• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *buongiorno chicka's,, ik zal even reageren even snel wat drinken pakken :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [wauw dan ga ik me aankleden:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Je bent gemeen,' zegt ze met een halve lach en ik moet daardoor weer lachen, ze tilt haar hoofd op en kijkt me dan aan. Ik lach nog even kort 'Maar ik weet wel een manier om het je te laten vertellen.' zegt ze en kijkt me met een speelse blik aan, ik grinnik en krijg een geamuseerde blik in mijn ogen. Ze gaat met haar benen aan allebij de kanten van mij zitten en kijkt me dan weer aan. 'Hoewel, er zijn twee manieren,' zegt ze en ik wacht even geduldig af 'Manier 1,' en ze kust me zachtjes op mijn lippen 'Manier 2.' zegt ze en kietelt me kort. Ik begin weer te lachen en pak haar handen vast zodat ze me niet meer kan kietelen en buig mijn hoofd wat naar haar toe "Het is echt niks" zeg ik lachend en geef haar een kus op haar mondhoek "Maar als ik dan echt moet kiezen wil ik manier 1 wel" ik glimlach nog even en druk mijn lippen weer tegen de hare aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij begint weer te lachen en hij pakt dan mijn handen vast, zo kan ik niet meer kietelen en hij buigt zijn hoofd iets naar me toe. 'Het is echt niks,' zegt hij lachend. En hi drukt een kus op mijn mondhoek. 'Maar als ik dan echt moet kiezen wil ik manier 1 wel,' en hij glimlacht en onze lippen worden weer één. Ik haal heel even mijn lippen van die van hem. 'Zeg het,' zeg ik. En ik druk een kusje op zijn mondhoek. 'Zeg het.' kusje op zijn kaaklijn. 'Zeg het.' kusje in zijn nek. 'Zeg het.' ik zet een zuigzoen in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik staar naar het blad en zucht. Ik voel dat Jamie naast me komt zitten. Ik bijt nadenkend op mijn lip als ik ineens een kus in mijn nek voel. Kippenvel slaat op mijn armen, maar ik verroer me niet. 'Mmm... Hoe moet ik zo verder kunnen gaan,' mompel ik. Ik kijk naar het blad en kras weer iets door. Het gaat nu wel beter. Ik kijk langzaam opzij, recht in de ogen van Jamie. 'Ik leidde jouw niet af, jij mij nu niet,' zeg ik serieus, maar in mijn ogen staat een twinkeling.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    'Zeg het' zegt ze voordat ze een kus tegen mijn mondhoek drukt, ik grinnik en schud mijn hoofd, 'Zegt het' en ze drukt weer een kusje tegen mijn kaak, ik blijf volhouden en schud mijn hoofd. Ik krijg ook nog een kus in mijn nek en nog een zuigzoen. Ik bijt wat op de binnenkant van mijn wang, "Het is echt niks" probeer ik vol te houden, en kijk haar even lachend aan en voel even aan mijn nek waar ik nu al twee zuigzoenen had en grinnik even. "Serieus Alice het is echt niks" blijf ik maar volhouden en kijk haar een aan met een glimlach. "Maar in ieder geval bedankt voor deze twee" zeg ik en wijs lachend naar de zuigzoenen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Mmm ach ja, je vind het vast niet erg toch" vraag ik lachend en druk ze nog een keer tegen hetzelfde plekje voordat ik wat omhoog ga en een paar kusjes tegen haar mondhoek en kaak druk. Ik buig weer wat naar achter en laat me weer tegen de grond zakken en kijk op naar het plafond. Ik leg mijn handen op mijn buik en sluit mijn ogen even, ik was nog steeds moe dacht ik in mezelf. Maar toch was ik hier liever met Amy dan in mijn bed. Ik was er nog steeds niet uit wat we nou hadden, of als we eigenlijk wel iets hadden maarja dat was weer om een andere keer over na te denken.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 11:49 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Meerdere malen zegt hij dat het niets is, echt niets. 'Maar in ieder geval bedankt voor deze twee, zegt Cam lachend en hij wijst naar de zuigzoenen in zijn nek. Ik lach er om, en hij heeft een van mijn handen los gelaten om te wijzen. Ik trek gauw mijn andere hand los en begin hem te kietelen. 'Dan maar manier twee,' zeg ik grijnzend. 'Is er nog steeds niets?' vraag ik speels en plagend aan hem. Ik ben niet van plan om hem genade te geven, dan had hij het maar gelijk moeten vertellen. Dan krijg ik een ingeving. Ik stop met kietelen en voel in mijn nek. 'Mijn zuigzoen is zichtbaar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk hem fronsend aan en geef hem speels een klap op zijn borstkas. Dan ga ik boven hem hangen. 'En nee hoor, ik vind het natuurlijk niet erg.' Ik kijk hem quasi- boos aan. 'nu heb je me weer uit mijn concentratie gehaalt.' Ik druk een kus op zijn lippen en ga dan weer normaal zitten. Ik kijk naar het blad en zucht. Ik tik met mijn nagels op de grond en bijt nadenkend op mijn lip. Ik moest mezelf bewijzen, maar dit was nog knap lastig. Ik zucht en schuif alles van me af. 'Was ik net zo lekker bezig, komt ene meneer Jamie weer langs. Alle concentratie weg.' Ik kijk hem grijnzend aan en ga dan naast hem liggen. Ik sluit mijn ogen en focus me op mijn ademhaling.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 11:54 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Opeens begint ze me te kietelen 'Dan maar manier twee,' zegt ze grijnzend 'Is er nog steeds niets?' ik hoor de speelsheid in haar stem en ik kan nog steeds niet stoppen met lachen, ik haatte het als ik gekieteld werd. En opeens houd ze op met kietelen en ik lach nog even na voordat ik haar hoor zeggen: 'Mijn zuigzoen is zichtbaar.' ik grinnik en begin weer hardop te lachen "Je bent er achter gekomen, dat was sneller dan dat ik gewend ben van je Ally" zeg ik lachend en grinnik nog even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel een klap tegen mijn borstkas en grinnik even 'En nee hoor, ik vind het natuurlijk niet erg.' zegt ze terwijl ik gewoon voel dat ze boven me hangt en ik open snel mijn ogen om haar quasi-boze gezicht te zien waarvan ik ga lachen. 'nu heb je me weer uit mijn concentratie gehaalt.' zegt ze en drukt haar lippen kort op de mijne voordat ik hoor dat ze weer normaal gaat zitten en weer verder gaat. Ik hoor wat geschuif maar ga er verder niet op in 'Was ik net zo lekker bezig, komt ene meneer Jamie weer langs. Alle concentratie weg.' hoor ik en kijk haar even aan en grinnik weer even. Ik zie dat ze naast me komt liggen en haar ogen sluit, perfect opportunity for another kiss. Ik buig me wat over haar heen en druk mijn lippen weer o de hare zonder ze er van af te halen en bijt zachtjes op haar onderlip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik open even mijn ogen, maar sluit ze dan weer om te reageren. Ik sla mijn armen om zijn nek en kus hem terug. Ik glijd met mijn tong langs zijn onderlip en haal mijn lippen dan van de zijne af. 'Weetje dat je eigenlijk niet eerlijk bezig bent? Ik mag bij jouw niks doen als je bezig bent en dan ben ik bezig, wat trouwens ook heel belangrijk is wil ik mezelf bewijzen en dan leidt jij mij wel gewoon doodleuk af.' Ik kijk hem streng aan, maar glimlach dan. 'Maar goed, voor een keertje is het je vergeven.' Ik geef hem nog een kus en bijt hem nu in zijn onderlip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Hij grinnikt en lacht daarna hardop. 'Je bent er achter gekomen, dat was sneller dan dat ik gewend ben van je Ally,' zegt hij lachend. 'Volgens mij amuseer je je wel,' merk ik quasi-boos op. Dan sta ik op en kan me nog net staande weten te houden doordat ik de pijn in mijn voet was vergeten. Die komt zich dan ook gelijk melden. Ik slaak een zacht kreetje. En bijna zak ik er door heen, maar ik kan blijven staan. Zeker omdat Cam sowieso gaat lachen, maar nog harder zal lachen als ik zou vallen. Maar hij zou wel bezorgd zijn dan, denk ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voel haar armen om mijn nek en ze kust me terug terwijl haar tong langs mijn onderlip gaat, ik wou er net op in gaan als ze haar lippen van de mijne afhaalt 'Weetje dat je eigenlijk niet eerlijk bezig bent? Ik mag bij jouw niks doen als je bezig bent en dan ben ik bezig, wat trouwens ook heel belangrijk is wil ik mezelf bewijzen en dan leidt jij mij wel gewoon doodleuk af.' zegt ze en ik grinnik ze kijkt me even streng aan voordat ze glimlacht 'Maar goed, voor een keertje is het je vergeven.' ze kust me nog een keer en bijt op mijn onderlip. Ik grinnik nog een keer en haal mijn lippen nu van de hare af "Eigelijk heb ik nooit gezegt dat je me niet mocht storen dat heb je er zelf van gemaakt" zeg ik lachend en kus haar nog een keer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik duw hem iets van me af en kijk hem aan. 'Dat heb je wel gezegd. Anders is er geen les, zei je. Ja en toen heb ik ervan gemaakt dat ik je niet mocht storen.' Ik denk even na en grijns dan. 'Ja, je hebt gelijk, maar toch.' Ik grinnik en druk mijn lippen weer op zijne en ga recht op zitten zonder zijn lippen los te laten. Mijn schouders doen een beetje pijn van de harde grond, maar het kan me niet schelen. Ik sla mijn armen om zijn nek en sluit mijn ogen. Ik lik langs zijn onderlip en wacht op toestemming. Een warm gevoel stroomt door me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne