• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik even en ga weer rechtop zitten terwijl ik naar haar kijk, ik sta even op en laat me naast haar op de grond zakken terwijl ik naar het blad kijk waar ze wat dingen op heeft getekend. Mijn ogen dwalen weer af van het papier en ik kijk naar haar gezicht en haar blonde haar dat ze heeft opgestoken in en knotje. Ik krijg vanzelf een glimlach op mijn gezicht en buig me wat naar haar toe en geef haar een klein kusje in haar nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:55 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Never mind ik moet gaan hehe :Y)
    Ciao Bella's <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik staar naar het blad en zucht. Ik voel dat Jamie naast me komt zitten. Ik bijt nadenkend op mijn lip als ik ineens een kus in mijn nek voel. Kippenvel slaat op mijn armen, maar ik verroer me niet. 'Mmm... Hoe moet ik zo verder kunnen gaan,' mompel ik. Ik kijk naar het blad en kras weer iets door. Het gaat nu wel beter. Ik kijk langzaam opzij, recht in de ogen van Jamie. 'Ik leidde jouw niet af, jij mij nu niet,' zeg ik serieus, maar in mijn ogen staat een twinkeling.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Veel plezier!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    Chàrline
    Ik keek hem met twinkelende ogen aan. Ik kon me niet herinneren dat iemand dat eerder tegen me gezegd had. Ja, mijn ouders, maar dat stopte na mijn twaalfde.
    ''I-ik ook van jou.'' glimlachte ik, en omhelsde hem, tot zover dat kon.
    Ik wist het zeker: Mijn dag kon niet meer stuk.


    William Jake O'Donnel

    Ik glimlachte bij de woorden en trok haar dicht tegen me aan.
    Ik hief haar hoofd een stukje open en drukte mijn lippen tegen de hare.
    Op 1 of andere manier smaakten ze gewoon goed, maar ze waren ook zo zacht...

    [Srry dat ik zo laat antwoord. Maar ik heb een soort van nieuw zusje voor 3 weken en ze wilt spelletjes spelen xd]

    Alice 'Ally' Parker
    Hij veegt een plukje haar uit mijn gezicht. 'Wat ben je toch prachtig,' prevelt hij en ik sla mijn ogen verlegen neer, hij drukt zijn lippen kort op die van mij. Hij zegt lieve dingen en na elk lief dingt geeft hij mij een klein kusje. Ik geraak verlegen van al de lieve dingen. En ik heb den lichte blos op mijn wangen. 'Jij bent veels te goed voor me,' zeg ik zacht en ik glimlach kleintjes. Ik geef hem een lange lieve kus in zijn nek en daarna zet ik daar een zuigzoen. Ik druk kleine kusjes op zijn huid een beetje naar beneden. En bij zijn sleutelbeen stop ik en draai ik een paar keer een rondje met mijn tong.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha, geeft niks!]
    Chàrline
    Ik kuste gewillig terug, terwijl ik éen hand op zijn wang liet rusten.
    Ik sloot mijn ogen en zette mijn hoofd een stukje schuin, om vervolgens zachtjes in zijn onderlip te bijten.
    Van binnen werd ik direct warmer, en mijn hart begon sneller te kloppen. Ik hield van dit gevoel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Mijn mondhoeken krulden een beetje omhoog toen ik haar tanden in mijn onderlip voelde.
    Ik trok haar, vraag me niet hoe, op mijn schoot en opende mijn mond een stukje.
    Een warm, gelukkig gevoel stroomde door mijn buik en mijn hart maakte overuren.
    Hopelijk werd ik daarvoor betaald.

    [Niet op die laatste zin letten, die moest er gwn bij xd]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 21:13 ]

    Chàrline
    Ik sloeg mijn arm om zijn nek, en het volgende moment ontmoette onze tongen elkaar.
    Ik liet mijn vingertoppen speels langs zijn kaak glijden.
    Hoe kreeg hij dit in godsnaam voor elkaar?! Geen enkele andere jongen heeft mij dit gevoel kunnen geven, geen éen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Haar arm werd rond mijn nek geslagen, waarna onze tongen elkaar tegenkwamen.
    Haar vingertoppen gleden over mijn kaak, op een soort speelse manier.
    Na een paar seconden, of, nouja, een halve minuut stopte ik de kus en keek haar eventjes aan.
    Ik legde mijn armen om haar middel aangezien mijn handen zich eerst op haar heupen bevonden en keek haar vrolijk aan.

    Chàrline
    Door zijn vrolijke blik kreeg ik automatisch een grijns op mijn gezicht. ''Zullen we naar buiten?'' vroeg ik hem zachtjes, aangezien ik dankzij de zonnestralen die naar binnenvielen de indruk kreeg dat het al redelijk warm was. De lessen begonnen toch nog niet.
    Ik drukte nog een zacht kusje op zijn lippen, en keek hem toen vragend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik tilde haar op, wat niet zo moeilijk was, en zette haar op de grond. Langzaam stond ik op en rekte me uit.
    "Wie er het eerste is" zei ik grijnsend waarna ik direct begon te lopen.
    Of ik wist dat ze hakken aanhad ? Ja. Of ik wist dat ze heel misschien verdwaald ging raken ? Nee.

    [ohnoeshhh]
    Chàrline
    Ik staarde Will verbaasd na, maar toen ik me besefte dat het een 'wedstrijdje' was, vloekte ik.
    Ik begon te rennen -wat er hoogstwaarschijnlijk niet zo charmant uit zag, met dank aan mijn hakken-, en belandde uiteindelijk buiten.
    Will was nergens te bekennen. Ik draaide even een rondje, trok mijn hakken uit en begon toen weer rond te lopen in de gigantische tuinen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Toen ze van me wegliep met haar rug naar me toe stapte ik rustig naar haar toe. Mijn passen waren sowieso groter, dankzij mijn lengte, waardoor ik haar geluidloos en rap kon inhalen.
    Ik sloeg mijn armen om haar middel en bracht mijn lippen naar haar oor, "Boe" fluisterde ik waarna ik mijn lippen in haar hals zette.