• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Ian Sadler
    'Hm, zullen we even gaan kijken?' stel ik haar vragend voor.
    Ik leun tegen de muur aan en kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan wachtend op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Chérie Molyneux | Hunter
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Is goed,'' zei ik toen.
    Ik leidde Ian naar het ziekengedeelte, en aangezien het getik van mijn hakken duidelijk te horen was zou die heks vast wel weten dat ze even een bezoekje kreeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [welke heks is het eigenlijk?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Susanna]


    Your make-up is terrible

    [Susanna, Nikki was eerst.]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:09 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik loop met haar naar de ziekenafdeling. Daar ligt de heks dus. Ze ziet er nog jong uit en heeft bruine haren. 'Is dat haar?' vraag ik Katherine. 'Hoe oud is ze wel?' vraag ik fronsend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna

    Eindelijk zie ik eens mensen. Ik heb net mijn ogen geopend en ik had het gevoel dat ik jaren geslapen had. Ik hoop dat het heksen zijn. Jaja, ik ben terug en ga geen woord lossen. Het enige wat mijn doel is, is terug naar de coven gaan. En wel snel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise Wolf Hunter.
    Op een gegeven moment staan we beide voor de trap en ik onderdruk de ongemakkelijke blik in mijn ogen, waardoor ik nog steeds zwijgzaam toe kijk. Angelica gaat naast hem op de trap zitten, maar ik blijf staan en doe mijn armen over elkaar. Het is beter als ik nu niets zeg, hun zelf laat praten, tenzij ze mijn mening vragen natuurlijk.
    “Ik hoop dat je je niet al te erg verveeld heb. Het spijt me echt van het oponthoud.” Kyle keek haar aan en haalde vervolgens zijn schouders op. “Ik heb me niet echt verveeld Angel. Dus het maakt niet echt uit. Mijn gedachten hebben mij wel bezig gehouden. Hoe veel tijd is het eigenlijk al ondertussen voorbij gegaan? Ik heb daar niet zo op gelet namelijk.” Ik zie hoe Angel iets op haar lip bijt terwijl ze lichtjes haar schouders ophaalt, waardoor ik kan merken dat ze zich nu niet echt goed op haar gemak voelt, of in ieder geval niet weet hoe ze ermee om moet gaan. Iets dat ik wel kan snappen.
    “Ik weet het niet, Kyle. Ik heb er eerlijk gezegd ook niet zo op gelet.” Hierna wierp ze even een blik op mij en omdat ik net mijn blik door de hal liet gaan, keek ik snel op in haar ogen, waardoor ik de hulp blik goed zag. Ze wist dus niet wat ze moest doen, wat ik al aan haar merkte. Ze keek kort hierna weer terug naar Kyle met hetzelfde glimlachje op haar lippen. Goed, ik zal ze beide op weg helpen…
    Ik kuchte alsof ik last had van mijn keel en wreef even over mijn adamsappel heen terwijl ik luid slikte en wat om me heen keek. Hierna pakte ik mijn mobiel uit mijn kontzak en klikte op het middelste knopje waardoor het scherm oplichtte. Er was zeker driekwartier voorbij gegaan, als het niet meer was. Zuchtend keek ik op en terwijl ik mijn mobiel terug in mijn kontzak deed, richtte ik mijn blik op Kyle en zei, “Er is ongeveer een uur voorbij gegaan, nogmaals mijn excuses, man. Dit is serieus de eerste keer dat ik zo tegen Angel deed, je snapt wel waarom ik het deed. Ik zei het je.” Na mijn kleine ‘help poging’ keek ik naar Angel met een klein glimlachje op mijn mond. “Volgens mij is het een goede tijd als jullie elkaar bijpraten…” Ik knikte even als teken dat het echt het beste was en maakte me rechtsomkeert. “Als jullie me nodig hebben… Ik zit in de keuken met nog een bak koffie,” Ik glimlachte naar beide, maakte van mijn hand een soort pistool en gebaarde in één korte beweging gedag, waarna ik naar de keuken liep.

    (Snappen jullie een beetje wat ik met dat gedag bedoelde? Anders moet ik het even proberen op te zoeken..)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Jawel. Blaise is geweldig.]


    Your make-up is terrible

    LostMagic schreef:
    Ian Sadler
    Ik loop met haar naar de ziekenafdeling. Daar ligt de heks dus. Ze ziet er nog jong uit en heeft bruine haren. 'Is dat haar?' vraag ik Katherine. 'Hoe oud is ze wel?' vraag ik fronsend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Aragog??]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Chérie Molyneux | Hunter
    Ik knikte, en een minachtende blik verscheen op mijn gezicht bij het kijken naar de heks.
    ''Ik heb geen idee, veertien? Vijftien?'' mompelde ik, terwijl mijn wenkbrauwen zich in een lichte, bedenkelijke frons krulden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian Sadler
    Het is alsof ze me een klap in mijn gezicht gegeven heeft. Ze heeft dan dezelfde leeftijd als Elena, mijn kleine zusje. 'Katherine... kan ik haar even alleen spreken?' zeg ik kortaf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine Chérie Molyneux | Hunter
    Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Eh- Oké?'' mompelde ik met een vragende ondertoon, en liep toen de kamer uit.
    Vreemd, waarom deed hij opeens zo raar?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian Sadler
    Ik kijk Katherine na als ze wegloopt en als ik zeker weet dat ik en het heksje alleen zijn, pak ik eens stoel en zet hem naast haar bed. Ik kijk even bezorgt naar het meisje. Het is een heks, Ian. zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik schud mijn hoofd. Ze is even oud als Elena. Het is alsof mijn grote broer instinct weer naar boven komt. 'Hoe oud ben je?' vraag ik het meisje zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'