• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan || Sterveling

    'Ik vroeg wat je vandaag vanplan was te gaan doen' Andwoorde ik grijnzend, zelf kon ik ook wel snel afgeleid worden, dat veranderde nog wel eens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena.
    "O," zei Elena en haar wangen werden rood. "Sorry, ja. Ehm- geen idee eigenlijk. Niks." zei ze stotterend. Elena geraakte maar moeilijk uit haar woorden. "En jij? Wat ga jij doen vandaag?"


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Ik laat me naast haar vallen en trek haar in mijn armen. 'Het was fantastisch.' zeg ik zachtjes en druk een kus op haar kruin. Ik zou zo wel kunnen blijven liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me in zijn armen. 'Het was fantastisch,' zegt hij zachtjes. Hij drukt een kus op mijn kruin. Ik glimlach. 'Jíj bent fantastisch,' zeg ik dan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Onze naakte lichamen liggen tegen elkaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel haar hartslag en glimlach zachtjes. Ik laat mijn hoofd gewoon op mijn kussen vallen en voor ik het weet ben ik in slaap gevallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Opeens voel ik Jake zijn rustige ademhaling. Hij is in slaap gevallen. Ik moet er om glimlachen. Zelf val ik vlak daarna ook in slaap, maar eerst heb ik de dekens over ons heen gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Is het avond?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [nee ochtend nog altijd maar Jake en Leslie, spijbelen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word weer wakker, na weet ik veel hoe lang. Ik draai me om, recht in het gezicht van Jake. We zijn beiden nog naakt. Ik was even vergeten dat ik hier lag. Ik druk een kusje op zijn neus. 'Jake, wakker worden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Jake, wakker worden.' hoor ik een stem zeggen en met tegenzin knipper ik met mijn ogen. Ik kijk recht in het gezicht van Leslie. 'Goeiemorgen.' fluister ik met een kleine glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik wist niet dat ik zo slaapverwekkend was,' zeg ik lachend. 'En goeiemorgen, alweer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dat ben je ook niet.' lach ik en sta op. 'Ehm... ok... waar liggen mijn kleren ook alweer?' mompel ik, wrijf door mijn haar en denk na.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach even. 'Gaan we niet in ons Adam en Eva kostuum?' zeg ik plagend. Ik loop richting de badkamer, daar liggen mijn kleren. 'Misschien liggen er kleren in je kast?' zeg ik lachend. En ik trek mijn kleren weer aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Juist.' mompel ik en loop naar mijn kast. Ik pak gewoon een willekeurige outfit en trek hem aan. Dan loop ik naar de badkamer om mijn haar een klein beetje te fatsoeneren. Ok misschien ben ik daar een beetje ijdel op. Iedereen die mijn haar aanraakt, vermoord ik. Behalve Leslie dan...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat bezig zijn met zijn haar. 'Oke, roep me maar over een maand,' zeg ik dan. 'Dan ben je toch wel klaar met je haar?' en ik druk een kus op zijn wang en ga dan op zijn bed liggen met mijn handen achter mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.