• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry ;D gimme a sec, moet even in ander rpg reageren]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Maakt niet uit XD Ik kan nog wel even wachten ^-^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Je bent niet dik!' roep ik ontzet. Ik kruip naast haar op het bed. 'Sorry liefste Leslie, wil je me vergeven?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen en draai me op mijn zij naar hem toe. 'Ik vind mezelf ook niet dik,' zeg ik glimlachend. 'En ja, tuurlijk vergeef ik je. En weet je wat, ik hoef er niets voor terug.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en leg mijn ene arm om haar middel. 'Lucky me.' grinnik ik. 'Ik heb honger.' zeg ik droog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en druk kort mijn lippen op die van hem. 'Dan moet je wat gaan eten,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grijns en spring van mijn bed om te zoeken naar eten. 'Wie heeft er een snoepvoorraad mee?' mompel ik en kijk eerst bij Alexi haar bed en dan bij Axton. 'Got ya!' zeg ik en houd triomfantelijk een pak koekjes omhoog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet heel erg lachen. 'Die jongen heeft serieus alles. Een condoomvoorraad, een snoepvoorraad. Ik vraag me af wat voor voorraden hij nog meer heeft?' en ik neem een koekje van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Prisoner schreef:
    Amare Eastwood.

    Ik leg mijn hand op die van haar en glimlach. Ik zet mijn woede opzij en laat mijn begrip voor Sky komen. 'Hij heeft je gebroken?' Ik bijt even op mijn lip en denk dan na. 'Het enige wat dit nog betekent is dat hij het weer goed wil maken. En dat hij je niet kan laten gaan.' Ik wrijf over haar hand met mijn duim. 'Dit is een moeilijke beslissing en je weet wel wat het goede is. Als je niet naar je hart kan luisteren luister je naar je gevoel. Als je wel gaat ben ik enorm blij voor je en zal het hoe dan ook goed komen, maar als je niet gaat weet ik dat Daniël er alle begrip voor heeft. Zo kwam hij op mij over. ' Ik glimlach en geef haar dan een knuffel. 'Denk er gewoon goed over na, en als je hulp nodig hebt. Ik ben er altijd. Je hebt mijn nummer dus bel me gewoon en ik kom.' Ik lach even en zucht. 'Als je gaat, zeg maar tegen Nathan dat ik blij ben dat hij me in de steek heeft gelaten. Ik zal mensen maar minder moeten vertrouwen.' Ik haal mijn schouders op.
    'Ik hoop dat het goed komt tussen jullie.'


    Sky Leslie White
    Amare is echt heel lief voor me. En daardoor ontsnapt er juist een traan uit mijn oog. Ik wrijf hem weg. 'Dankje,' zeg ik. 'Ik denk niet dat Nathan je bewust in de steek heeft gelaten.' en ik kijk haar aan. 'Hij is meegegaan voor Daniël, en eigenlijk denk ik dat hij niet meer aan het optreden heeft gedacht.' ik kijk even naar Ryan en weer terug naar Amare. 'En dat zeg ik niet omdat je lief tegen mij doet, dat denk ik echt.' en ik denk het ook echt. 'Ik ben vrijdag jarig.. Morgen dus,' zeg ik. 'Daniël heeft het ticket gegeven voor mijn verjaardag.. Zou ik moeten gaan?' ik zucht en veeg nog een traan weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Morgen all... -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ehm... Don't know?' lach ik en steek zelf een koekje in mijn mond.
    'Mmmm chocolade!' roep ik en steek er vlug nog eentje in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sluit mijn ogen weer terwijl ik op Jake zijn bed lig. Ik ga niet slapen, gewoon genieten. 'Je bent een lieve vreetzak,' zeg ik dan glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Maar wel jouw vreetzak.' grinnik ik en druk snel een kusje op haar lippen voor ik me weer op de pak koeken stort. 'Ik denk dat Ax zijn voorraad zal moeten verstoppen anders eet ik alles op.' mompel ik.

    Alexi
    Ik knik en wacht tot hij de oprit oprijd. Ik stap dan uit en verstrengel mijn vingers met de zijne. Samen lopen we naar de voordeur en ik bel aan. 'Lexitje!' zegt mijn oma glimlachend als ze de deur opent en trekt me in een omhelzing. 'En wie is deze jongeman?' vraagt ze. ze heeft het nog niet door anders zou ze een beetje op haar hoede zijn. 'Oma, dit is Axton. Mijn vriendje.' zeg ik en ze glimlacht Axton warm toe. 'Ik ben Angela, leuk je te ontmoeten.' zegt ze.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Maar wel jouw vreetzak,' grinnikt Jake. En ik glimlach. Dan voel ik kort zijn lippen op die van mij. 'Ax hoeft het niet te verstoppen aangezien jij dadelijk alles al verstopt hebt. In je buik!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Neh, anders moet ik teveel trainen.' grinnik ik. 'Als je het niet erg vind houd ik mijn sixpack.' en ik klop even op mijn buik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'