• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'he!' roep ik nep-kwaad. 'Ik heb er maar een week voor nodig!' Ik leg mijn kam weer terug en kijk even naar het resultaat. Het kan er mee door. Ik grijns als ik Leslie op mijn bed zie liggen en ga over haar heen hangen. 'Lig je goed?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt half over me heen hangen. 'Ligt het goed?' vraagt hij. Ik glimlach en zeg: 'Eigenlijk best wel ja, ik blijf gewoon voor altijd liggen.' en ik ga expres breed liggen zodat Jake er niet bij past.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grinnik. 'Ik ben wel eens benieuwd wat je zwakke plek is.' grijns ik en begin haar te kietelen. Benieuwd of ze er tegen kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik begin te spartelen. 'Neeeeee Jake!' zeg ik lachend. Ik kan echt niet tegen kietelen. En ik kan niks tegen hem. 'Nee nee nee!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik begin te spartelen. 'Neeeeee Jake!' zeg ik lachend. Ik kan echt niet tegen kietelen. En ik kan niks tegen hem. 'Nee nee nee!'


    Jake Sadler
    'Jake wat?' grijns ik en blijf kietelen. Zwakke plek gevonden. 'Mag ik bij je liggen? Anders stop ik niet hoor.' waarschuw ik haar grijnzend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet nog meer lachen. En spartel en breng moeizaam uit. 'Neeeee, j-je mag er niet bij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ga over haar heen zitten. Aan elke kant een been en zou kietel ik haar verder. 'Dat is niet lief, Leslie.' zeg ik grinnikend. 'Misschien moet ik je maar de kieteldood geven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet weer lachen. Ik kan geen kant meer op. Aan elke kant een been van Jake. 'Ik niet lief?' vraag ik lachend. 'J-jij bent niet l-lief.' lach ik. Ik ga echt niet opgeven!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik pruil. 'Ik ben wel lief.' mompel ik en blijf haar kietelen. 'Als ik stop wat krijg ik dan?' probeer ik nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Als-als je st-stopt,' begin ik, en ik lach nog steeds met tranen over mijn wangen, 'Krijg je een stoot voor je hoofd!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik doe alsof ik even nadenk. 'Een stoot tegen mijn hoofd, zeg je? Nee toch maar niet. Er ligt nu een stoot onder me.' grinnik ik. Ja Leslie. Een stoot betekend 2 dingen. De klap en het hete meisje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan niet anders doen dan spartelen. 'Ha-ha,' zeg ik als Jake een grapje maakt. 'Wat wil je van me als je stopt met kietelen?' vraag ik dan. Misschien is het accepteerbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik wil een kusje en naast je liggen.' zeg ik. 'Op het bed.' voeg ik eraan toe. Ja ze kan me even goed naast haar duwen op de grond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen om het kietelen, maar ook om hem. 'Nope, no deal.' en ik kronkel verder. Ik heb geen kracht om terug te vechten of wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.