• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wanneer Jake weer niets zegt begint het niet meer leuk te worden. 'Dan praat je toch lekker niet meer met me,' zeg ik bot. Ik loop weg zijn kamer uit. Richting weet ik veel waar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Goed gedaan, Jake. Nu is Leslie ook al weg.' mompel ik en zucht. Ik maak mezelf gewoon kapot door hier te zitten. Ik sta op en loop naar buiten, met kleren deze keer aan dus. Ik loop naar het binnenplein en steek over naar het bos.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het voelt rot als Jake niet eens achter me aan komt. Maar ik schud het van me af, en loop gewoon door. Ik kom uit bij het muziek lokaal. En ik ga gewoon zitten. Ik pak er een gitaar bij en speel gewoon wat akkoorden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik blijf tegen mezelf praten. Ik word gek denk ik...
    Ik wrijf even door mijn haar en besef dat ik weeral in fout ben. Fuck ik had haar achterna moeten gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht, en begin dan met spelen.

    If you ask me,
    How I'm doing,
    I would say I'm doing just fine.

    I would lie if I say that youre not on my mind


    Fuckzooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan || Sterveling

    'Ik zie jullie later wel weer' Deelde ik mee aan de mensen aan de tafel waarna ik opstond en de kantine uitliep, toen ik door de gang van het muzieklokaal liep hoorde ik iemand spelen en blijf ik in de deuropening staan. 'Klinkt mooi'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik kijk op, er staat een jongen in de deuropening. 'O ehmm.. Dankje,' zeg ik dan. Ik laat het nooit aan andere horen eigenlijk. Het is meer een zwakke uitlaatklep. 'Kan jij ook spelen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan || Sterveling

    'Niet heel goed, heb jaren geleden waarschijnlijk een paar maanden les gevolgd. De leraar werd gek van me' Gaf ik grijzend toe. Het was best een grappig gezicht geweest elke keer als hij weer geiriteerd raakte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ondanks dat ik me rot voel over Jake kan ik toch wel lachen om de jongen. 'arme leraar, als je het niet erg vindt, ga ik verder zingen.' en ik ga how to save a life zingen van The Fray.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik loop zuchtend terug naar mijn kamer en probeer iets te vinden hoe ik het terug goed kan maken met Leslie. Ik zucht weer en laat me op het bed vallen waar we nog geen kwartier geleden samen in lagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan || Sterveling

    'Arme leraar, als je het niet erg vindt, ga ik verder zingen' Zegt ze vervolgens waarna ze voor zover ik weet een liedje van The Fray zingen, maar als ze klaar is weet ik nogsteeds niet presies welke. 'Welk liedje was dat? Ik ken de groep alleen het liedje niet'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik glimlach even. 'Het kan een nog al deprimerend nummer zijn,' geef ik toe. 'En het is een best bekend nummer van ze.' en ik kijk even naar de jongen. 'Het is How to save a life.' en ik speel gewoon wat random akkoorden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik ga even eten, ben zo terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ryan || Sterveling

    'Het is How is save a life' Andwoord de als laatst, de titel gaat ook al nergens een belletje rinkelen, 'Zegt me niets' Geef ik toe waarna ik blijf luisteren naar de Akkoorden die ze speeld.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    De akkoorden veranderen weer in een nummer maar ik heb geen meer om te zingen. Dus ik speel de akkoorden van het nummer listen te your heart. 'Hoe heet je eigenlijk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.