• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. Ik lig nog met mijn ogen dicht. 'O ja, heb jij een sixpack?' zeg ik plagend. 'Een sixpack bier misschien..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Kijk dan!' roep ik zogenaamd verontwaardigt en doe mijn t-shirt uit. 'Lijkt dit op bier?!!!!' Ik zorg dat ze naar me kijkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik doe 1 oog open. 'Mmmm,' zeg ik dan. 'Looks damn good!' en ik kom half overeind. Ik druk er een heel zacht kusje op. 'Ik neem mijn woorden terug... Smaakt het ook niet naar bier?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Verbaast kijk ik hoe Leslie een kus op mijn buik drukt. Snel veeg ik de verbazing van mijn gezicht en grijns. 'Misschien? Zover ik weet heb ik er geen bier over uitgesmeert.' grinnik ik en kijk naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Jake naar me kijken en glimlach lief naar hem. 'Ik ga maar niet vragen of ik mag proeven?' Jake zal er vast niets inzien als ik zijn buik lik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Proef maar?' grinnik ik. Soms is ze echt wel een rare maar dat is ook wel één van de eigenschappen die ik leuk aan haar vind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grijns even. 'Oke.' en dan breng ik mijn hoofd naar zij buik en lik dan zachtjes aan zijn buik. En daarna zet ik zachtjes mijn tanden in zijn zij. En tot slot zet ik een zuigzoen. 'Hmmm...' zeg ik dan. 'Conclusie, geen bier.' en ik lach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kreun zachtjes. 'Je ging me niet meer plagen!' zeg ik met een gekwelde uitdrukking.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je gaf zelf toestemming!' zeg ik lachend. 'En alsof je het erg vindt!' en nu plaag ik wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee maar je maakt het me wel moeilijk om je niet te bespringen.' lach ik en duw haar zachtjes terug op het bed zodat ik weer naast haar kan kruipen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Twee keer op 1 dag de liefde bedrijven,' zeg ik lachend. 'Klinkt goed.' ik plaag hem. Hoewel ik het niet erg zou vinden. Jake ligt weer naast me. Ik heb mijn hoofd tegen zijn borstkas gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Er zijn er die het 3 keer doen.' zeg ik nu doodserieus al weet ik niet eens of het waar is. 'Het is goed voor de conditie.' voeg ik er droog aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. En druk een kus op zijn lippen. 'Moet jouw conditie nog verbeterd worden?' vraag ik speels. 'Mijne wel.' en ik wenkbrauwwiebel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grijns en zoen haar. Mijn tong gaat vragend over haar lip en als ze haar mond een beetje opent glipt hij naar binnen. Mijn handen liggen op haar heupen en trekken haar dichter tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij grijnst en zoent me. Ik open mijn mond en zijn tong glipt bij mij naar binnen. Hij trekt me dichter tegen zich aan. En ik maak een stootbeweging naar hem. Alleen zit hij niet in me en hebben we zelfs nog onze kleren aan. Maar ik kan er wel om lachen. Ik zoen hem dan verder. En glijd met mijn hand naar zijn broekrand. Ik ga een beetje friemelen aan zijn broekrand, plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.