• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Oke dan vraag ik het wel aan Alexi of Axton.' zeg ik en steek mijn tong plagend naar haar uit. Ik houd op met kietelen en spring vlug van haar weg voor ze me kan slaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik spring op en dan zo op Jake zijn rug. 'Hmmm... Dejavu,' zeg ik lachend. 'Zo zat ik ook voordat je me leuk vond.' en dan plaag ik hem met de tekst: 'Als je dat nu wel vindt tenminste..' ik weet dat Jake dit meent. 'En trouwens, Alexi en Axton zijn bij har
    Oma, dus dat kan nu niet eens.' en dan bijt ik zachtjes in zijn oorlel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wie zei dat ik je dan nog niet leuk vond?' grinnik ik. 'Ik heb gewoon niet graag 2 meiden op mijn rug.' Ik voel haar zachtjes in mijn oor bijten. 'Plaag me niet zo.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet om hem lachen. 'JIj plaagde mij nu net, nu is het mijn beurt.' en ik druk een kusje in zijn nek. En bijt daarna zachtjes in zijn andere oorlel. 'En zolang je geen goede deal maakt, blijf ik plagen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen!
    Adios amiga xx]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik denk even na. 'Ehm- wat stel je voor?' lach ik 'Ik kan je zo van mijn rug gooien.' haar beetjes in mijn oor doen me zuchten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare Eastwood.

    Ik leg mijn hand op die van haar en glimlach. Ik zet mijn woede opzij en laat mijn begrip voor Sky komen. 'Hij heeft je gebroken?' Ik bijt even op mijn lip en denk dan na. 'Het enige wat dit nog betekent is dat hij het weer goed wil maken. En dat hij je niet kan laten gaan.' Ik wrijf over haar hand met mijn duim. 'Dit is een moeilijke beslissing en je weet wel wat het goede is. Als je niet naar je hart kan luisteren luister je naar je gevoel. Als je wel gaat ben ik enorm blij voor je en zal het hoe dan ook goed komen, maar als je niet gaat weet ik dat Daniël er alle begrip voor heeft. Zo kwam hij op mij over. ' Ik glimlach en geef haar dan een knuffel. 'Denk er gewoon goed over na, en als je hulp nodig hebt. Ik ben er altijd. Je hebt mijn nummer dus bel me gewoon en ik kom.' Ik lach even en zucht. 'Als je gaat, zeg maar tegen Nathan dat ik blij ben dat hij me in de steek heeft gelaten. Ik zal mensen maar minder moeten vertrouwen.' Ik haal mijn schouders op.
    'Ik hoop dat het goed komt tussen jullie.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    'Hmmmm,' zeg ik dan. 'Ik stel voor.. Een hele dag Jake plagen! Goed idee toch?' en ik moet lachen. 'Ga je me echt van je rug gooien?' vraag ik quasi-bedroefd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Benieuwt hoe Sky gaat reageren :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Watch me!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee, ik zou niet durven.' lach ik. 'En ik ga niet op je voorstel in.' 'Ik ben de hele dag je slaafje als je stopt met plagen?' probeer ik. O man, ik ga zo afzien als ze ja zegt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Weet je, als ik ja zeg, dan kan ik dus wel willen dat ik je mag plagen, als slaafje zou je mijn bevelen moeten opvolgen,' zeg ik lachend. 'Maar dat doe ik je niet aan.' en ik druk een kus op zijn wang. 'Wat dacht je van... Lief zijn voor elkaar?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Waren we dat dan niet?' grijns ik onschuldig. 'Ok ik ben akkoord. Dus lieve Leslie wil je van mijn rug gaan alsjeblief?' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Weet je dat dat heel beledigend overkomt, alsof ik dik ben' zeg ik lachend. Dan ga ik weer van zijn rug af en weer breed op zijn bed liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Watch me!]


    {I'm waiting... XD}


    Don't be like the rest of them, darling