• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ze begint te fiemelen aan mijn broeksrand en ik kreun gefrustreerd. 'Plaag me niet zo.' mompel ik en druk nu kleine kusjes in haar nek en bijt zachtjes in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach als ik zijn woorden hoor. Hi drukt kleine kusjes in mijn nek en bijt dan in mijn oor. Ik kreun ook zachtjes. 'Je plaagt
    mij ook,' fluister ik naar hem. En ik blijf friemelen bij zijn broek. Dan ga ik iets lager met mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik plaag jouw omdat je mij plaagt.' fluister ik hees in haar oor. Ik streel zachtjes haar blote arm zodat er kippevel ontstaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er verschijnt kippenvel op mijn onderarm. 'ik plaag jou omdat je leuk bent,' zeg ik lachend. En ik ga weer lager met mijn hand en laat hem zachtjes gaan over zijn kruis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun en voel hoe ik een stijve krijg. Ik kijk beschaamt weg al is het een natuurlijke reactie als een meisje daar wrijft. Ik zou nu ook iets moeten doen om haar te plagen. Ik grijns en kruip met mijn hand tussen haar benen waar ik een lichte druk op haar slipje uitoefen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grijns als ik voel hoe Jake een stijve krijgt. Dan grijnst hij ook ineens en met zijn hand gaat hij tussen mijn benen. Hij oefent lichte druk uit op mijn slipje. Ik kreun zachtjes en voel hoe ik nat word. 'Je plaagt me!' zeg ik dan. Hij pakt me terug. Ik doe Jake zijn broek een stukje open zodat ik zo bij zijn boxer kan. Ik ga weer met mijn hand over zijn kruis. En dan zachtjes met mijn nagels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar verlangend aan en kruip met mijn hand in haar slipje zodat ik haar nu rustig kan vingeren. Ik kus ondertussen haar nek, haar kin, haar mondhoek, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij begint me zachtjes te vingeren en kust me ondertussen en ik word gek. Ik kreun iets harder. 'Jake,' mompel ik verlangend. Ik krijg het voor elkaar om zijn broek verder naar beneden te krijgen. Dan doe ik met moeite zijn boxer om zijn stijve heen. Ik kreun weer en begin dan Jake af te trekken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun als ze me begint af te trekken en begin wat sneller te vingeren. Mijn mond zakt af naar haar borsten. Ik doe stop even met vingeren en doe haar kleren en ondergoed uit zodat ze nu naakt voor me ligt. Ik vinger haar weer verder en plaats kusjes op haar borsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij vingert me sneller en ik kreun harder. Zijn lippen zakken af naar mijn borsten. Maar dan stopt hij en kleedt mij helemaal uit. Ik lig naakt voor hem. Hij vingert me weer en drukt kusjes op mijn borsten. Ik kreun weer en kan er niet mee stoppen. Ik begin hem sneller af te trekken en dan kleed ik hem helemaal uit. Wel zo eerlijk. Ik trek hem weer af en kreun ook, dit is echt plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Zullen we maar?' vraag ik hijgend en kreun hard. Ik laat haar borsten nu even met rust en richt me weer op haar nek. Mijn vingers gaan nog steeds snel in en uit haar en ik wacht op een antwoord of een knikje die me toestemming heeft


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    ik kreun weer, misschien plaag ik hem wel weer. 'Nee,' zeg ik lachend hijgend. En ga door met hem aftrekken, dan stop ik ineens. 'Grapje, ja.' en ik hijg weer en kreun. 'Doe het.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik trek mijn hand weg en stoot voorzichtig in haar en maak dan stootbewegingen. Ik hou haar heupen vast zodat ik haar wat naar me toe kan trekken en het gemakkelijker gaat. 'Wil je je benen weer?' vraag ik aarzelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij stoot in me, hij doet het voorzichtig. Net wanneer hij het vraagt sla ik mijn benen om zijn middel. Ik beweeg me. En het is weer zo heerlijk. Ik kreun een keer hard. Ik ben echt opgewonden. Ik heb stijve tepels. Ik ga met mijn nagels over zijn borstkas. En kreun zijn naam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en stoot wat sneller en dieper. Ik steun op een hand en met mijn andere hand masseer ik eerst haar tepels en dan haar clitje om haar nog meer te laten genieten. Leslie kreunt mijn naam waardoor ik nog meer opgewonden raak en ook begin te kreunen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'