• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Sirens


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - - -


    - Blaise Wolf Hunter Frey
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Thomas Robbin Willson Souvenir


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik zag haar op haar lip beet en hoe ze haar schouders lichtjes ophaalde.
    'Ik weet het niet, Kyle. Ik heb er eerlijk gezegd ook niet zo op gelet,' vertelde zij mij. Ze wierp een blik op Blaise. Ik had amper door dat hij er ook bij was gaan staan. Ik zuchtte iets onbedoeld. Ze keek mij weer aan met hetzelfde glimlachje. Blaise hoorde ik kuchen. Ik keek hem aan en vroeg me af waar hij las van had.
    'Er is ongeveer een uur voorbij gegaan, nogmaals mijn excuses, man. Dit is serieus de eerste keer dat ik zo tegen Angel deed, je snapt wel waarom ik het deed. Ik zei het je,' vertelde hij nadat hij op zijn mobiel had gekeken. Zijn mobiel zag er totaal anders uit dan die van Angel.
    'Volgens mij is het een goede tijd als jullie elkaar bijpraten…' zei hij en draaide zich om om vervolgens weg te lopen. Hij zei nog wat, maar ik luisterde al niet meer. Bijpraten.. Ik keek Angel weer aan met mijn hoofd iets wat schuin.
    'Weet je nog steeds heel zeker dat je mij hier in wilt laten trekken Angel?' vroeg ik aan haar. 'Vertel eens nu precies waarom je mij hier in laat trekken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als Blaise begint te kuchten weet ik dat hij weer eens voor mijn reddende engel zal spelen. Ik hoor hem slikken en hij pakt zijn mobieltje, een moderner ding dan dat van mij. Ik ga niet zo geweldig samen met technologie. Hij kijkt zuchtend op en stopt zijn mobiel weg. Zijn blik richt hij op Kyle.
    "Er is ongeveer een uur voorbij gegaan, nogmaals mijn excuses, man. Dit is serieus de eerste keer dat ik zo tegen Angel deed, je snapt wel waarom ik het deed. Ik zei het je." Na die woorden kijkt hij naar mij met een klein glimlachje en ik glimlach opgelucht terug, hij is perfect. "Volgens mij is het een goede tijd als jullie elkaar bijpraten... Als jullie me nodig hebben… Ik zit in de keuken met nog een bak koffie." zegt hij nadat hij rechtsomkeer heeft gemaakt. Hij glimlacht naar ons, maakt van zijn hand een soort pistool en gebaart in één korte beweging gedag, waarna hij naar de keuken loopt. Ik glimlach wat afwezig in de richting van de keuken. Als ik naar Kyle terug kijk zie ik dat hij zijn hoofd schuin naar mij houd.
    "Weet je nog steeds heel zeker dat je mij hier in wilt laten trekken Angel?" vraagt hij aan mij en ik knik licht. "Vertel eens nu precies waarom je mij hier in laat trekken?" Ik slik eens en besef dat hij waarschijnlijk weet wat ik allemaal gezegd heb tegen Blaise. Heeft hij dan alles gehoord? Dat kan hij nooit in die korte tijd van Blaise hebben en hij zou het waarschijnlijk niet eens vertellen. Ik zucht en veeg mijn obstinate krullen aan de kant.
    "Ik weet dat ik een beetje egoïstisch over kan komen, maar ik wil gewoon eens wat anders. Gezelschap, niet meer alleen zijn. Gewoon iemand helpen. Uiteraad wel iemand waarvan ik denk dat diegene het verdiend en die ik aardig vind." probeer ik mijn egoïstische daden alsnog een beetje goed te praten maar ik weet dat het gewoon hopeloos is. "Ik snap het als je niet meer wilt." zucht ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik weet dat ik een beetje egoïstisch over kan komen, maar ik wil gewoon eens wat anders. Gezelschap, niet meer alleen zijn. Gewoon iemand helpen. Uiteraad wel iemand waarvan ik denk dat diegene het verdiend en die ik aardig vind,' vertelde ze en ik was blij dat ze niet loog. Althans, als ze nu loog dan had ze zonet ook tegen Blaise gelogen.
    'Ik snap het als je niet meer wilt,' zuchtte ze vervolgens. Ik dacht beetje na over haar woorden. Ik kon haar aanbod nu gewoon afslaan. Ze gebruikte me gewoon, maar aan de andere kant gebruikte ik haar. Toch? Het was dan wel haar eigen aanbod, maar alsnog. Ik gebruikte het.
    'Dank je dat je niet loog,' zei ik zacht tegen haar en staarde vervolgens een beetje over de trap heen. 'Alleen zo net zei je het alleen iets anders. Ik zag eruit als iemand die verzorgd moest worden. Alleen om die reden wou ik in eerste instantie niet meer je bod aannemen. Ik kan voor mijzelf zorgen. Misschien wat lastiger dan anderen, maar ik kan het. Ik ben gezond.. Ik mankeer niets.' Ik zuchtte eventjes. 'Maar ergens is het wel fijn om te horen dat je niet de eerste beste hebt gekozen. Ik zou graag willen blijven als dat nog mag. Verdien ik het?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dank je dat je niet loog." zegt hij zacht en hij staart over de trap heen. Nu weet ik wel zeker dat hij alles gehoort heeft en iets zegt mij dat Blaise dat weet. Waarom zou hij ons anders alleen laten omdat we dingen bij moeten praten?
    "Alleen zo net zei je het alleen iets anders. Ik zag eruit als iemand die verzorgd moest worden. Alleen om die reden wou ik in eerste instantie niet meer je bod aannemen. Ik kan voor mijzelf zorgen. Misschien wat lastiger dan anderen, maar ik kan het. Ik ben gezond... Ik mankeer niets." Hij zucht eventjes. "Maar ergens is het wel fijn om te horen dat je niet de eerste beste hebt gekozen. Ik zou graag willen blijven als dat nog mag. Verdien ik het?" Ik kijk Kyle wat wanhopig aan.
    "Ik denk dat ik het zojuist een beetje verkeerd verwoord heb. Ik wil gewoon niet meer beschermd worden maar gelijkwaardig zijn. Ik hoef je niet persé te verzorgen, ik kon alleen niet zo snel een ander woord bedenken." probeer ik uit te leggen maar ik heb het gevoel alsof het geen zin heeft en het allemaal van geen kant klopt. "Natuurlijk verdien je het. Als ik iets op prijs stel is het je rustige karakter en het feit dat jeniet de drang voelt om je overal mee te bemoeien." Er verschijnt een waarderend glimlachje op mijn lippen als ik naar hem kijk.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik keek weer haar richting op omdat ik toch wel nieuwsgierig was naar haar antwoord. Ik zag dat zij mij wanhopig aankeek.
    'Ik denk dat ik het zojuist een beetje verkeerd verwoord heb. Ik wil gewoon niet meer beschermd worden maar gelijkwaardig zijn. Ik hoef je niet persé te verzorgen, ik kon alleen niet zo snel een ander woord bedenken,' legde ze uit. Ik deed mijn hoofd iets schuin. Ik snapte het niet echt, maar dat kon ook aan mij liggen. 'Natuurlijk verdien je het. Als ik iets op prijs stel is het je rustige karakter en het feit dat jeniet de drang voelt om je overal mee te bemoeien,' vertelde ze en er verscheen een waarderend glimlachje op haar gezicht. Ik bloosde lichtjes toen ik het doorkreeg dat het een compliment was.
    'Dank je,' zei ik zacht en ik keek weer gauw naar voren. 'Die drang heb ik inderdaad niet. Het zijn mijn zaken niet, als het mijn zaak wel was dan werd ik er wel bij betrokken. Ik vind het raar dat als iemand zich met dingen bemoeid waar hij of zij helemaal niks mee te maken hebben. Waarom zou je met iets bemoeien wat jou niet aangaat?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lijkt lichtjes te blozen en kijkt snel weer weg van mij.
    "Dank je. Die drang heb ik inderdaad niet. Het zijn mijn zaken niet, als het mijn zaak wel was dan werd ik er wel bij betrokken. Ik vind het raar dat als iemand zich met dingen bemoeid waar hij of zij helemaal niks mee te maken hebben. Waarom zou je met iets bemoeien wat jou niet aangaat?" vraagt hij. Ik haal lichtjes mijn schouder op.
    "Sommige mensen doen dat nou eenmaal graag. Ik ben blij dat jij dat niet doet, zo iemand heb ik nodig. Ik ben echt blij dat je wilt blijven, heel erg blij." zeg ik. "Het spijt me echt zo erg dat dit net vandaag moest. Alles loopt een beetje door de war op het moment, door mijn eigen domme fouten maar dat had je vast al door. Het spijt me echt echt echt en ik beloof dat het niet meer gebeurt." zeg ik tegen hem. Ik strek mijn benen in mijn donkere jeans vooruit en kijk naar mijn wiebelende tenen.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    Wanneer ik in de keuken aankwam, probeerde ik mijn gedachten van het stel weg te werken door ze ergens ver weg te duwen. Het mocht echter niet baten, ze kwamen gewoon weer terug, als kakkerlakken. Ik moest ze gewoon dood stampen, schieten, iets.
    Daarom moest ik mijn nieuwsgierigheid doden met een bak koffie, dat zou vast helpen.
    Ik grinnikte zachtjes en iets hees om mijn gedachten en liep vervolgens gelijk naar het koffiezetapparaat. Een grote bak koffie, coming right up! Snel deed ik alles wat nodig was en probeerde in elk geval mijn gedachten niet nieuwsgierig af te laten leiden terug naar het gesprek van Angel en Kyle.
    Het gepruttel van het koffiezetapparaat brak mijn gedachten door, waar ik blij voor was, en niet veel later liep ik er alweer naartoe met mijn mok. De oude koffie gooide ik weg, spoelde vervolgens de mok even met water om en deed er weer nieuwe koffie tot de rand in. Er was nog een beetje over en daarom liet ik dus ook het apparaat even aan staan. Misschien wou Angel straks nog.
    Hierna liep ik terug naar mijn stoel en zakte iets onderuit, waarna ik een slok koffie nam. Onbewust waren mijn gedachten toch nieuwsgierig terug gegaan naar het gesprek. Zou het goed gaan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Susanna | Heks
    Na een heleboel gefluister loopt de jongeman naar me toe. Hij neemt een stoel en gaat zitten naast mijn bedd-. 'Hoe oud ben je?'Hij vraagt het vriendelijk, bijna moederlijk. Nou ja, vaderlijk in zijn geval. 'Zestien', ik twijfel even. 'Zestien menneer.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik bijt even op mijn lip. 'Je hebt ongeveer dezelfde leeftijd als mijn zusje.' Ik zucht. 'Hoe lang lig je hier al?' vraag ik haar dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks
    'Je hebt ongeveer dezelfde leeftijd als mijn zusje.' Hij slaakt een diepe zucht. 'Hoe lang lig je hier al?' Dat is de vraag waar ik bang voor ben. Ik heb namelijk geen idee. 'Het spijt me, maar ik weet het niet. Ik heb geslapen, maar weet niet juist hoelang.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    Ik glimlach even. 'Ik ben net terug van vakantie. En op dit moment wou ik dat ik terug kon. Je lijkt echt veel op mijn zusje Elena.' Ik kijk haar vol medelijden aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nog een hunter die met Katherine wilt praten? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Susanna | Heks.
    'Elena.' Ik ken die naam van ergens, maar van waar in hemelsnaam? 'Hoi, ik ben Susanna Penn. Susanna Olive Penn, maar zeg maar Susanna, of Olive, of Penn.' Ik glimlach nerveus, deze jongen lijkt me aardig. Totdat, totdat ik me herinner dat er een kans is dat hij een hunter is. Ik heb al een plan in mijn hoofd. Hij moet dan wel meewerken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ian Sadler
    'Ian Sadler, noem me maar Ian.' Ik zucht 'Als ik grof tegen je doe als er anderen bij zijn mag je dat niet persoonlijk opvatten. Als ze wisten dat ik zo tegen je doe zou je alleen meer in de problemen geraken. Ik ben hunter.' Dat laatste fluister ik erachter. 'Al wil ik op dit moment liever gewoon zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Susanna | Heks.
    Ookal wist ik dat hij een Hunter was, ik schrok toch toen hij die woorden stilletjes achter zijn zin fluisterde. 'Ah, ik heb nogal een hekel aan hunters, vooral omdat een van je collega's me niet al te vriendelijk in het been heeft geschoten.' Ik glimlach een beetje groen. 'Zou je me mee kunnen nemen naar buiten voor een wandeling? Alsjeblieft, Ian?'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28