• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en slaat zijn armen om mijn nek heen.
    "Ik moest jou helpen met iets zoeken." zegt hij met een klein lachje.
    "Oh, dat is waar ook." glimlach ik en druk een kus op zijn lippen die nu erg dichtbij zijn. "Ik denk dat ik wel genoeg gevonden heb, of wil je nog verder zoeken?" vraag ik aan hem. Er zullen vast niet veel plekjes op mijn lichaam zijn die zulke reacties veroorzaken. Maar Nathan kent het vrouwelijke lichaam vast en zeker beter dan ik dus ben ik behoorlijk benieuwd, iets wat duidelijk doorkomt in mijn blik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh, dat is waar ook,' glimlachte ze en ze drukte een kus op mijn lippen. Een glimlach verscheen voor de zoveelste keer weer eens op mijn gezicht.
    'Ik denk dat ik wel genoeg gevonden heb, of wil je nog verder zoeken?' vroeg ze aan mij. Haar ogen leken mij iets te vertellen.. Nieuwsgierig? Ze wou een ja. Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders iets op.
    'Hmm, ik wil er per ongeluk achter komen,' fluisterde ik. Ik drukte een klein zacht kusje op haar lippen.
    'Zoeken klinkt zo gefocust, maar ik wil er zelf ook wel kunnen genieten tijdens het zoeken,' voegde ik er met een glimlachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en haalt zijn schouders iets op, een nee dus.
    "Hmmm, ik wil er per ongeluk achter komen." fluistert hij en drukt een klein, zacht kusje op mijn lippen. "Zoeken klinkt zo gefocust, maar ik wil er zelf ook wel kunnen geneten tijdens het zoeken." voegt hij er met een glimlachje aan toe en ik kijk hem even onderzoekend aan.
    "Dus je wilt het vinden tijdens de seks?" vraag ik zacht. "Ik weet heel goed hoe ik jou moet laten genieten. Wil je zoeken of niet?" vraag ik. Eigenlijk is het gewoon een verdoezeld aanbod en ik hoop maar dat hij het door heeft. Ik weet dat veel jongens moeite hebben met tussen de regels door lezen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dus je wilt het vinden tijdens de seks?' vroeg ze zacht. 'Ik weet heel goed hoe ik jou moet laten genieten. Wil je zoeken of niet?' vroeg ze. Ik keek haar verbaasd aan en schudde gelijk mijn hoofd.
    'Niet alles vind je bij de seks,' zei ik. Ik krabde iets aan mijn achterhoofd. 'Het plekje bij je rug heb namelijk ook op een ander moment gevonden.' Ik deed mijn armen van haar af en legde die roerloos tussen ons in.
    'Ik ben echt niet seksbelust Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd aan en schud gelijk met zijn hoofd.
    "Niet alles vind je bij de seks." zegt hij en hij krabt aan zijn achterhoofd. "Het plekje bij je rug heb ik namelijk ook op een ander moment gevonden." Hij doet zijn armen van me af en legt die roerloos tussen ons in. Ik laat mijn armen ook een stukje zakken en kijk hem wat teleurgesteld aan.
    "Ik ben echt niet seksbelust Beck." Ik bijt hard op mijn lip en schud wild met mijn hoofd waardoor de muts nu geheel afglijd.
    "Dat denk ik nu ook niet!" ga ik er tegen in. "Ik dacht dat je het misschien wel wilde proberen tijdens de seks, een soort... aanbod denk ik. Niet om jou uit je tent te lokken of zo, ik meende het." Ik kijk hem aan met onschuldige ogen en bijt weer op mijn lip.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik zag dat ze harder op haar lip beet dan normaal. Nogal wild schudde ze met haar hoofd waardoor de muts van haar hoofd afgleed.
    'Dat denk ik nu ook niet!' ging ze er tegen in. Verbaasd keek ik haar aan. 'Ik dacht dat je het misschien wel wilde proberen tijdens de seks, een soort... aanbod denk ik. Niet om jou uit je tent te lokken of zo, ik meende het.' Ze keek me aan met onschuldige ogen en ze beet weer op haar lip. Nog steeds verbaasd keek ik haar aan en wist even niet wat ik moest zeggen.
    'Jij laat mijn hoofd tollen Beck,' zei ik zacht. 'Op de goeie, maar ook slechte manier.' Ik liet mijn vingers even over het stukje gaan waar zij telkens op beet.
    'Maar ik wil nu niet,' zei ik nog zachter en beschaamd. 'Niet om jou, echt niet. Alleen nog even en ik ga zelf denken dat ik nog echt seksbelust ben. Alsjeblieft Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jij laat mijn hoofd tollen Beck. Op de goeie, maar ook slechte manier." Zijn vingers gaan over mijn lip, over het stuk waar ik steeds op bijt. "Maar ik wil nu niet." zegt hij zacht en beschaamd. "Niet om jou, echt niet. Alleen nog even en ik ga zelf denken dat ik nog echt seksbelust ben. Alsjeblieft Beck." Ik knik een beetje en verstop mijn hoofd in zijn nek.
    "Ik wil geen slechte dingen met je hoofd doen, het spijt me echt." piep ik zacht en druk een paar kusjes van spijt in zijn nek. "Het hoeft ook niet. Jij hebt evenveel recht om seks met mij af te wijzen als ik dat heb hoor. Ik wil niet dat jij jezelf als seksbelust ziet want ik doe dat ook niet." Ik probeer de schade die ik heb aangericht ongedaan te maken en hoop maar dat het werkt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte een beetje en verstopte haar hoofd in mijn nek.
    'Ik wil geen slechte dingen met je hoofd doen, het spijt me echt,' piepte ze zachtjes en ik voelde een paar kusjes in mijn nek. Eventjes rilde ik er door. 'Het hoeft ook niet. Jij hebt evenveel recht om seks met mij af te wijzen als ik dat heb hoor. Ik wil niet dat jij jezelf als seksbelust ziet want ik doe dat ook niet,' zei ze verder.
    'Ik ben blij om dat te horen,' zei ik zachtjes. Mijn wangen werden roder. Ik vond het echt fijn om te horen dat zij zo niet meer dacht om mij.
    'Beck?' begon ik zachtjes. 'Het douchen. Wil je dat vandaag nog doen? Ik wil het nog goed maken,' vervolgde ik zachtjes. Ik friemelde een beetje aan het uiteinde van haar jurkje en moest toegeven dat ik nieuwsgierig was naar haar antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben blij om dat te horen." zegt hij zacht. "Beck?" vraagt hij dan zacht.
    "Het douchen. Wil je dat vandaag nog doen? Ik wil het nog goed maken." vervolgt hij en ik voel hem friemelen aan mijn jurkje. Er verschijnt een brede glimlach op mijn lippen omdat hij daar aan denkt en het goed wilt maken.
    "Natuurlijk wil ik dat." antwoord ik zacht. "Heel graag zelfs!" Ik haal mijn gezicht uit zijn nek en kijk hem met kleine pretoogjes aan terwijl ik mijn lippen weer op die van hem druk. Dat doe ik een aantal keer om mijn blijheid te uiten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk wil ik dat,' antwoordde ze zacht. Opgelucht zuchtte ik zachtjes. 'Heel graag zelfs!' Ze haalde haar gezicht bij mijn nek aan. Ze keek mij aan met kleine pretoogjes terwijl ze haar lippen een aantal keer op die van mij drukte. Ik lachte terwijl ik Beck aankeek.
    'Gelukkig,' zei ik zachtjes en keek eventjes blozend omlaag. 'I-ik dacht dat je na vanochtend niet meer met mij wou douchen,' vervolgde ik zachtjes. Eventjes keek ik omhoog naar Beck, maar al gauw weer verlegen omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Gelukkig." zegt hij zacht en kijkt blozend omlaag. "I-ik dacht dat je na vanochtend niet meer met mij wou douchen." vervolgt hij zacht en hij kijkt even op naar mij maar al snel weer verlegen omlaag. Ik giechel er zacht om.
    "Dat wil ik wel, je hebt toch gezegt dat je het niet meer zou doen?" vraag ik en leg mijn vinger onder zijn kin. Ik druk zijn gezicht wat omhoog zodat hij mij wel aan moet kijken en glimlach.
    "Ik geloof je en vertrouw op je." verklaar ik daarna en bezegel het met een lange maar tedere en zachte kus op zijn lippen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat wil ik wel, je hebt toch gezegt dat je het niet meer zou doen?' vroeg ze na eventjes zacht te hebben gegiecheld. Haar vinger legde ze onder mijn kin die ze omhoog duwde zodat ik haar wel aan moest kijken. Gelukkig glimlachte ze.
    'Ik geloof je en vertrouw op je,' verklaarde ze en ze bezegelde dat met een lange maar tedere en zachte kus op mijn lippen. Mijn adem stokte eventjes en sloot genietend mijn ogen. Ik durfde mij voor een moment niet te verroeren. Ze geloofde en vertrouwde mij. Een tijdje vergat ik te ademen, maar dat maakte mij niet uit. Ik was bang dat als ik het wel deed dat ik dan daarmee het moment verpeste.
    'Dank je,' was het enige wat ik eruit weet te persen en het kwam er ook nog eens piepend uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hoe zijn adem stokt en we zitten beiden muisstil, op mijn hard kloppende hart na dan. Ik leg mijn hand op zijn wang en blijf hem kussen.
    "Dank je." piept hij uiteindelijk. Ik glimlach en maak onze lippen van elkaar los waarna ik hem aankijk.
    "Bedankt voor wat? Je moet jezelf bedanken dat je zo overtuigend kan zijn." zeg ik en ik prik hem even kort in zijn zij waarna ik lach. Oh, wat heb ik dat altijd graag bij iemand willen doen! Ik heb het zovaak gezien maar nooit uitgevoerd. Dat ik het nu kan uitvoeren geeft me een nieuw soort zelfvertrouwen en ik heb het gevoel dat ik een groot obstakel overwonnen heb.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Het was maar goed dat ze haar lippen van die van mij afhaalde, anders was ik nooit goed gaan ademen.
    'Bedankt voor wat? Je moet jezelf bedanken dat je zo overtuigend kan zijn,' zei ze en ze prikte kort in mijn zij waarna ze lachte. Ik lachte zachtjes en liet mij wat buiten adem tegen haar aanleunen.
    'Bedankt dat jij mij geloof en vertrouwd,' zei ik zachtjes. 'Dat doe jij toch echt zelf en niet ik,' vervolgde ik en ik verstopte mijn gezicht in haar nek.
    'Wanneer mag ik het goedmaken?' vroeg ik toen. Ik had nog geen flauw idee hoe ik het goed wou maken, ik wist wel dat ik gewoon wou douchen. Ik wou daar nog geen risico's nemen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en laat zich buiten adem tegen mij aanleunen.
    "Bedankt dat jij mij geloof en vertrouwt. Dat doe jij toch echt zelf en niet ik." zegt hij en hij verstopt zijn gezicht in mijn nek. "Wanneer mag ik het goedmaken?" vraagt hij een beetje onverwachts. Ik denk na en terwijl ik nadenk, streel ik weer door zijn haar met mijn hand.
    "Ik weet het eigenlijk niet. Ik zou normaal vanavond gaan douchen." zeg ik. "Maar als jij beter plannen hebt mag je die ook best vertellen hoor. Heb ik niets op tegen." Ik giechel zachtjes en ga door met mijn hand door zijn haar heen.


    Your make-up is terrible