• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Cameron Nikolai Parker
    Ik lach nog even door 'Volgens mij amuseer je je wel,' zegt ze quasi-boos en ik blijf maar gewoon even door lachen, en ik merk dat ze gaat staan en opeens wankelt maar nog net blijft staan, ik hoor een kleine kreet en sta dan zelf ook op nog steeds een beetje lachend. "Gaat het" vraag ik lieflijk terwijl ik haar even aankijk, ik was even vergeten dat ze last had van haar enkel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Ik moet gaan, :c ik ga naar mijn nieuwe huis met de trein dus ik zie jullie later, c:

    Ciaoo bella's ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Doeg!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Cam is ook opgestaan van het bankje en nu staat hij naast me. 'Gaat het?' vraagt hij, op een lieve toon. Hij kijkt me even aan en ik twijfel eraan of hij bezig is met zijn lach in te houden of niet. 'Het gaat geweldig,' mompel ik. En ik kijk weg van Cam zijn mooie ogen omdat ik het anders niet vol kan houden dat het al beter gaat met mijn voet. Want dat is dus echt niet het geval. Toch kijk ik weer naar Cam en sla mijn armen om zijn nek. 'Hoe kan het dat ik toch van je houd als je gemeen tegen me doet?' zeg ik dan plagend. En ik druk kort mijn lippen op die van hem. Ik steun op mijn goede voet, om de pijnlijke voet zo min mogelijk te forceren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi1309 schreef:
    Amy Michels

    Ik duw hem iets van me af en kijk hem aan. 'Dat heb je wel gezegd. Anders is er geen les, zei je. Ja en toen heb ik ervan gemaakt dat ik je niet mocht storen.' Ik denk even na en grijns dan. 'Ja, je hebt gelijk, maar toch.' Ik grinnik en druk mijn lippen weer op zijne en ga recht op zitten zonder zijn lippen los te laten. Mijn schouders doen een beetje pijn van de harde grond, maar het kan me niet schelen. Ik sla mijn armen om zijn nek en sluit mijn ogen. Ik lik langs zijn onderlip en wacht op toestemming. Een warm gevoel stroomt door me heen.


    [Zet hem even hier neer, weet niet zeker of je hem had gezien:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Facetious schreef:

    William Jake O'Donnel

    Ik zag dat ze weer begon te blozen waardoor ik zachtjes lachte.
    "Ik perfect ?" vroeg ik ongelovig, "Ja, dacht ik ookal" zei ik waarna ik de beweging maakte van haar achter schouder slaan, maar dat belachelijk uitkwam aangezien ik geen lang haar had.
    En laat dat belachelijk zijn nu net zijn wat ik wou bereiken.

    Chàrline
    Ik grinnikte en rolde met mijn ogen.
    ''Maar overdrijven is ook een vak, hè?'' giechelde ik.
    Ik pakte zijn hand, en begon te lopen. Mijn hakken zonken als het ware in het aarde, en terwijl ik geërgerd zuchtte stond ik stil om mijn hakken uit te trekken. Ik was nu gelijk een stuk kleiner dan Will, en lachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik grijnsde en keek naar haar echte lengte.
    "Ik ga niet zeggen dat je schattig bent" zei ik doodserieus, wetende dat ik nu ondirect had gezegd dat ze wel schattig was.
    Ik verstrengelende onze vingers en drukte een vlug kusje op haar wang.

    chàrline
    Ik keek Will quasi-boos aan.
    ''Nee! Jij bent schattig!'' grinnikte ik.
    De grassprietjes kietelde tussen mijn tenen, maar ik schonk er geen aandacht aan.
    Een meertje kwam in zicht, en de vroege ochtendzon weerkaatste prachtig op het water.
    Ik ging in het verse, groene gras zitten en trok mijn knieën op, terwijl ik naar het water keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Ben eindelijk weer achter een computer c:,, sorry ik was net 3 uur en 3 kwartier onderweg naar mijn nieuwe huis*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [hooi wow dan moest je wel ver weg!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Haha ja ik ga in Overijssel wonen, 5 km van Friensland :c maarja ik ga mijn eigen pizza even maken dus ik zal kijken of ik kan reageren maar ik ben echt dood op dus sorry als het wat later word*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk haar even vragend aan 'Het gaat geweldig,' mompeld ze en ik grinnik even maar kijk dan weer serieus, ik zie hoe ze weg kijkt en toch hou ik mijn blik op haar gericht. Opeens legt ze haar armen om mijn nek 'Hoe kan het dat ik toch van je houd als je gemeen tegen me doet?' zegt ze plagend en drukt haar lippen tegen de mijne en ik kijk haar daarna aan "Maar ik doe niet gemeen ik plaag je alleen maar" zeg ik met een pruil mondje en een neppe verontwaardigde toon.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze duwt me een beetje van haar af en ik kijk haar even vragend aan 'Dat heb je wel gezegd. Anders is er geen les, zei je. Ja en toen heb ik ervan gemaakt dat ik je niet mocht storen.' zegt ze dan en ik grinnik zachtjes 'Ja, je hebt gelijk, maar toch.' ze grinnikt en duwt haar lippen weer tegen de mijne aan, ze gaat rechtop zitten waardoor ik naar achter word geduwt en uiteindelijk zitten we rechtop en slaat ze haar armen om mijn nek en gaat met haar tong langs mijn onderlip en ik doe mijn mond open en zoek met mijn eigen tong die van haar en laat mijn armen rond haar middel glijden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *eten*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik verstrak mijn greep om zijn nek en ga dichter tegen hem aanzitten. Ik voel dat mijn hart sneller gaat kloppen. Een arm laat ik om zijn nek met de ander zak ik af naad zijn borstkas en daarna naar zijn onderbuik. Daar laat ik hem liggen en duw Jamie Zachtjes achterover. Ik ga op hem liggen en kijk hem even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne