• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Ian Sadler
    Ik knik aarzelend. 'Kan je staan? Of moet ik je dragen?' vraag ik haar.
    Ik weet dat het misschien een ontsnappingspoging is maar ik gun haar deze kans.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ik zie in zijn ogen dat hij me door heeft, maar ik zal niet opgeven. 'Het lukt wel, denk ik', zeg ik na een poosje twijfelen. Ik zwier mijn benen uit mijn bed en glimlach als mijn blote voeten de koude grond raken. Stapje per stapje en heel erg traag stap ik richting de deur. Ik weet nu al dat ik nooit sterk genoeg ben om weg te lopen, maar dan heb ik deze kans tenminste niet verkeken. En ik kan hem nog altijd betoveren. Ik neem zijn hand vast als ik door mijn knieën zak.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Katherine Chérie Molyneux - hunter
    Het duurde nu wel heel lang met Ian.. wat wou hij van die heks?
    Ik stond op, en liep op mijn gemakje richting de ziekenboeg. Eenmaal aangekomen trok ik nietsvermoedend de deur open, en zag toen hoe hij haar hielp met opstaan.
    ''Ian! Wat doe je?!'' siste ik kwaad.

    [Imma spoilerrrrrrrrr 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian Sadler
    'We gaan gewoon even lopen. Doe normaal jah! Dat been gaat niet genezen door gewoon te liggen!' grom ik Katherine toe. Ik laat Susanne op mij leunen en loop langs Katherine .


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine - Hunter
    Ik pakte Ian ruw bij zijn arm vast. ''Doe niet zo achterlijk! Ze gaat weglopen, idioot,'' siste ik, en keek hem doordringend aan. Waar had hij last van? Had ze hem gehersenspoeld met haar rare spreukjes ofzo?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian Sadler
    'Ze kan bijna niet op haar benen staan!' grom ik haar toe. 'Ze kan zelf niet naar de deur lopen zonder bijna te vallen.' En ik trek mijn arm los. 'En nu gaat deze "Idioot" even menselijk zijn en een kleine wens inwilligen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine - Hunter
    ''God, nooit geweten hoe naïef jij kon zijn, zeg. Waarschijnlijk acteert ze dat gewoon, of wachten er buiten een paar van die zielige heksjes,'' zei ik, en wierp even een minachtende blik op de heks.
    ''Prima,'' siste ik toen. ''Maar als dát wegloopt, weet je dat je niet meer welkom bent,'' zei ik tegen Ian met een dreigende ondertoon, en liep toen van hem weg. Ongelooflijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian Sadler
    'Dat wist ik al.' mompel ik. 'Olive, ik ga je dragen. Jij kan onmogelijk die trap af.' zeg ik alsof er niets gebeurt is. Ik til haar op en loop naar beneden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.

    Niet meer welkom? Idioot? Naïef? Ik weet opeens dat het niet zo een goed plan is om weg te lopen, dan maak ik het leven van Ian kapot. Dat verdient hij niet. Ik houd zijn hand stevig vast, ookal is hij een hunter... Opeens deelt hij doodgewoontjes mee dat hij me de trap af gaat dragen en het moment daarna voel ik mijn benen in de lucht gaan. En hij heette me Olive, nog nooit heeft iemand dat gedaan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 11:13 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kyle Dyer

    'Sommige mensen doen dat nou eenmaal graag. Ik ben blij dat jij dat niet doet, zo iemand heb ik nodig. Ik ben echt blij dat je wilt blijven, heel erg blij,' zei ze na haar schouders te hebben opgehaald. 'Het spijt me echt zo erg dat dit net vandaag moest. Alles loopt een beetje door de war op het moment, door mijn eigen domme fouten maar dat had je vast al door. Het spijt me echt echt echt en ik beloof dat het niet meer gebeurt.' Ze strekte haar benen uit en keek vervolgens naar haar wiebelende tenen. Ik lachte om haar wiebelende tenen en gaf haar een zachte, speelse duw.
    'Het is al goed Angel. Kom hier,' zei ik, deed mijn armen om haar heen en drukte haar eventjes flink tegen mij aan. 'Alleen op één voorwaarde,' zei ik en ik duwde haar iets van mij af zodat ik haar goed kom aankijken. 'Ik wil jou zo min mogelijk in zakelijke kleding zien. Tenzij, je naar je werkt gaat of er net vandaan komt. Is dat een deal?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ian Sadler
    Ik neem haar mee naar buiten en zet haar dan voorzichtig neer. 'Waar wil je naartoe?' vraag ik haar en glimlach. De hunters kunnen nu even mijn rug op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna [Olive voor Ian (;]| Heks

    Ik lig als een zak aardappelen over zijn schouder en wiebel met mijn benen. Als hij me neerzet vraagt hij waar ik naartoe wil. 'Naar de stad, een ijsje eten.' Ik glimlach ondeugend.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ehm vraagje... moeten ze dan niet met de auto???]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Laten we zeggen van niet. (:]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [ok]

    Ian Sadler
    Ik glimlach en knik toegevend. 'Laten we dan maar gaan.' lach ik. Ik leg haar arm om mijn schouder zodat ze kan steunen en loop traag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'