• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik had mijn schrift erbij gepakt en begon er wat in te tekenen toen ik de deur hoorde open gaan en ik zag dat Amy binnen kwam lopen, ik glimlachte even naar haar toen ze dat ook deed "Heey" zeg ik als antwoord en ik volg haar bewegingen als ze op de grond gaat zitten en haar schoenen verwisselt 'Ik zal je niet storen,' grinnikt ze en rekt zich even uit. Ik grijns "Mooi want anders heb ik geen les vandaag" zeg ik lachend en richt me weer op het schetsblok en bekijk de choreografie vluchtig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel dat hij zijn mond opent n onze tong vinden hun weg en draaien liefdevol om elkaar heen [hahah, ik volg jou wel]. Hij legt zijn hand op mijn wang en wrijft met zijn duim over mijn wang. En zijn andere arm legt hij om mijn middel en hij trekt me dichter naar zich toe. Ik sluit mijn ogen en zoen intens verder. Laat dit moment eeuwig duren, laat dit moment eeuwig duren, gaat er door mijn hoofd heen. En ik ga nog wat dichter tegen hem aan zitten. Mijn hand die op zijn borstkas ligt schuift door naar zijn nek en ik sla mijn armen om zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik grinnik en zie hoe hij naar een schetsblok kijkt. Nieuwsgierig kijk ik ernaar, maar kan het vanaf hier niet zien. Ik had het beloofd... Ik kijk om me heen, maar mijn aandacht word toch getrokken door het schetsblok en Jamie. Geluidloos kruip ik naar hem toe en kijk over zijn schouder mee naar de choreografie. Ik frons mijn wenkbrauwen en probeer de passen voor mijn ogen te zien. Het zag er ingewikkeld uit, maar het leek me een leuke dans.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze haar armen om mijn nek legt en ik sluit nu allebij mijn armen om haar middel terwijl ik rustig en beheerst door blijf kussen. Ik stop de kus door zachtjes mijn hoofd wat terug te trekken, en kijk haar even aan voordat ik nog een keer mijn lippen tegen de hare druk gewoon een klein kusje en dan nog een keer een wat langere deze keer. Ik druk nu mijn lippen tegen haar mondhoek een maak een klein spoor van kusjes weer naar haar nek toe, ik laat mijn lippen even op het plekje rusten en begin zachtjes te zuigen en bijt er heel voorzichtig in,, een zuigzoen was wel oke om te geven toch..?

    *Ik heb zelf echt geen idee wat ik aan het typen ben maar ik doe dus maar wat :Y)*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik beet op de binnekant van mijn wang en keek even naar de passen maar kras er dan snel door heen, nee dat was helemaal niks. Ik begin weer verder te tekenen en na een tijdje staat er wel iets op papier maar ik was er nog steeds niet helemaal zeker van, het was ingewikkeld. Na een tijdje hoor ik achter me wat en voel ik wat ik denk warme adam in mijn nek heel zwakjes en bedenk me dat Amy hier natuurlijk is. Zonder mijn hoofd af te wenden van het papier zeg ik: "Kan je het zien" ik grinnik even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik, maar besef dat hij dat waarschijnlijk niet ziet. 'Ja, ik kan het zien,' glimlach ik. Ik kijk naar het blad en dan naar Jamie, die ik van de zeikant aankijk. 'Hoe verzin je zoiets toch?' Ik zucht en kijk er weer na. Dan besef ik me dat ik zoiets ook moet doen. Ik kijk nog even naar Jamie's idee. 'Mag ik misschien een papiertje lenen?' Ik ga naar achter, zodat hij wat ruimte heeft. Ik bedenk in mijn hoofd een paar dingen. Ik moest Julie klassiek leren... Dus het moest niet gelijk te moeilijk.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Beide zijn armen liggen nu om mijn middel, daarna maakt hij een spoor van kleine kusjes richting mijn nek en dan begint hij te zuigen zachtjes. En ik laat een hele zachte kreun ontsnappen. En wanneer hij ook nog eens zachtjes bijt voel ik mijn opwinding toenemen. Waarschijnlijk heb ik een afdruk nu in mijn nek maar dat boeit me niets. Ik druk een kusje op zijn oor en bijt op mijn beurt zachtjes in zijn oorlel. Waar dit opeens vandaan komt? Geen idee. Daarna druk ik een klein kusje op zijn wang, een klein kusje op zijn mondhoek, en ik eindig met een klein kusje op zijn neus. Dan laat ik mijn voorhoofd tegen die van hem steunen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik weer en haal min schouders op "Het zijn gewoon ideeën en als het er goed uitziet doe ik ze meestal om te kijken of he werkt en als het goed is schrijf ik ze op" ik lach even "het is best moeilijk om iets nieuwe te verzinnen" ik krabbel er snel nog wat op en kijk even naar haar 'Mag ik misschien een papiertje lenen?' vraagt ze, ik knik en scheur er snel een papiertje uit voor haar "Kijk eens aan" zeg ik met een glimlach en overhandig hem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Dank je,' glimlach ik. Ik loop naar mijn tas om er een pen uit te pakken en ga vervolgens op mijn buik liggen. Ik kijk naar het blad en denk na. Julie heeft nog nooit klassiek gedaan, het moet er goed uit zien, maar dus niet te moeilijk. Hoe ging ik dat ooit doen? Ten eerste heb ik dit nog nooit gedaan en ten tweede moest ik het iemand leren. Ik maak snel een losse knot en bijt nadenkend op mijn lip. Dit ging een lange dag worden met dit. Het moest goed zijn .Wilde ons idee werken... Ik begin iets neer te zetten, maar kraste het met een zucht weer door. Ik bijt peinzend op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik als ze het toelaat en voel hoe ze me kusje geeft op mijn oor en dan zachtjes bijt op mijn oorlel, dan drukt ze nog een paar kusjes tegen mijn wang, mondhoek en neus. Uiteindelijk steunen we met onze hoofden tegen elkaar en ik glimlach zachtjes, haar aanrakingen maakte me gek en ik beet zachtjes op haar onderlip voordat ik mijn lippen nog een keer tegen de hare aanzet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik keek even naar Amy maar besloot het om zo te houden, ik stond op en liep naar de muziek installatie waar ik een rustig muziekje opzette. Ik liet mezelf weer tegen de muur aan zakken en keer even hoelang ik nog had voor de les en besloot om maar even te gaan liggen. Ik trek mijn vest uit en leg het onder mijn hoofd als kussen en sluit mijn ogen en concentreer me op het piano muziek dat door de zaal klinkt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Hoe rustgevend het muziekje ook was, ik werd behoorlijk gefrustreerd. Ik zie dat Jamie begint te slapen. 'Heb jij het nu al af,' roep ik gefrustreerd. Ik houd gelijk wijs mijn mond en kijk naar mijn blaadje die vol staat met gekras. Ik was hier zo slecht in... Ik zet mijn pen op het papier en bijt weer nadenkend op mijn lip. Ik kijk naar de twee passen en schud mijn hoofd. Ik kras het ruw door en leg mijn hoofd op mijn armen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoor opeens Amy haar stem 'Heb jij het nu al af,' roept ze gefrustreerd en ik grinnik "Ja, maarja ik doe het al een tijdje he" zeg ik weer lachend en draai om mijn zijn omdat ik nu niet lekker lig en probeer me op mijn ademhaling te concentreren "Amy kan jij de deur even op slot doen, ik heb geen zin dat iemand straks zomaar naar binnen loopt" zeg ik serieus, en glimlach even en ik hoop dat ze hem ziet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij glimlacht kleintjes en bijt dan op mijn onderlip. Dat is altijd zo schattig in films en ik kan het niet laten om te glimlachen voordat we weer verder kussen. Mijn handen gaan door zijn haar, maar niet zo dat het helemaal uit model zit. Ik weet dat hij zijn haar graag in model heeft zitten. Ik kus hem zacht maar toch intens en teder en ga zo mogelijk nog dichter bij Cam zitten. Ik zit zowat op zijn schoot, maar nog net niet. De pijn in mijn voet als ik beweeg is makkelijk te negeren met Cam zo dicht bij me en ik vergeet niet alleen de pijn, maar ook alle slechte dingen van de hele wereld. Alleen Cam telt nu voor mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk Jamie verbaasd aan, maar knik dan. Ik sta op en loop met grote passen naar de deur en draai die op slot. Ik laat me weer op mijn buik vallen en staar naar het blaadje. 'Nou welterusten dan maar,' mompel ik. Ik pak mijn pen weer op en zucht. Ik laat de pen weer vallen en draai het blad op. Helemaal leeg. Ik kon nog meer pogingen doen. Ik frons even en probeer mijn frustratie weg te duwen. Ik haal diep adem en focus me even op mijn ademhaling. Niet opgeven, dat is voor sukkels. Je kunt het wel Amy! Ik denk na en probeer mijn ideeën bij elkaar te sprokkelen tot een dans. Maar straks is het slecht?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne