• Ik super nieuwsgierig ben asdfghkl. Oke dus 5 september is het mijn 17de verjaardag, en aangezien ik voor mijn 18de een feest krijg, is mijn moeder nu stiekem iets aan het plannen voor dit jaar. En vandaag kreeg ik een sms van haar want ze is op haar werk van 'Oh ja, 30 augustus vrijhouden, jouw B-day!' wat me dus nog meer nieuwsgierig en exited maakt want ik heb dus geen flauw idee wat we gaan doen. Dus momenteel ben ik helemaal asghksjkhfkqjfg. maar dat zal snel veranderen want binnen veertig minuten moet ik gaan werken snif
    Heb jij ook al eens zo een 'verassing' gekregen voor je verjaardag waar je niets van af wist? Zo ja, wat? :')


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Nee, ik nog nooit. :')
    Meestal bespreken we van tevoren wat ik wil hebben, maar ik vind het jammer dat ze zelf niet een beetje origineel zijn en me verrassen. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoop dat je een verrassing krijgt en geen verassing, maar neen, nog niet gehad.


    Has no one told you she's not breathing?

    mijn oudere zussen proberen me altijd nieuwschierig te maken naar hun cado door te zeggen dat ze het al hebben


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn zus wou een keer een suprise party voor me organiseren, maar een vriendin had het al aan me verraden.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik heb wel een hele grote verassing gehad al een paar keer hoor:')

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:04 ]


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Mijn beste vriendin en ik reizen altijd samen naar school met de bus, en vorig jaar op mijn verjaardag had ze net voordat ik instapte de buschauffeur overgehaald een liedje voor me te zingen. En toen begonnen een aantal mensen uit de bus spontaan mee te zingen (en ik mocht die dag gratis reizen, hollaaa). Maar meestal lijkt iedereen (inclusief mezelf) mijn verjaardag te vergeten, en dat vind ik niet eens zo erg. Zo belangrijk is het niet voor me. Ik weet ook nooit wat ik moet vragen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    nope, nooit. Ik krijg altijd geld en voor belangrijke verjaardagen een groot familiefeest ;p


    effort never betrays you

    Hiddlestons schreef:
    Nee, ik nog nooit. :')
    Meestal bespreken we van tevoren wat ik wil hebben, maar ik vind het jammer dat ze zelf niet een beetje origineel zijn en me verrassen. :C


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."