• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare Eastwood.

    Ik veeg de traan weg en glimlach. 'Misschien reageerde ik ook wel een beetje ehm, overdreven maar ik heb wat met het vertrouwen in mensen. Ik ben daar erg moeilijk in.' mompel ik dan en kijk haar aan. 'Als ik jou was zou ik gaan.' ei ik toen en knikte bevestigend. 'Dit is een kans die je niet snel meer zou krijgen.' Ik glimlachte en keek haar aan. 'En als je daar bent krijg je van mij toestemming om Nathan te slaan.' zeg ik dan met een lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ryan || Sterveling

    'Ryan Parker' Andwoord ik op haar vraag, 'Hoe heet jij?' Vraag ik haar vervolgens. Ze leek me aardig, maar heel veel wist in nog niet van haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik luister naar Amare. Ze vindt dat ik het moet doen. 'Maar moet ik dan geen spullen gaan pakken?' vraag ik dan. Ik schud mijn hoofd. Moet ik echt gaan? Ik ben er onzeker over, dadelijk wil hij het niet. 'Ik zal Nathan voor je dlaan' zeg ik dan. Een teken dat ik ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik ga nog steeds verder met de akkoorden van listen to your heart. 'Leslie Day,' zeg ik dan. Een meisje wat nu net een soort van is afgewezen door haar vriendje omdat ze de liefde hebben bedreven zonder condoom en hij zichzelf de schuld geeft en dan ineens niets meer zegt. 'Ben jij nieuw hier ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Eastwood.

    Ik grijns even. 'Dankjewel.' zeg ik en geef haar nog een knuffel. 'Heb je hulp nodig met pakken?' vroeg ik toen en glimlachte. 'Bel me trouwens als je daar aankomt. Ik wil weten dat het goed gaat.' zei ik nog streng en lachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ryan Parker || Sterveling

    'Hm.. Enigsins, een paar dagen geleden in iedergeval nog wel' Zeg ik met een korte glimlach. Het voelde langer dan een paar dagen, al was het nog maar pas.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ach, ik kom hier al een paar jaar,' zeg ik dan. 'Ik hoor eigenlijk gewoon al bij het meubilair.' en het nummer is afgelopen en ik zet de volgende akkoorden in van Somewhere only we know. 'Al aardige of leuke mensen ontmoet?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    'Tuurlijk bel ik je als ik aan kom!' zeg ik dan glimlachend. Met Amare praten heeft me moet gegeven. 'En als je zou willen helpen, graag.' en ik sta op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Eastwood.

    Ik glimlach. 'Is goed, ik sms Timo even.' zeg ik dan en meteen speelt er een glimlach op mijn gezicht.
    Die jongen maakte me gewoon spontaan aan het lachen. Don't worry, ben bij Sky xx
    Ik knikte. 'Let's go.' zei ik toen en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ineens word ik zenuwachtig.. Daniël en ik hebben elkaar 4 dagen niet gezien. Niet eens gesproken. Dadelijk zit het helemaal fout. We komen aan en ik doe de deur open. 'Ik heb geen idee wat ik moet meenemen,' zeg ik dan. 'Ik weet niet hoe lang ik er zal zijn..' en ik kijk even naar Amare. Ik pak in iedergeval mijn lievelings sneakers er al bij. 'DIe gaan sowieso mee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare Eastwood.

    Ik glimlachte en kneep even bemoedigend in haar schouder. 'Hey, ontspan. Het komt allemaal wel goed.' zei ik toen en glimlachte. 'Pak kleding mee voor een week. Je zal toch geen maand wegblijven?' vroeg ik toen. 'En anders koop je daar nog wel wat.' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ik glimlaxh naar haar. 'Oke, goed plan,' zeg ik dan. 'En nee, ik ben misschien de volgende dag alweer terug..' ik loop richting mijn kledingkast. Ik pak er een jurkje uit. 'Denk je dat Daniël deze leuk zou vinden?' vraag ik dan. En ik begin ondertussen nog meer kleren te pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Shit...' mompel ik als er me maar niet te binnen schiet. Ik zie nu plots dat Sky en nog een ander meisje ook in de kamer staan. 'Sky! Je moet me helpen!' zeg ik nu iets wanhopig. Nooit gedacht dat ik aan haar raad zou moeten vragen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik schrik als ik ineens Jake hoor, hem had ik niet gezien. 'Hallelujah Jake, je moet mij eerst helpen met mij reanimeren' ik leg een hand op mijn hart. 'Ik heb een halve hartverzakking gekregen joh.' en dan bekom ik van de schrik. Jake, de jongen die me kuste op de eerste dag doordat we uitdagend deden tegen elkaar, vraagt mijn hulp? 'Wat is er?' vraag ik dan. Ik kan hem wel helpen. 'Is het met school ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee, Leslie.' zucht ik 'Mijn vriendin.' voeg ik er nog even aan toe al weet ik niet echt of we een relatie hebben of niet. 'Ze is weggelopen na een meningsverschil en ik had haar achterna moeten gaan maar ben naar buiten gerent en ik wil het goed maken maar ik heb geen idee hoe en.. ik ben wanhopig.' ratel ik maar door.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'