• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *Ik ben er weer*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Yay! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Ik giechelde, en merkte dat ik weer begon te blozen.
    ''Ik ben niet perfect!'' protesteerde ik, en keek hem aan.
    ''Jíj bent perfect.'' zei ik zachtjes, en leunde met mijn voorhoofd tegen die van hem aan. Ik glimlachte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    Alice 'Ally' Parker
    Hij veegt een plukje haar uit mijn gezicht. 'Wat ben je toch prachtig,' prevelt hij en ik sla mijn ogen verlegen neer, hij drukt zijn lippen kort op die van mij. Hij zegt lieve dingen en na elk lief dingt geeft hij mij een klein kusje. Ik geraak verlegen van al de lieve dingen. En ik heb den lichte blos op mijn wangen. zeg ik zacht en ik glimlach kleintjes. Ik geef hem een lange lieve kus in zijn nek en daarna zet ik daar een zuigzoen. Ik druk kleine kusjes op zijn huid een beetje naar beneden. En bij zijn sleutelbeen stop ik en draai ik een paar keer een rondje met mijn tong.


    Cameron Nikolai Parker
    Ik zie een blosje op haar wangen en glimlach even 'Jij bent veels te goed voor me,' zegt ze zachtjes en ik zie een kleine glimlach op haar gezicht "Ik geef je gewoon wat je verdient" zeg ik lachend en aai even over haar wang heen. Ik voel hoe ze haar lippen in mijn nek zet en me een lange kus geeft voordat ze zelf ook een zuigzoen in mijn nek zet en ik grinnik even terwijl een fijn, warm gevoel door mijn lichaam gaat, ze gaat wat verder naar beneden terwijl ze me kusjes blijft geven tegen mijn huid en ze stopt als ze bij mijn sleutelbeen is en ik voel haar tong tegen mijn huis. Ik bijt op mijn lip terwijl ik niet echt weet wat ik zal doen dus wacht ik maar rustig af wat ze verder doet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Is Cameron een slak? -wbw- want dan kan het dat zijn huis zijn huid is :Y) lol, kidding, dat is flauw van me (:]

    Alice 'Ally' Parker
    En dan vervolg ik mijn weg weer terug mijn kleine kusjes en eindig met een zachte kus op zijn lippen. Dan zucht ik gelukkig en leg mijn hoofd op zijn schouder, terwijl ik nog steeds op zijn schoot zit. Ik sluit mijn ogen en geniet van de vroege zonnestralen op mijn gezicht. 'Kon elke dag maar zo zijn,' zeg ik zuchtend. Of elke dag gewoon met Cam. Eigenlijk voelt dit niet anders dan gewoon, zo met Cam zitten. Ik vraag me af of je altijd dat verliefderige gevoel hebt als je verliefd bent. Kan het zijn dat het meteen houden van is als je de persoon in kwestie al lang kent?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    William Jake O'Donnel

    Ik zag dat ze weer begon te blozen waardoor ik zachtjes lachte.
    "Ik perfect ?" vroeg ik ongelovig, "Ja, dacht ik ookal" zei ik waarna ik de beweging maakte van haar achter schouder slaan, maar dat belachelijk uitkwam aangezien ik geen lang haar had.
    En laat dat belachelijk zijn nu net zijn wat ik wou bereiken.

    *Ja Cammie heeft gewoon super-powers c:*

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel het laatste kusje op mijn lippen en dan hoe ze haar hoofd op mijn schouder legt en ik laat mijn hoofd ook wat zakken zodat hij tegen die van Alice aanleunt en trek haar nog wat dichter tegen me aan en zucht zelf ook eventjes van geluk 'Kon elke dag maar zo zijn,' zegt ze zuchtend en ik knik instemmed "Ja dat wil ik ook wel" zeg ik en glimlach zwakjes. Ik voelde me op dat moment zo intens gelukkig "Ik wou dat ik de tijd kon stil zetten en voor altijd hier met jou kon zitten" fluister ik in haar oor en strijk zachtjes over haar haar door tot haar rug en hou mijn hand weer stil "Ik hou van je" prevel ik voor de zoveelste keer in haar oor, maar ik kon gewoon niet stoppen met het te zeggen, ik wist wel dat ze er onder andere nu wel gek van zou worden maar ik kon er niks aan doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel Cam zijn hoofd weer op die van mij en hij trekt me zo mogelijk nog dichter tegen zich aan. De pijn in mijn voet negeer ik. ''Ja dat wil ik ook wel,' zegt Cam zwakjes glimlachend. 'Ik wou dat ik de tijd kon stil eggen en voor altijd hier met jou kon zitten,' fluistert hij in mijn oor. Hij strijkt met zijn hand over mijn haren door tot aan mijn rug. 'Ik hou van je,' hoor ik zachtjes in mijn oor. Ik weet dat Cam het meent. 'Kan je die zin niet beter opnemen op een bandje om hem telkens weer af te spelen,' zeg ik plagend. 'Dan hoef je het niet elke keer te zeggen.' ik plaag hem alleen maar, meer niet. 'Ahh.. Nee hoor lieve Cam. Ik zou dat altijd kunnen aanhoren.' zeg ik met mijn ogen nog steeds dicht. Soms dan hoor ik een stem maar die komt nooit dichterbij. Mensen komen niet deze kant op, en daar ben ik blij om.

    Can you imagine,
    What would happen, if we could have any dream.

    I wish this moment, was ours to own it, and that it would never leave


    Zeg ik zachtjes. Eigenlijk is het van een liedje, maar ik kan niet zingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach even lieflijk en ik nestel me wat meer tegen haar aan zodat er geen enkele ruimte tussen ons zit en daar zitten we dan, zonder iets te zeggen genietend van het gezelschap van elkaar en ik voelde wat warme zonnestralen tegen mijn huid.
    Ik ben blij dat we afgelegen zitten want ik zat er eigenlijk niet heel erg op te wachten dat iedereen naar ons zou kijken, ik wou dit moment alleen delen met Ally. Ik druk nog een klein kusje op de plek waar ik een zuigzoen had achtergelaten en bedacht me opeens dat de plek best wel in het zicht was en grinnik even. "A perfect day with a perfect girl" zeg ik zacht en liefdevolle stem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij nestelt zich nog wat dichter tegen me aan en nu zit er echt helemaal geen ruimte meer tussen ons in. En ik zit heerlijk zo op Cam zijn schoot. We zeggen beide niets, we zwijgen. Maar het is geen onaangename stilte. Meer een soort genietende stilte. Dan drukt Cam zijn lippen weer even in mijn nek. En daarna grinnikt hij even. 'A perfect day with a perfect girl,' zegt hij zachtjes. En ik hoor de liefde in zijn stem. 'A perfect day with an even more perfect boy,' zeg ik dan lieflijk. Alles is zo simpel met Cam in het leven. 'Waarom grinnikte je nu net?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen ^^ adios amiga! <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ciao chicka <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    'A perfect day with an even more perfect boy,' zegt ze even lieflijk terug en mijn lippen krullen weer omhoog in een glimlach en zucht zachtjes, niet omdat ik me verveel maar omdat ik me juist zo blij voel. 'Waarom grinnikte je nu net?' vraagt ze en ik grinnik nog een keer "Nee niks,, het was niks" zeg ik lachend en kriebel even over haar rug en laat mijn vingertoppen even over haar kaak glijden voordat ik ze weer tegen haar rug zet. Maar eigenlijk was ik stiekem blij dat de zuigzoen zichtbaar was. Ik wist niet of de plek waar Alice mij er eentje had gegeven ook heel zichtbaar was maar we zullen het zien dacht ik in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam grinnikt nog een keer als ik vraag waarom hij nu net grinnikte. 'Nee niks, het was niks,' zegt hij lachend. En hij kriebelt wat op mijn rug en hij laat zijn vingertoppen over mijn kaak glijden om ze vervolgens weer tegen mijn rug aan te zetten. Ik kan zijn gezicht niet zien omdat ik met mijn hoofd tegen zijn schouder lig. Maar ik vertrouw het niet. Er is íets. En waarschijnlijk heeft het met mij te maken. 'Je bent gemeen,' zeg ik dan half lachend. En ik til mijn hoofd op om naar Cam te kijken. 'Maar ik weet wel een manier om het je te laten vertellen.' en ik kijk hem met een speelse blik aan. Ik ga met mijn een been aan de ene kant van zijn lichaam zitten en de andere been aan de andere kant met mijn gezicht naar hem toe. 'Hoewel, er zijn twee manieren,' zeg ik dan. 'Manier 1,' zeg ik dan. En ik kus hem zacht op zijn lippen. Dan haal ik mijn mond weer van die van hem en zeg: 'Manier 2.' en begin hem dan even kort te kietelen. 'De keuze is aan jou.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben er. Gister avond was internet eruit gevallen door onweer:( is er nog gereageerd met Jamie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne