• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Ok... Ik ben lui om er heel de tijd in mijn droom erin te verwerken..
    Schuin = droom xd]

    Nathan Deleon

    Ik keek toe hoe ze zich losmaakte uit mijn greep en ze begon te rennen over het gras. Verbaasd keek ik haar na. De strelende beweging met mijn vingers waren gestopt en mijn glimlach was ook een beetje verdwenen. Ze keek achter zich met een grijns waardoor ik door kreeg dat ik achter haar aan moest. Met een lach op mijn gezicht rende ik achter haar aan en pakte ik haar hand beet en trok haar vrij wel gelijk naar mij toe. Het was te snel waardoor ze met een vaart tegen mij aan kwam en we met zijn tweetjes in het gras vielen. De lach op mijn gezicht was weer verschenen. Een paar smak geluidjes maakte ik terwijl ik zachtjes in haar hand kneep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha oké.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij maakt een paar smakgeluidjes en knijpt zacht in mijn hand waardoor ik weer terug in deze wereld kom. Maar als ik naar hem kijk en luister, slaapt hij nog altijd door. Vast weer een droom. Zijn glimlach is er nog steeds dus ik maak me niet erg druk. Ik sluit mijn ogen weer en zak terug in de wereld van mijn verleden. Ik ruik de stinkende adem van een perverse man en draai mijn hoofd automatisch de andere kant op om het niet te hoeven ruiken. Ik heb het gevoel dat ik in de val zit, ik kan mijn armen niet bewegen en ik zit vast. In werkelijkheid is dat Nathan die tegen me aanligt. Ik kreun zacht in mijn halfslaap en wiebel wat.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik knik en glimlach. 'Klinkt mooi.' ik grijns en kijk hem aan. 'kan niet wachten om je huis te zien.' Ik verstrengel onze vingers en druk een kus op zijn lippen. Ik kruip tegen hem aan en kijk voor me uit. Ik was nog nooit in Breda geweest en was eigenlijk wel benieuwd naar de plaats. 'Hoe is Breda?' Ik kijk hem vragen aan. Ik zelf was grote steden gewend of een over volle gevangenis. Dit was heel anders.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'We hebben een redelijk oude binnnstad en een paar mooie parken,' begon ik. 'Ik woon redelijk dicht bij de winkelstraten. Het is een middelgrote stad. De Mark stroomt door heel Breda en we hebben een paar natuurlijke zwemwaters vlakbij en een aantal zwembaden.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik keek omhoog naar het lachende gezicht van Beck, maar niet veel later ging alles weg. Half wakker werd ik door het gewiebel tegen mij aan. mijn ogen opende ik half en keek naar een slapende Beck. Ik glimlachte iets en haalde mijn hand uit die van haar. Ik verplaatste hem naar haar gezicht waar ik zachtjes over haar wang streelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als er over mijn wang gestreeld word, trek ik mijn hoofd panisch de andere kant op. Dit kan niet waar zijn! Na al die tijd kan hij niet terug zijn. Hij weet helemaal niet waar ik ben, godverdomme. Mijn hand is vrij gekomen en ik hou die beschermend over mijn gezicht heen. Op dat moment open ik mijn ogen en knipper ik eens als ik Nathan zie liggen. Beschaamd worden mijn wangen rood, ik heb mezelf net blijkbaar voor schut gezet omdat ik droomde. Geweldig, Riks.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik schrok wanneer ze haar hoofd panisch de andere kant op trok en haar hand beschermend voor haar gezicht hield. Ik zag haar ogen knipperen en haar wangen werden rood. Verbaasd en geschrokken keek naar Beck. Ik wist niet wat er gebeurde, maar ik durfde mijn hand niet meer tegen haar aan te leggen.
    'Beck?' vroeg ik zachtjes. 'Wat is er gebeurd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik knik. 'Klinkt leuk,' glimlach ik. 'Anders dan Buenos Aires denk ik, maar het klinkt leuk.' Ik ga op zijn schoot en leun met mijn rug tegen zijn borstkas. Ik glimlach en speel wat met zijn vingers. 'Als je iets wilt weten over Buenos Aires of iets kan je het gerust vragen. Ik zou niet gaan huilen of zo.' ik grijns even en sluit mijn ogen. Aan mijn woonplaats en oude huis dacht ik terug met een glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck?" vraagt hij zacht. "Wat is er gebeurd?" Ik glimlach lichtjes en laat mijn arm weer zakken. Ik kijk hem verontschuldigend aan.
    "Niets, niets. Ik denk dat ik nog even weggezakt ben en een droom had." antwoord ik zacht. Ik slik eens om de prop uit mijn keel weg te krijgen en wrijf even over mijn voorhoofd.
    "Niets belangrijks dus." Ik zoek met mijn hand die van hem wel af.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niets, niets. Ik denk dat ik nog even weggezakt ben en een droom had,' antwoordde ze zacht. Ze slikte en wreef over haar voorhoofd.
    'Niks belangrijks dus.' Ik voelde dat ze met haar hand aan het zoeken was. Ik glimlachte iets en durfde nu wel met mijn hand haar aan te raken. Ik pakte haar hand zachtjes beet en wreef zachtjes met mijn duim over haar hand.
    'Wat droomde je Beck?' vroeg ik zachtjes. 'Ik vind het wel belangrijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt mijn hand zacht vast en wrijft met zijn duim over mijn hand.
    "Wat droomde je Beck?" vraagt hij zacht. "Ik vind het wel belangrijk." Ik zucht en slik nogmaals terwijl ik hem inschattend aankijk. Hij heeft zijn droom vannacht ook aan mij vertelt, dus waarom ik niet?
    "Oké." mompel ik en laat mijn hoofd diep het kussen in zinken. "Ik droomde dat mijn vader hier op de één of andere manier was. Het leek in ieder geval echt. Ik heb die droom al zo lang niet meer gehad." Ik zucht en sluit mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké,' mompelde ze en ze liet haar hoofd diep in de kussen zinken.
    'Ik droomde dat mijn vader hier op de één of andere manier was. Het leek in ieder geval echt. Ik heb die droom al zo lang niet meer gehad,' vertelde ze. Ze zuchtte en sloot toen haar ogen. Ik bleef haar aankijken en ik kon niet zo gauw een zinnig woord verzinnen. Mijn hoofd was te slaperig. Ik liet haar hand los en sloeg mijn arm doen voorzichtjes om haar heen.
    'Hij komt hier niet,' fluisterde ik zachtjes. 'Dat mag niet. Hij haalt je lach weg, dat mag niet. Hij mag je lach niet.' Ik wist niet zeker of het allemaal wel zinnig klonk, maar iets beters kon ik nu niet bedenken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft even stil en slaat dan vervolgens zijn armen om me heen nadat hij mijn hand heeft losgelaten. Ik voel me veilig bij hem.
    "Hij komt hier niet." fluistert hij zacht. "Dat mag niet. Hij haalt je lach weg, dat mag niet. Hij mag je lach niet." zegt hij waar ik zacht om moet lachen.
    "Nee, Nathan. Mijn lach is van jou." antwoord ik er serieus op. "Hij kan mijn lach niet hebben omdat jij hem al hebt. Elke keer als ik jou zie moet ik toch wel glimlachen." antwoord ik. Ik kom iets overeind en kus hem op zijn voorhoofd.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, Nathan. Mijn lach is van jou,' antwoordde ze serieus. 'Hij kan mijn lach niet hebben omdat jij hem al hebt. Elke keer als ik jou zie moet ik toch wel glimlachen.' Ze kwam iets overeind en ze kuste mij op mijn voorhoofd. Ik bloosde iets en glimlachte weer tevreden.
    'Droom ik nog?' vroeg ik nog wat slaperig. Ik keek even naar Beck en toen wat om mij heen. 'Maar waar is het gras?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Droom ik nog?" vraagt hij wat slaperig en hij kijkt even naar mij en dan om zich heen. "Maar waar is het gras?" vraagt hij vervolgens en ik moet weer zacht lachen.
    "Je droomt niet meer." antwoord ik. "Je bent echt wakker. Welk gras bedoelde je? Wat droomde je dan? Je zag er zo tevreden uit in je slaap." Ik vraag misschien wel iets teveel achter elkaar maar ik ben toch nieuwsgierig naar zijn droom. Ik wil weten of het echt zo'n geweldige droom was als het leek toen ik naar hem keek.


    Your make-up is terrible