• Lieve users,

    In het kader van het verbeteren van Quizlet, zijn we achter de schermen ook gaan kijken naar de wedstrijden. De door user georganiseerde wedstrijden zullen hierdoor aangepast worden.

    De aanmeldingen voor de user wedstrijden zijn niet meer zo veel als eerst, hierdoor hebben we besloten om de wachtlijsten weg te halen. Echter is het nog wel nodig dat iedere aanmelding eerst naar een wedstrijdmoderator gaat en je van hen toestemming krijgt!. Daarna zul je direct met je wedstrijd kunnen beginnen. Verder blijven de maximale duur van 4 maanden per wedstrijd en de huisregels van Quizlet gewoon van kracht. Dit zullen we doen voor een proefperiode van 2 maanden . Indien alles gewoon goed gaat, zal dit proces gewoon vast blijven staan, en als toch blijkt dat de kwaliteit te erg achteruit gaat (doordat er bijvoorbeeld ineens 50 wedstrijden tegelijk lopen), dan zullen we toch weer terug gaan naar het oude systeem met een wachtlijst.

    We hopen dat jullie weer plezier en uitdaging krijgen in de wedstrijden, en als er nog vragen zijn, stel ze vooral!
    Groetjes,
    De mods

    Goede verandering (:

    Super verandering! Zo hoop ik dat de vraag ivm tijd wat beter ingeschat kan worden, want je hebt dan wel een zicht op hoeveel tijd je nu hebt, maar niet op hoeveel tijd je over zoveel maanden hebt. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk leuk ^^.


    i put the fun in funeral

    Leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Headey schreef:
    Super verandering! Zo hoop ik dat de vraag ivm tijd wat beter ingeschat kan worden, want je hebt dan wel een zicht op hoeveel tijd je nu hebt, maar niet op hoeveel tijd je over zoveel maanden hebt. (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Waren er regels of zoiets voor wedstrijden?!
    Mijn vriendin organiseert een soort wedstrijd dus ik weet niet of ze zich nog in moet schrijven ofzo...?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Oh, wat fijn! Ik zat er al een tijdje over te denken eens een wedstrijd te organiseren, maar de wachttijden schrokken me toch altijd een beetje af, eigenlijk. Ik hoop dat dit werkt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yaas. :Y) Al meteen van gebruik gemaakt. xd Okay, we stonden toch al een half jaar op de wachtlijst. :'D

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 19:49 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Top!
    Blijft ook de regel "1 wedstrijd per keer per persoon" van kracht?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Valhalla schreef:
    Goede verandering (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nog een wedstrijd op de wachtlijst staan die al is goedgekeurt, maar moet ik nu nog wachten op toestemming van een mod om daadwerkelijk te beginnen of mag ik onmiddellijk beginnen?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Je mag inderdaad nog altijd maar 1 wedstrijd per persoon organiseren, anders wordt het onmogelijk om goede wedstrijden te organiseren.

    Als je al op de wachtlijst staat, mag je nu inderdaad direct beginnen. ^^

    LaMuerte schreef:
    Je mag inderdaad nog altijd maar 1 wedstrijd per persoon organiseren, anders wordt het onmogelijk om goede wedstrijden te organiseren.

    Als je al op de wachtlijst staat, mag je nu inderdaad direct beginnen. ^^


    Top! Duidelijk :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh, en nog één vraag. (: Ik ben op dit moment een stuk actiever op een ander account dan op dit en mensen kennen me daar ook beter op. Ik het mogelijk dat ik de wedstrijd op mijn andere account (Headey) open?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Oh, en nog één vraag. (: Ik ben op dit moment een stuk actiever op een ander account dan op dit en mensen kennen me daar ook beter op. Ik het mogelijk dat ik de wedstrijd op mijn andere account (Headey) open?

    Uiteraard (:
    Je kunt altijd meerdere organisators opgeven (dus bijv. ook twee accounts van jezelf) en anders kun je altijd even je accountnaam noemen in de aanmelding of de aanmelding versturen vanaf dat account.


    I am an idiot, I move.