• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel de vage kusjes van Nathan nog voor ik ben weggezakt. Mijn droom over vlinders word donkerder en donkerder en uiteindelijk schiet ik overeind wakker. Een einde dat ik vaak genoeg meemaak, maar niet bepaald eng. Ik kijk eventjes naar Nathan en vraag me af hoe laat het is en hoe lang we geslapen hebben. Ik ben nu wel wakker maar Nathan slaapt nog zo lief dat ik even besluiteloos rechtop blijf zitten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik sliep lekker. De warmte van Beck tegen mij aan werkte rustgevend. De droom begon goed. Een onschuldige droom waar ik met Beck door een parkje liepen. Ik had mijn arm om haar middel waar ik gelukkig mee was omdat het openbaar was, waar andere mensen ons konden zien. Ik glimlachte in mijn slaap en draaide mij zelf om op mijn zij. Ik was helemaal vergeten dat Beck er lag, maar ik kon zonder moeite omdraaiden. Ik ging wat slaperig met mijn hand naar de plek waar Beck hoorde te liggen, maar ik voelde niks.
    'Beck?' murmelde ik half slapend en maakte vervolgens een paar smak geluidjes. Ik dwong mij zelf om wakker te blijven en presteerde het zelf om mijn ogen een beetje te openen.
    'Je zei dat je bleef,' murmelde ik, al was ze weg en hoorde zij mij helemaal niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik knik en Glimlach. 'Je kan ook een boksbal voor op je kamer kopen? Dan hoef je niet de hele tijd buitenhuis.' Ik glimlach even en druk een kus in zijn nek. 'en apen vrolijke inderdaad snel op,' grinnik ik en ga nog dichter tegen hem aanliggen. Ik sluit mijn ogen en glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik grinnikte. 'Nee, ik houd er wel van om naar de sportschool te gaan,' zei ik. 'En monkeys zijn cool.'
    Ik streelde over haar haar en lachte vrolijk.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach en Knik. 'Nou dan ga jij naar de sportschool en dan loop ik buiten hard,' grinnik ik. Ik leun tegen hem aan. 'Waar woon je eigenlijk en hoe woon je?' Ik kijk hem vragend aan en glimlach. Ik kijk voor me uit en denk aan de tijd dat nog zal komen met Jasper. Dat is een goed vooruitzicht en doet me automatisch gelukzalig glimlachen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Ik blijf nog even rechtop zitten en besluit dan dat ik naar de wc moet. Stil sluip ik uit het bed en ren ik naar de wc. Ik kijk even in de spiegel en besluit dat ik er niet meer uit zie. Ik fatsoeneer mijn haar voor zover het lukt. Als ik klaar ben ren ik weer terug naar de kamer en zie Nathan half wakker is.
    "Je zei dat je bleef." murmelt hij. Ik glimlach teder en ga op de rand van zijn bed zitten, waarna ik wat plukken haar over zijn voorhoofd wegstrijk.
    "Ik was alleen maar even naar de wc, nu ben ik er weer." fluister ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Er werden wat plukken haar voor mijn voorhoofd weggehaald. Ik moest moeite om te zien wie het was.
    'Ik was alleen maar even naar de wc, nu ben ik er weer,' fluisterde ze zacht. Ik glimlachte wat slaperig terwijl ik een beetje dichter naar Beck toe kroop.
    'Volgens mij heb ik nu ook wel lang genoeg geslapen,' murmelde ik wat terwijl ik al bijna weer sliep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht slaperig en kruipt dichter naar mij toe.
    "Volgens mij heb ik nu ook wel lang genoeg geslapen." murmelt hij maar het komt niet erg overtuigend over, volgens mij valt hij zo weer in slaap. Ik lach zachtjes en kruip weer naast hem onder de dekens.
    "Natuurlijk, Nathan." fluister ik zacht en toegeeflijk. Ik weet dat hij toch te slaperig is om wakker te kunnen blijven dus sla ik mijn arm om hem heen en trek ik hem tegen mijn lichaam aan. Hij voelt lekker warm aan omdat hij de hele tijd onder de dekens is gebleven en ik niet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zachtjes en kroop weer naast mij onder de dekens.
    'Natuurlijk, Nathan,' fluisterde ze en ik glimlachte weer iets. Ze sloeg haar arm om mij heen en trok mij tegen haar aan. Ik lachte zachtjes en snoof zachtjes haar zoete geur op.
    'Ik moet alleen beetje bij komen. Ik kan zo weer staan,' fluisterde ik. Ik probeerde met mijn hand te zoeken naar die van haar, maar ik kom hem niet vinden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik moet alleen een beetje bijkomen. Ik kan zo weer staan." fluistert hij. Ik voel zijn hand bewegen onder de dekens en kan al raden wat hij wilt. Met mijn hand ga ik naar die van hem en leg hem op zijn warme hand waarna ik mijn vingers verstrengel met die van hem.
    "Oké, dat is goed." zeg ik zacht en druk een kus op zijn haar. "Neem je tijd. Je hebt alle tijd die je nodig hebt." vertel ik hem. Ik glimlach, hij is echt heel schattig en lief als hij zo moe is. Je zou dan niet denken dat hij hier zit om allerlei redenen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar hand kwam op die van mij terecht en haar vingers verstrengelde in die van mij.
    'Oké, dat is goed,' zei ze zacht en drukte vervolgens een kus op mijn haar. 'Neem je tijd. Je hebt alle tijd die je nodig hebt.' Ik glimlachte en slaapkreunde iets toen ik dichter tegen Beck aan ging liggen. Ik merkte dat ik al weer weg begon te zakken en dat ik zo echt niet al op mijn benen kon staan, dat duurde nog wel een tijd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij slaapkreunt weer en gaat dichter tegen mij aan liggen. Ik weet nu wel zeker dat hij eerder terug in slaap valt dan dat hij wakker gaat worden. Als ik hem was zou ik liever gaan slapen dan wakker worden. Maar ik ben hem helaas niet, ik ben bijna klaarwakker. Toch blijf ik geduldig naar hem liggen en druk ik af en toe een klein kusje op zijn hoofd en streel ik met mijn duim over zijn hand heen. Ik vraag me af hoe zo'n jongen in deze slaperige en lieve jongen kan veranderen. Daarnaast vraag ik me ook af hoe ik kan veranderen in zo'n lief en meelevend meisje, als het om hem draait tenminste. Ik ben het helemaal niet van mezelf gewend.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ik woon in Breda,' zei ik en ik streelde over haar haar. 'In redelijk groot, wit huis met een aardige tuin. Vlak bij het bos.'
    Ik pakte haar hand vast en glimlachte. Ik wou haar eerst vragen hoe zij woonde maar besloot toen dat ikdat beter niet zou doen, de laatste vier jaar had ze in de gevangenis doorgebracht.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    De kusjes die ik nog af en toe op mijn hoofd voelde en het gestreel over mijn hand hielpen mij niet echt om wakker te blijven. Het duurde daarom ook niet lang meer of ik viel weer in slaap. De droom van zo net ging weer verder en ik glimlachte tevreden in mijn slaap. Ik had in mijn droom mijn arm nog steeds om haar middel en streelde zachtjes haar heup. In mijn slaap bewoog ik mijn vingers een beetje in streel bewegingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Aan zijn ademhaling te horen is hij alweer in slaap gevallen. Hij glimlacht tevreden in zijn slaap met maakt streel bewegingen met zijn vingers. Ik glimlach breed en probeer te bedenken wat hij droomt, het moet vast iets goeds zijn. Met dat idee in mijn hoofd sluit ik ook mijn ogen en probeer ik nog wat slaap te vatten, wat niet echt lukt. Ik blijf half tussen de droomwereld en echte wereld in zweven.


    Your make-up is terrible