• misschien klinkt dit een beetje dom
    maar wat is een cover nauw eigenlijk?

    Een cover is het plaatje dat voorop een boek staat. Op Quizlet is het het plaatje dat bij je verhaal hoort.

    In de muziek kun je iemand coveren waarbij je dus het lied van iemand anders zingt. Volgens mij heb ik nu alle betekenissen ervan gehad.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 7:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Een cover is het plaatje dat voorop een boek staat. Op Quizlet is het het plaatje dat bij je verhaal hoort.

    In de muziek kun je iemand coveren waarbij je dus het lied van iemand anders zingt. Volgens mij heb ik nu alle betekenissen ervan gehad.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    darksavior heel erg bedankt
    nu snap ik eindelijk wat ze bedoelen

    nou*


    Firm believer of all that is magic

    natuurix schreef:
    darksavior heel erg bedankt
    nu snap ik eindelijk wat ze bedoelen
    Geen probleem :Y)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 8:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Geen probleem :Y)


    Hij verbetert de "nauw" in de beginpost (':
    En over die cover: tja, DarkSavior heeft het denk ik duidelijk genoeg uitgelegd (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Hij verbetert de "nauw" in de beginpost (':
    En over die cover: tja, DarkSavior heeft het denk ik duidelijk genoeg uitgelegd (:
    Oooooh, whoops. Niet gezien. My bad Aidan.
    Het is trouwens een zij, geen hij (cat)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 8:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.