• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kreun weer. 'Ze waren,' kreun,' condoom vergeten.' en ik kreun weer. Ik beweeg met Jake mee. Het voelt lekker. Dan kus ik hem weer om mijn kreunen te smoren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.



    Ryan

    'Piano, gitaar en dwarsfluit. En jij?' Vroeg Elena vervolgens, 'Hmm.. Mijn muzikale vermogens stoppen wel bij Gitaar spelen' Andwoord ik grijnzend waarna ik een hap neem van mijn eten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik leun zwaar op mijn armen naast haar hoofd. Met mijn ene hand kan ik haar benen om mijn middel doen. Zo gaat het beter. 'Sorry was anders te lastig.' mompel ik tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij doet mijn benen om zijn middel. 'Sorry, was anders te lastig,' mompelt hij tegen mijn lippen. Ik moet er om glimlachen. 'Je vindt het gewoon lekkerder zo,' zeg ik lachend. Maar ik ga wel verder zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    | Sweet baby jesus. Sexy. |
    Elena. || Engel.
    Elena glimlachte. "Wanneer beginnen de lessen weer?" vroeg ze dromerig en keek door eht raam naar buiten.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Ik grijns betrapt en begin een beetje sneller te stoten. Ik kreun zachtjes en hijg. Ik zoen Leslie even maar haal dan mijn lippen weer van de hare. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes en geef haar nog een vlinderkusje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'




    Ryan || Sterveling

    'Ehm.. Geen idee' Andwoord ik schouderophalend, 'Welke dag is het vandaag?' Vroeg ik haar nadenkend, ik raakte nou eenmaal snel kwijt welke dag het was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij begint weer sneller te stoten. En ik kreun weer wat harder. 'Ik hou van je,' fluistert hij. En hij drukt big een vlinderkusje op mijn lippen. Ik Glimlaxh en beweeg mee. Ik kras zachtjes met mijn nagel over zijn rug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elena.
    Elena dacht even na en telde de dagen op haar vingers. "Donderdag," besloot ze na een poosje. Donderdag was afgeleid van Donars dag, de dag van Jupiter. Elena had dat gisteren nog gelezen in een boek die ze van haar moeder had gekregen.


    kindness is never a burden.

    Ryan || Sterveling

    'Hmm' Mompelde ik toen ze zei dat het vandaag donderdag was, waarom kon het geen zaterdag zijn? Dat betekende weekend en geen school. 'Nogsteeds geen idee waneer we les hebben' Besloot ik vervolgens, 'Wat was je vanplan te gaan doen?' Vroeg ik aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik voel hoe ik bijna klaarkom. Ik kreun harder en de spanning in mijn lichaam begint zich op te stapelen. Na nog een stuk of 7 keer stoten kom ik klaar met een luide kreun. Even blijf ik stil liggen maar stoot dan verder om Leslie nog eens naar een hoogte punt te werken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ELBRICH! ALS HET DONDERDAG IS DAN IS SKY OVER ANDERHALVE DAG JARIG!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elena.
    Elena keek naar een vogel die neer streek op een tak van een krulwilg. Ze luisterde maar half naar wat Ryan zei. Niet dat ze niet wilde luisteren, dolgraag zelfs maar Elena werd nogal snel afgeleid. "Sorry wat zei je?" vroeg Elena schuldbewust toen de vogel wegvloog en haar afleiding verdwenen was. "Het spijt me, ik was even afgeleid."


    kindness is never a burden.

    {WOOOOO!!! *Doet raar dansje* Dan moet ze snel beslissen :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Dan komt Jake klaar met een luide kreun. Maar hij gaat nog wel door met stoten. En vlak daarna kom ik ook klaar. Ik hijg na. Het was echt geweldig. Dit gevoel is geweldig. En ik hijg nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.