen mijn vingers een klein beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you