• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    -> Mijn Topic's.

    Facetious schreef:

    William Jake O'Donnel

    Ik keek beschaamd naar mijn handen en boog weer voorover, naar haar oor.
    "Het is positief omdat ik dan zeker weet dat je iets voor me betekend" fluisterde zachtjes waarna ik mijn hand losmaakte en rond haar middel legde.

    Chàrline
    Niet lang na zijn woorden bevond er een brede glimlach rond mijn lippen. Ik keek hem vertederd aan, en zodra hij zijn hand rond mijn middel legde leunde ik met mijn hoofd op zijn schouder.
    ''Dat is wederzijds,'' giechelde ik zachtjes, en had plotseling geen trek meer in mijn eten doordat de vlinders in mijn buik helemaal tekeer gingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze tegen mijn lippen even aanlacht en dan verder gaat met de kus, ze gaat het haar handen door mijn haar en ik wrijf zachtjes over haar rug. Ik voel haar warmte tegen mijn lichaam aan aangezien ze praktische op mijn schoot zat en ik trek haar nog meer tegen me aan zodat ze nu wel op mijn schoot zit en kus haar verder. Ik laat een van mijn handen omhoog glijden over haar rug en leg hem in haar nek en begin haar zachtjes een beetje te kriebelen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    -

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:29 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoorde de deur op het slot vallen en zuchtte ik denk niet dat het een goede indruk zou maken als ik hier zo alleen was met Amy, ik draai me nog een paar keer om maar uiteindelijk beslis ik dat ik toch niet kan slapen maar hou mijn ogen wel gesloten "Waar ben je eigenlijk mee bezig" vraag ik dan maar als ik een pen over het papier hoor gaan en leg mijn arm over mijn ogen heen zodat ik al soort licht nog kan verdringen en het nu helemaal donker is voor mijn ogen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Oh chicka's ik wou nog even melden dat ik zo weg ga,, ik ga nog als afscheid een film kijken bij mijn beste vriendin, aangezien ik morgen als het goed is defenensief ga verhuizen dus ja :'c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar schuin aan aangezien ze met haar hoofd op mijn schouder rustte.
    Ik drukte een kus op haar kruin en legde mijn andere arm over haar buik.
    "Ik hou van je, niet vergeten" fluisterde ik zachtjes waarna ik een kus op haar wang drukte.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij trekt me op zijn schoot en ik ga even goed zitten maar verbreek de kus niet. We kussen zo verder en een van zijn handen glijdt omhoog over mijn rug en die eindigt in mijn nek. En daar begint hij zachtjes een beetje te kriebelen. Een klein lachje verlaat mijn mond, dat kietelt. En ik kijk even naar Cam. Ik maak mijn armen los uit zijn nek en leg mijn handen op zijn borstkas. Daar kriebel ik op mijn beurt hem. Ik ben blij dat we op een afgelegen bankje zitten, uit het zicht. Anders had dat nog best ongemakkelijk kunnen zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk niet op of om. 'Ik moet over een week een choreografie afhebben, die Julie perfect kan uitvoeren. Dan mogen we dat optreden aan het eind van het jaar opvoeren.' Ik zucht en kijk naar het blad. Ik bijt op mijn lip en bijt op mijn lip. Dit is echt verschrikkelijk. Ik bak er helemaal niks van. Ik zucht geïrriteerd en tuit nadenkend mijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oh, veel plezier!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Aaahhh... Veel succes amiga! <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Thankss ^^ Ik zal nog even reageren op jullie posten en dan ben ik waarschijnlijk vannacht rond een uur of 1 wel weer terug waarschijnlijk eerder c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik keek hem met twinkelende ogen aan. Ik kon me niet herinneren dat iemand dat eerder tegen me gezegd had. Ja, mijn ouders, maar dat stopte na mijn twaalfde.
    ''I-ik ook van jou.'' glimlachte ik, en omhelsde hem, tot zover dat kon.
    Ik wist het zeker: Mijn dag kon niet meer stuk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Haha oké. Misschien ben ik er dan, maar anders ben ik er morgen! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach naar haar en druk nog een paar kleine kusjes op haar gezicht en eindig met een heel klein, lief kusje op haar lippen. Ik begin zachtjes nog te lachen als ze me op mijn borst kast kriebelt en veeg een plukje haar uit haar gezicht. "Wat ben je toch prachtig" prevel ik en druk nog eens mijn lippen tegen haar lippen. Ik zeg nog wat lieve dingen en na elk iets geef ik haar een klein kusje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.