• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    [LostMagic en Aragog, jullie hebben beiden een hunter. Als jullie ze nou vast samen laten komen in het hoofdkwartier, zal ik Perdu even een berichtje sturen zodat ze straks kan reageren als ze er is met haar gevangen genomen heks. Is dat een goed idee?]


    Your make-up is terrible

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja, is goed. ;D. LostMagic, hoe ontmoeten ze elkaar? Gewoon buiten, of..?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    [LostMagic en Aragog, jullie hebben beiden een hunter. Als jullie ze nou vast samen laten komen in het hoofdkwartier, zal ik Perdu even een berichtje sturen zodat ze straks kan reageren als ze er is met haar gevangen genomen heks. Is dat een goed idee?]


    [Het is intussen Souvenir, denk dat ik het gemeld heb. Maar toch:
    Perdu --> Souvenir.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Ja, dat is waar ook sorry. Maar ik hoef je dus niet meer te berichten haha. Nu kan jij tenminste ook weer iets doen.]


    Your make-up is terrible

    Ian Sadler
    Ik slenter terug naar het hoofdkwartier.
    Ik loop door de deur en kijk even om me heen tot ik iemand zie die ik ken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ook goed :')]
    Katherine Chérie Molyneux - hunter
    Het getik van mijn hakken galmden door de lege straten. Ik hield van hakken, ik voelde me er.. vrouwelijker door.
    Uiteindelijk kwam het hoofdkwartier in zicht, en ik knoopte alvast mijn jas open.
    Ik liep naar binnen, en zag Ian al.
    ''Hallo, Ian,'' glimlachte ik. Door mijn franse accent kon ik de 'H' nog niet geweldig goed uitspreken, iets waar ik me aan ergerde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kga doen alsof dat hij even op vakantie of zo geweest is.]

    Ian Sadler
    'Hey.' glimlach ik naar haar. 'Blij dat ik weer terug ben.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Chérie Molyneux | Hunter
    Ik knikte instemmend.
    ''Hoe was je vakantie?'' vroeg ik hem, om vervolgens mijn jas uit te trekken en nonchalant over een rugleuning van de stoel te gooien.
    Ik haalde even een hand door mijn blonde, golvende lokken aangezien de wind er voor heeft gezorgd dat ze door de war zaten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian Sadler
    'Kon beter. Veel te veel aandacht beluste meiden.' zucht ik. Serieus... 'Wel geen heksen of zo gezien. Eigenlijk was het behoorlijk saai.' lach ik. 'En hoe gaat het hier?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Chérie Molyneux | Hunter
    Ik grinnikte even. ''Dacht dat jongens dat niet zo erg zouden vinden?'' vroeg ik met een lichte, spottende ondertoon.
    ''Geweldig. We hebben een heks gevangen,'' grijnsde ik. Eindelijk weer eens succes na al die jaren.

    [Ze hadden haar al, toch?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Yes. Ze ligt in het ziekengedeelte omdat ze in haar been is geschoten.]


    Your make-up is terrible

    [Ah, oké. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian Sadler
    '1 of 2 of 3 niet. Stuk of 8? Wel. Gewoon omdat ik kan surfen. Typisch.' Ik zucht. 'Een heks zeg je? Dat is bijzonder. Heb ik dat nu weer gemist.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Chérie Molyneux | Hunter
    Ik grinnikte.
    ''Ja, ze ligt in het ziekengedeelte. Ze is in haar been geschoten,'' zei ik nonchalant, en haalde lichtjes mijn schouders op.
    We hadden allemaal nu ook weer wat hoop gekregen, meer motivatie om eventueel andere heksen te vinden. De sfeer was hier nu stukke beter, gelukkig.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''