• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Lol, Ally zit op Cam's schoot op een bankje in de tuin :Y) wel een afgelegen bankje hoor ^^

    Hè @Aragog, wil je niet en keer ruilen van vriendje? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Ik slaakte een klein kreetje, maar werd gerustgesteld door de zachte lippen die ik in mijn hals voelde.
    Will sloeg zijn armen rond mijn middel, en ik legde mijn handen op die van hem.
    ''Waarom laat je me altijd zo schrikken?'' zei ik met een zielig stemmetje.

    [Hahahaha you wish! Will is cute, isn't he? :3 <3]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik lachte zachtjes in haar nek aangezien mijn gezicht zich daar nog bevond en haalde mijn schouders op, "Meestal verwacht ik niet dat je ook daadwerkelijk verschiet" gaf ik toe waarna ik een kusje op haar sleutelbeen achterliet.

    [Ik kijk ondertussen Sydney White, dus ik kan soms een beetje laat reageren (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jaaa, maar dat vond ik al toen ik hem in het topic zag :3

    Well, Cammie is de liefste :'D en die is lekker van Ally! :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Een kleine rilling kroop over mijn rug na zijn kusje, en ik grinnikte.
    ''Dat weet je inmiddels toch wel?'' giechelde ik, terwijl ik even mijn ogen sloot.
    De zonnestralen verwarmden de oppervlakte van mijn huid, maar ondanks dat had ik toch kippenvel door de zachte kusjes van Will.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Jij doet me gewoon dingen vergeten" fluisterde ik met mijn lippen tegen haar oorschelp.
    Ik wreef met mijn duim zachtjes over haar wijsvinger, aangezien dat de enige vinger was waar ik bijkon en drukte af en toe een kusje in haar hals.

    Chàrline
    Ik bevrijdde me uit zijn greep, draaide me om en sloeg mijn armen om zijn nek.
    Zonder iets te zeggen drukte ik mijn lippen weer op de zijne, en keek hem daarna stralend aan. Ondanks dat ik hakken aan had, was ik nog bijna een kop kleiner dan hem. ''Je bent het beste wat me is overkomen, weet je dat?'' zei ik zachtjes, en drukte mijn lippen weer op die van hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Dan is er je nog niet veel overkomen" zei ik nog, voordat ik haar lippen weer voelde.
    Ik legde mijn handen op haar heupen en kuste haar terug.
    Het was die zin, of zeggen, Weet ik toch ?!
    Maar dat klonk veel te ego-achtig.

    Chàrline
    Ik verbrak de kus na een tijdje, en voelde zijn warme adem tegen mijn gezicht strijken. ''Geloof me, er is me veel overkomen.'' grinnikte ik zachtjes. Ik speelde met een paar plukjes haar van Will, en knuffelde hem toen.
    Ik hield van knuffelen, en volgens mij was hij daar ook al achtergekomen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik lachte zachtjes. "Dan ben ik blij dat ik het beste ben" grinnikte ik.
    Ik gaf haar een soort van zetje toen ze me knuffelde zodat ze hoger kwam en legde mijn armen onder haar kont.
    "Nu ben je groter, is dat niet leuk ?" vroeg ik grijnsend.

    Chàrline
    Ik grinnikte. ''En jij kleiner, nu weet je hoe ik me altijd voel.'' lachte ik, en gaf hem een klein kusje op zijn neus.
    Mijn armen had ik beiden om zijn nek geslagen terwijl ik in zijn blauwe ogen keek, waar ik keer op keer weer in verdronk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik trok een pruillipje, "Is dat alles wat ik krijg ?" vroeg ik terwijl ik de zieligste blik opzette die ik ooit had geoefend.
    Ja ik wist dat ze een zwak had voor mijn ogen, maar ze moest niet klagen, want haar ogen hadden hetzelfde effect op mij.

    Chàrline
    Ik wou protesteren, maar hoe hard ik ook mijn best deed, het lukte niet.
    Een brede glimlach sierde mijn lippen, en ik drukte mijn lippen op die van hem.
    Ik sloot mijn ogen, en na een tijdje verbrak ik de kus weer.
    ''Zo goed?'' vroeg ik hem liefjes, en knipperde met mijn lange wimpers.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik kneep mijn ogen samen tot spleetjes en zuchtte.
    "Hoe kan ik nou nee zeggen tegen jouw perfecte gezichtje ?" zei ik zuchtend.
    Ik keek haar quasi-boos aan, "Stop met perfect zijn ! Dat is niet eerlijk tegenover andere meisjes".
    Ik begon te grijnsen na mijn woorden.