• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er komt een warm gevoel in mijn buik. Jake laat me genieten en kreunen en hijgen. Hij streelt eerst mijn tepels en daarna mijn clitje. Het voelt zo verdomd goed. En het wordt opperbest als Jake ook kreunt. Ik kus hem dan om onze kreunen te smoren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Als ze me kust, glimlach ik lichtjes en voer het tempo nog wat op. Ik sluit genietend mijn ogen en beantwoord haar zoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij voert het tempo op en ik voel dat ik bijna klaar kom. En ik beweeg nog steeds mee. Dan kom ik me een harde kreun klaar maar ik blijf doorgaan, doorgaan tot Jake klaar zal komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grijns als ze klaarkomt en wil stoppen maar ik voel hoe ze blijft doorgaan dus stop ook niet maar drijf het tempo nog een beetje op. Ik klauw mijn handen in de lakens en kom met een luide zucht klaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel hem in me klaarkomen. En dan realiseer ik me dat we iets zijn vergeten. 'Shit,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar even aan als ze 'shit' mompelt. Ik denk even na waarom ze dat mompelt. 'Geen condoom.' fluister ik ontzet en kijk haar schuldig aan. 'Door al dat plagen en gek doen ben ik het vergeten.' Ik ga rechtzitten en zet mijn handen in mijn haar. 'Fuck...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Geen condoom,' fluistert Jake ontzet, hij kijkt me schuldig aan. 'Door al dat plagen en gek doen ben ik het vergeten.' hij gaat rechtop zitten met zijn handen in zijn haar. 'Fuck,' zegt hij. Ik schud even mijn hoofd. 'Het hoeft helemaal niet zo te zijn.' zeg ik dan. 'Dat Alexi en Axton pech hadden, betekent niet dat wij dat hebben.' ik kijk even naar Jake. 'Weet je wat, ik neem desnoods de morningafter pil.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar nog steeds schuldig aan. 'Sorry, ik had moeten nadenken. Het is allemaal zijn schuld.' Ik knijp mijn ogen stijf dicht en laat dat zinnetje nog een paar keer door mijn hoofd gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake. 'Nope,' zeg ik dan. 'Dat is het niet.' en dat is het enige wat ik zeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dat is het wel Leslie.' zeg ik en sta op. 'Als ik ook maar een greintje hersenen had zouden we niet in deze situatie zitten.' en hoe laf het ook is... ik loop naar buiten, de gang op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [HAHAHAHA NAAKT LOOPT HIJ DE GANG OP]

    Leslie Day
    Ik loop achter Jake aan, met de deken om me heen. 'Ehmm.. Jake... Je bent naakt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ren vlug mijn kamer weer in, kleed me aan zonder een woord te zeggen. Niemand was buiten dus niemand wist het.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt geen woord meer. Ik kijk zwijgend toe. Dan kleed ik me ook aan. 'Jake,' zeg ik zuchtend. 'Het is niet jouw schuld. Ik was degene die plaagde en je uitdaagde.' en ik kijk hem aan. 'En ik ben heus niet zwanger.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ga morgn reageren, kmoe slapen nu]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik zucht en besluit gewoon niets meer te zeggen. Ze weet niet of ze zwanger is of niet. En als ze zwanger zou zijn weet ik ook wel dat het mijn schuld is en dan pak ik mijn verantwoordelijkheden ook wel op net als Ax en Alexi. Ik kijk haar even kort aan maar wend dan snel mijn blik af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'