• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Ach, ik kom hier al een paar jaar,' zeg ik dan. 'Ik hoor eigenlijk gewoon al bij het meubilair.' en het nummer is afgelopen en ik zet de volgende akkoorden in van Somewhere only we know. 'Al aardige of leuke mensen ontmoet?' Vraag ik dan.


    Ryan || Sterveling

    'Arme jij' Zei ik grijnzend waarna ik op een van de tafels ging zitten. 'Sky is aarig, verder nog niet heel veel mensen ontmoet' Andwoord ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik trek een wenkbrauw op.. Hij heeft echt een vriendin. Het leek ook wel behoorlijk serieus, maar door deze woorden van Jake weet ik dat hij haar echt leuk vindt. Hij rent tenminste niet weg naar Italië.. Denk ik. 'Oke, ten eerste, haal adem,' zeg ik tegen hem. 'En dan moet je verder kijken naar de rest. Heb je enig idee waar ze kan zijn?' ik vraag me af wat het meningsverschil was maar ik vraag er niet naar, daar zit Jake niet op te wachten. 'Ik weet niet hoe groot het meningsverschil was, of is, maar ik denk dat je gewoon naar haar toe moet gaan.' begin ik. 'En haar dan gewoon een knuffel geven en zeggen dat het je spijt?' stel ik voor. 'Meisjes vinden het vaak fijn als een jongen hen een knuffel geeft, misschien zelfs nog beter zonder worden maar met gevoelens in je knuffel.' en ik kijk hem even aan. 'Je vindt haar echt leuk. Je bent Axton achterna gegaan, je bent verliefd..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht 'Ja volgens mij is het een virus.' grinnik ik droog. Ik glimlach Sky dankbaar toe. 'Dank je, ik ga haar nu zoeken.' Ik wil weer weglopen als ik me iets bedenk. 'Sky waar ga je naartoe?' vraag ik nieuwsgierig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day || Demon
    Ik kijk even naar Ryan. 'Sky ligt bij Jake op de kamer,' merk ik op. Jake.... Ik was een half uur geleden nog in die kamer, voordat Jake me ging negeren. En ik verzink even in gedachten en de akkoorden blijven uit. Dan schud ik mijn hoofd en zet een ander nummer in, alleen akkoorden. Science and faith, the script. En ik besluit het nummer toch te zingen. Na het nummer zeg ik: 'Wat zou jij doen als een meisje na een meningsverschil je negeert?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan || Sterveling

    'Ehm.. Proberen te praten om vervolgens te kijken of ik het goed zou kunnen maken, gangt er een beetje vanaf waar het meningsverschil over ging.' Andwoord ik nadenkend. 'Hoezo?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'You're welcome,' zeg ik met een kleine glimlach. Dan vraagt hij waar ik heen ga. 'Ik-eh..' begin ik. Ik moet best doen om mijn tranen in te houden. Waarom ineens? 'Ik weet niet of je hebt gehoord dat Daniël weg is...' en ik kijk weg van hem. 'Hij ging om bepaalde redenen, we hadden een meningsverschil. En hij is nu terug naar huis.' ik kijk naar de grond. Een eenzame traan glijdt over mijn wang. 'Hij heeft een vliegticket voor me achtergelaten, die eigenlijk voor mijn verjaardag was. Hij ging me meenemen naar zijn ouders en Rome laten zien.. Maar nu is het dus een keuze geworden.. Hoewel ik niet weet waarom Daniël het überhaupt achterlaat als hij mij ook achterlaat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Voor het eerst in mijn leven heb ik echt medelijden met een meisje. 'Sky, misschien wilde hij je niet achterlaten. Ik bedoel misschien is het net als bij mij daarnet. Ik liep ook min of meer weg van Leslie omdat het even moeilijk werd.' Ik knuffel haar even. 'Alles komt goed ok? Ik zie hoe dat hij naar je kijkt.' Ik glimlach haar bemoedigend toe en loop dan de kamer uit om Leslie te zoeken. Ik hoor stemmen uit het muzieklokaal en zie Leslie daar zitten met een onbekende jongen. Een jaloerse steek trekt door me heen. Ik adem even diep in en ren dan het lokaal in. 'Sorry Leslie, ik had niet zo mogen doen en ik had je achterna moeten komen!' zeg ik en knuffel haar stevig. Bang dat ze me weg zal duwen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wil net Ryan antwoord geven als ik Jake ineens in de deuropening zie. Heel even zie ik jaloezie. Dan rent hij naar me toe. 'Sorry Leslie, ik had niet zo mogen doen en ik had je achterna moeten komen!' zegt hij, en dan liggen zijn armen stevig om me heen. Ik aarzel even maar sla ook mijn armen om hem heen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. Dan glimlach ik, maar dat kan hij toch niet zien, 'We hadden de deal om lief tegen elkaar te zijn,' zeg ik dan. 'Dus.. het is al goed.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht opgelucht en wieg ons een beetje heen en weer waardoor ik moet glimlachen. Ik kijk dan naar de jongen met wie Leslie aan het praten was. 'Jake Sadler.' stel ik me kort voor. Ik kan er niets aan doen. Ik ben gewoon een jaloerse zak soms.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jake Sadler,' zegt Jake dan kortaf. En ik por hem in zijn zij. 'Ryan, dit is dus Jake, Jake, dit is Ryan.' zeg ik uitgebreider.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    -nevermind

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ineens trekt Jake me in een knuffel. 'Alles komt goed oke. Dat zie ik hoe jij naar je kijkt.' en hij glimlacht nog even naar me. 'Dankje,' fluister ik. Dan loopt hij de kamer uit. Jake is wel een lieve jongen. En hij mag dan weggelopen zijn, dat was tenminste niet naar verdomme Italië. En ik twijfel weer of ik wel moet gaan. Dan pak ik mijn laatste spullen in. En neem Amare mee de gang op, rond lopen. 'Ik hoorde dat je kan zingen en spelen, laat het me horen!' zeg ik dan. En trek haar mee naar het muziek lokaal. Daar zie ik Ryan, Leslie en Jake. Het zit weer goed tussen hen. Ik zie Leslie met een gitaar, speelt zij ook? 'Ehmm.. Hoi,' ze ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Dan komen er ineens nog twee mensen binnen. Sky en een voor mij onbekend meisje. 'Hallo,' zeg ik tegen ze. Ik hoop zo dat Jake niet jaloers gaat doen tegen Ryan. Niet gaat zeggen van; ja, en Leslie is mijn vriendin. Dat zou namelijk echt jaloers zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ie zal da ni doen xd wacht op een reactie vn WNL]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol, Ellie heeft haar eigen afkorting :') ze heeft ook een bijnaam, Ellie :Y)

    Ik zal het zeggen tegen Elbrich ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.